At rive teltpløkkerne op og flytte

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Post by CXEC »

Anne -bor i København Islandsbrygge. C
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Post by Nina »

Jeg bor på landet. :P - Dog ikke helt uden for lands lov og ret - men på en stille og rolig (smal og snoet) vej, der bugter sig i landskabet mellem alle markerne og husene. :) Vi har følgende fordele: Hestene (og gederne, hønsene og ænderne + katte) hjemme. Vi har knapt 8 tdr. land, hvor vi har riiigeligt med græs og høstmuligheder vedr. hø. :) Vi bor roligt og med tilpas afstand til naboer. Vi ´´behøver´´ ikke at slå græsset og luge mælkebøtter i hver ledig time pga. ´´standarten´´ i mange parcelhuskvarterer. :) Af ulemper kan nævnes: Vi bor i det dyre nordsjælland - og selvom vi bor ´´billigt´´ (solgte en anden landejendom og fik denne ´´billigt´´) - så er vi alligevel nødt til at have fuldtidsarbejde begge to - og dermed også en lang tid hjemmefra pga. arbejdstid og transport. :( På en landejendom ER der mange reparations- og vedligeholdelsesopgaver! - Og dét tager tid og energi OG penge! :( Når man er blevet færdig med at male og renovere stuehuset - så går man igang med næste bygning - når næste bygning er ´´færdig´´ - så venter den 3. bygning ... og sådan fortsætter man, til man endelig er ´´færdig´´ med bygningerne og kan starte forfra på stuehuset. :roll: Men jeg vil sq aldrig nogensinde bytte med en lejlighed i et boligkompleks! ´´Been there and done that´´! Næh ... ´´hytten´´ her kan sælges med et par mill. i provision - og så vil jeg sq til jylland! ;) Så vil jeg have et halvtidsjob i lønmodtagerkategorien - og klienter (jeg er massør, akupresssør og laserbehandler) i min ´´fritid´´ .... :) Men det bliver ikke lige nu - da jeg har mine gamle forældre (i 80'erne), som jeg gerne lige vil se i en beskyttet bolig, inden jeg flytter. :) Men - kommer tid ..... ;) Venlig hilsen Nina
Post Reply