Indlægget jeg ikke har lyst til at skrive..

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Indlægget jeg ikke har lyst til at skrive..

Post by BeritH »

Stort kram herfra Helle.

En svær beslutning, men der er vist ingen tvivl om at det var den rigtige.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Indlægget jeg ikke har lyst til at skrive..

Post by Lena »

aribeth wrote:åh... der kneb jeg en tåre...


Det kunne jeg ikke nøjes med....... *snøøøøft*

Jeg vidste at der findes gode og indfølende dyrlæger som er klar til at komme hjem til folk...... Super!!

Og ja, jeg kan godt huske tomheden efter en hund............ uh, hvor jeg føler med dig.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Indlægget jeg ikke har lyst til at skrive..

Post by Stimata Doamna »

Åh, Helle, det var godt, at I fik det overstået på en (på trods af omstændighederne) god måde. Dejligt med en dyrlæge, der kommer ud til den slags også.
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Indlægget jeg ikke har lyst til at skrive..

Post by Frieser9460 »

Snøøøøøøøøøøøøøft.... sidder her og får tårer i øjnene, når jeg læser dit indlæg, Helle, og jeg føler med dig, for øv hvor må det være hårdt at være dig lige nu... :graed:

Men der er ingen tvivl om, at du gjorde det rigtige for hunden, og samtidig lyder det, som om hun fik den bedst mulige afslutning på et langt og godt liv.

Mine tanker går til dig.....
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Tigerbaby
Posts: 1506
Joined: Thu 20. Jul 2006 17:56

Re: Indlægget jeg ikke har lyst til at skrive..

Post by Tigerbaby »

Åh det gør mig virkelig ondt Helle. Det er simpelthen så trist når man er nødt til at sige farvel. Dejligt at hun fik en sidste god sommer og kom godt herfra.
User avatar
Buusser
Posts: 445
Joined: Fri 29. Feb 2008 09:28

Re: Indlægget jeg ikke har lyst til at skrive..

Post by Buusser »

Åh, hvor synd for jer. Det er hårdt og der blir så tomt når sådan et familiemedlem tager afsted. :graed:

Jeg er glad for, at hun kom godt afsted herfra og for at hun fik en god sommer sammen med dig før det var tid.
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Indlægget jeg ikke har lyst til at skrive..

Post by Ane »

Det er altid så sørgeligt at aflive .. men jeg tror på du bliver glad for timingen

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Indlægget jeg ikke har lyst til at skrive..

Post by stardancer »

Føler med dig, det er ikke længe siden vi selv sagde farvel til vores store hankat - han var ofte syg gennem hele sit liv og blev kun 9,5 år gammel - det er jo ingen alder for en indekat :graed:

Så ved lige hvor svært det er for dig nu, hjemmet er så tomt når man mister et elsket kæledyr - selvom man har andre dyr så mangler man bare det ene dyr, de har jo alle deres helt egen personlighed :elsk:
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Indlægget jeg ikke har lyst til at skrive..

Post by annetteB »

uanset hvor trist det er at sige farvel - så synes jeg I skal rose jer selv for timingen og for den gode måde hun kom afsted på.
Farvel til en god hund.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Indlægget jeg ikke har lyst til at skrive..

Post by Annemaja »

Store trøsteknus herfra... det er altid frygteligt at træffe denne utroligt svære beslutning ... selv når det er den eneste rigtige... :traet:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
Post Reply