Er jeg mærkelig ?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Er jeg mærkelig ?

Post by Camilla... »

Nu er spørgsmålet ikke sådan generelt ment - Det kender jeg godt svaret på. Men ovenstående fik jeg at vide idag, fordi jeg eftersigende har mærkelige madvaner :shock: Det mærkelige består udelukkende i, at hvis jeg helt selv skal vælge uden hensyn til andre, så levede jeg af udelukkende sunde ting, som pastasalat, gulerødder, råkost, kylling og hmm... blødt hvidt brød (der er så ikke så sundt). Og det er ikke engang fordi jeg er sundhedsfanatiker, tværtimod faktisk. Jeg bæller gladeligt 1½ liter cola om dagen, kakaomælk, sødmælk, spiser chips, is, kager og andre gode sager. Men når det kommer til mad er det faktisk det sunde jeg bedst kan lide. At jeg så er sammensat så fuldstændigt unfair at jeg rent faktisk ikke kan leve af det jeg bedst kan li´ det er da bare så belastende. Hvis jeg i en periode lever af den slags udelukkende, hvilket tit sker i sommervarmen, så jeg svinder jeg ind til ingenting. Jeg har én gang i en hedebølge tabt hele 8 kg. på en måned. Det klær mig altså ikke. Så eneste årsag til i rent faktisk stadig kan få øje på er, at jeg nærmest tvangsæder. På med smøret og spise fedtkanten på kødet :shock: Men er jeg virkelig den eneste, der bedst kan lide den sunde mad eller er jeg bare ualmindelig ´´heldig´´ at være indrettet med et hyperaktivt stofskifte og smag for den sunde mad ? Camilla
Lone

Post by Lone »

Jeg syntes det er mærkeligt at du drikker så meget cola! Det er da næsten ulækkert :twisted: Men dine spisevaner er da helt almindelige - i mine øjne - :) Gir du også dit barn cola? :evil:
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Post by Camilla... »

Ja, Lone. :oops: Men til gengæld er hun så godt opdraget at det kun er noget man får i weekenden når vi spiser slik og hygger. Det står værre til med moren :roll: Camilla
God d
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Post by CXEC »

HRM, jeg synes det er YDERST uretfærdigt at dit stofskifte er fortsat i den stil... mit gik over da jeg rundede de 25 eller noget der ligner... HERUMF! Jeg kan nu både lide sund og usund mad. Jeg er jo iøvrigt den ukronede lagkagedronning i familien :oops: Céleste
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Post by 99E »

Ja du er så! Dødmærkelig! Altså jeg kan da godt lide sunde ting - desværre kan jeg også rigtig godt lide de USUNDE ting - jeg behøver ikke tvinge mig til at spise kakaomælk, cola og kage (som du ved), ligesom den nye (?) skildpaddeis fra Polar-is ikke er svær at få klemt ned. Men jeg synes sund mad er langt det lækreste at spise til måltiderne - altså bortset fra at nybagt brød, scrambled eggs & bacon ER den bedste morgenmad, der findes... ;-) Flødesauce er fint - en gang imellem, men det bliver lidt kvalmt hvis det er for tit. Svinekød med fedtkant er bvadr...
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Post Reply