Jeg er så glad i dag:

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Jeg er så glad i dag:

Post by MinnaN »

Jeg har fået komplimenter. Er blevet stoppet af Elite models scout og spurgt om de måtte bruge mig som model til 30 plus kollektioner. Jeg er sådan lidt: WTF??

Men jeg er generelt glad.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Jeg er så glad i dag:

Post by Godzilla »

Sejt Minna :askepot:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Jeg er så glad i dag:

Post by Annemaja »

Jeg er så glad i dag - fordi mine heste super trives, har fået nye sko og de nye staldvenner bare er så fantastiske :-) Fordi mine hunde har fået nye hundevenner - jeg har så fået hundenes ejere som nye mennesker venner - og min familie har det godt pt.....:-) Ser ud til at tingene efter nogle skrækkelige år ser ud til at lette... :-)

Måske skal ting være tunge, før vi kan føle lykke når ting bare fungerer - selvom det er hverdagsting :-)
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Jeg er så glad i dag:

Post by Ane »

Jeg er stor fan af de her tråde.. jeg bliver glad af dem.

Hvor er det dejligt der er fremgang at spore Glory - har tit tænkt på dig. Tak for ponykompliment - jeg synes jo selv hun er en stjerne :askepot:. også dejligt med komplimenter og fåreklippere og søde isheste og hunde :askepot:

..men især dejligt med glæde :heidio:

Jeg er glad fordi jeg har det så godt i min graviditet, kan mærke nu at jeg er lidt tynget, men har utroligt få gener. Håber de sidste små 5 uger går lige så godt som de har gjort hidtil!

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Jeg er så glad i dag:

Post by aribeth »

jeg er glad i dag!

I dag har jeg fået overblik over hvad jeg skal skrive imorgen til psykologiopgaven... det burde kunne klares det hele imorgen og efter det går jeg på barsel gør jeg sgu!!!!

Max har haft en legekammerat med hjemme... det er altså sejt at ens barn pludselig er så gammel at han kan administrere det der med legekammerater... det er kun mig der er ved at dø af skræk over hvad man gør hvis de pludselig vil æde hinanden :hhansen:

Vi har fået rar mad... og selvom det gør ondt alle steder og sådan noget, så har jeg verdens dejligste mand som er blevet et helt andet menneske efter han har fået sit nye job!

Og Max fortæller de fantastiske ting hver eneste dag!
I dag fortalte han at han ville købe en bamse til lillebroren! Og mig kan også holde ham! :elsk:
Raxacoricofallapatorius
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Jeg er så glad i dag:

Post by Annemaja »

Er også så glad i dag fordi jeg fik besøg af Ane... men ville ikke lige skrive det - fordi jeg ikke vidste om Ane ville synes det var ok....:-) Men håber jo at få Pixie som ven til de lodne - og vil jo rigtigt gerne passe hende og Anes evt. staldpligter mens Ane passer baby - fordi jeg rigtigt godt kan lide både Ane og Pixie og fordi min Björk og Pixie også rigtig godt kan lide hinanden :-) Og det ville være en gevinst for mine heste og mig at få Pixie i stalden :-)
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Jeg er så glad i dag:

Post by Annemaja »

Og... iøvrigt fantastisk at opleve nogen der så gravide at de skal føde lige om lidt - og bare ligner nogen der bare har en lille iskage på maven :respekt: Selv var jeg fed som få dengang det var op over - og det blev ved -poogift
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Jeg er så glad i dag:

Post by aribeth »

:askepot:
Raxacoricofallapatorius
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Jeg er så glad i dag:

Post by misssophie »

jeg er edderglad for at jeg endelig er færdig med genoptræning,- ikke fordi jeg er blevet i orden, men fordi jeg ikke bliver bedre, og så gider jeg ikke at skulle gå på faste tidspunkter om eftermiddagen. nu kan jeg klare det selv derhjemme eller i motionscenter.
mit job savner mig også 2 eftermiddage om ugen...

og jeg er også glad fordi ham den langhårede efter 3 år og 8 mdr har vundet sin arbejdsskadesag i ankestyrelsen over sit elendige ex-job!
nu venter vi bare i spænding og ser hvor meget vi får ud af det,- og SÅ skal der bruges penge! (på kloak, tag, akkumuleringstanke og andre røvsyge ting)

weeee! :jeanie:
Misssophie
User avatar
FruTusse
Posts: 1514
Joined: Mon 4. Aug 2008 12:14

Re: Jeg er så glad i dag:

Post by FruTusse »

MBN wrote:Er også så glad i dag fordi jeg fik besøg af Ane... men ville ikke lige skrive det - fordi jeg ikke vidste om Ane ville synes det var ok....:-) Men håber jo at få Pixie som ven til de lodne - og vil jo rigtigt gerne passe hende og Anes evt. staldpligter mens Ane passer baby - fordi jeg rigtigt godt kan lide både Ane og Pixie og fordi min Björk og Pixie også rigtig godt kan lide hinanden :-) Og det ville være en gevinst for mine heste og mig at få Pixie i stalden :-)

Iiihh hvor er det altså dejligt at Strigler kan hjælpe hinanden når der er brug for det :mikkel: :katiekat: :kindkys:

Altså Ane, nu føder du først efter på lørdag, ikk'? :peg: Ser frem til besøg :linski:
Danske oldenborgheste kan og vil
- og jeg har en stjerne af slagsen!
Post Reply