Jeg er så glad i dag:

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
FruTusse
Posts: 1514
Joined: Mon 4. Aug 2008 12:14

Re: Jeg er så glad i dag:

Post by FruTusse »

misssophie wrote:jeg er edderglad for at jeg endelig er færdig med genoptræning,- ikke fordi jeg er blevet i orden, men fordi jeg ikke bliver bedre, og så gider jeg ikke at skulle gå på faste tidspunkter om eftermiddagen. nu kan jeg klare det selv derhjemme eller i motionscenter.
mit job savner mig også 2 eftermiddage om ugen...

og jeg er også glad fordi ham den langhårede efter 3 år og 8 mdr har vundet sin arbejdsskadesag i ankestyrelsen over sit elendige ex-job!
nu venter vi bare i spænding og ser hvor meget vi får ud af det,- og SÅ skal der bruges penge! (på kloak, tag, akkumuleringstanke og andre røvsyge ting)

weeee! :jeanie:


Det er altså bare SÅ fedt at det endelig er lykkedes at få skovlen under dem. :jeanie: De skal fandme bare betale, og så rigeligt vel at mærke!!

Sørg nu også for at gøre lidt godt for Jer selv også :peg: :linski:
Danske oldenborgheste kan og vil
- og jeg har en stjerne af slagsen!
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Jeg er så glad i dag:

Post by Ane »

Ja jeg skal nok finde noget løsdrift til Pixi.. det der knæledslåsning har det ikke godt om morgenen efter en nat i boks, hvorimod det er nærmest ikke-eksisterende når hun har gået på fold hele dagen.. jeg er lidt i tænkeboks mht. beliggenhed og sådan og skal se et sted mere i morgen. Ville sådan set gerne lade hende blive hvor hun er - bare i en løsdrift. Men der er ikke nogen ledige pladser :ked: Men MBNs heste har det dejligt i deres stald og vi er ret enige om hestehold og sådan - det er jo klart et plus.

MetteMD jeg håber sandelig ikke jeg føder inden vi ses (jeg troede egentlig det var søndag, men faktisk passer lørdag mig bedre :linski: ) jeg har først termin 2. dec og starter trailerkort i næste uge, så han må gerne blive derinde lidt endnu :hhansen:

Tillykke til Missophie og den langhårede :katiekat:

-Excuses are the nails used to build a house of failure
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Jeg er så glad i dag:

Post by Annemaja »

Ane: Hvis du helst vil blive - og det er jo også et super sted og ret smart med tæt på jobbet - kunne du så ikke snakke med dem om muligheden for løsdrift? Måske nogen kan bytte- eller der kan rummes en lille hoppepus mere?

Jeg vil rigtigt gerne have Pixie i flokken - og dig - men det er vigtigt at det hænger sammen hele vejen rundt :-) Men det ved du jo :-)
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
FruTusse
Posts: 1514
Joined: Mon 4. Aug 2008 12:14

Re: Jeg er så glad i dag:

Post by FruTusse »

Ane wrote:Ja jeg skal nok finde noget løsdrift til Pixi.. det der knæledslåsning har det ikke godt om morgenen efter en nat i boks, hvorimod det er nærmest ikke-eksisterende når hun har gået på fold hele dagen.. jeg er lidt i tænkeboks mht. beliggenhed og sådan og skal se et sted mere i morgen. Ville sådan set gerne lade hende blive hvor hun er - bare i en løsdrift. Men der er ikke nogen ledige pladser :ked: Men MBNs heste har det dejligt i deres stald og vi er ret enige om hestehold og sådan - det er jo klart et plus.

MetteMD jeg håber sandelig ikke jeg føder inden vi ses (jeg troede egentlig det var søndag, men faktisk passer lørdag mig bedre :linski: ) jeg har først termin 2. dec og starter trailerkort i næste uge, så han må gerne blive derinde lidt endnu :hhansen:

Tillykke til Missophie og den langhårede :katiekat:

Det lyder nu som rigtig fornuftigt, Ane. Og ja, gode løsdriftsteder hænger ikke lige på træerne. Det synes jeg i det hele taget ikke at gode opstaldningssteder gør generelt.
Hos MBN kan man jo tilmed også komme i skoven :atengstedt: :atengstedt: Det er daaaarjligt.... :atengstedt: :atengstedt:

Hov, jeg kan da godt se at d. 6 er da på søndag :-o Gad vide hvorfor jeg har fået ind i hovedet at det var lørdag?? :ehh: :ehh:
Nå, men det er altså helt underordnet for mig, så hvis det i grunden passer dig bedre lørdag, så er det da bare der vi ses :hhansen:

Mjaaahh......ham den bette kommer vel næppe ud en hel måned før tid :linski: Han kan godt ligge og lune sig lidt endnu :atengstedt:
Danske oldenborgheste kan og vil
- og jeg har en stjerne af slagsen!
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Jeg er så glad i dag:

Post by Ane »

Så siger vi lørdag Mette.. glæder mig - har lige set spise med price og overvejer at lave honningkage :aribeth:

Ja der er meget at tænke over.. overvejer også om hun skal med sin hesteveninde ned til Liv i træning et stykke tid ..

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
FruTusse
Posts: 1514
Joined: Mon 4. Aug 2008 12:14

Re: Jeg er så glad i dag:

Post by FruTusse »

Uuuuhhhmmm......honningkage :slik: :slik: Med flødeskum imellem?? :aribeth:

Vi kan jo lige tales ved i løbet af ugen :linski:
Danske oldenborgheste kan og vil
- og jeg har en stjerne af slagsen!
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Jeg er så glad i dag:

Post by Ane »

Nixen - smørcreme :hhansen: !!

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
FruTusse
Posts: 1514
Joined: Mon 4. Aug 2008 12:14

Re: Jeg er så glad i dag:

Post by FruTusse »

Oooohhhooo......det er nu også rigtig godt :slik: :slik: :slik:
Danske oldenborgheste kan og vil
- og jeg har en stjerne af slagsen!
User avatar
FruTusse
Posts: 1514
Joined: Mon 4. Aug 2008 12:14

Re: Jeg er så glad i dag:

Post by FruTusse »

Jeg går stadig rundt med et smil helt op til begge ører, og har gjort det i over en måned nu(damn, der må blive udglattet mange rynker nu :linski: ), fordi jeg bare er så kisteglad over at have flyttet Tusse ud til Bastbjerggård. :jeanie: :jeanie:

ELSKER allerede det sted, og jeg nyder SÅ meget at kunne komme i skoven når som helst jeg har lyst til det, og Tusse ser nu godt nok også ud til at nyde vores skovture mindst lige så meget som jeg gør det. :ninie:
Nå ja, der er et par af madammerne der ude som jeg ikke lige kan blive klog på, men jeg kan heldigvis sagtens overleve ikke at blive perlevenner med de to.
Generelt har folk været utroligt søde og imødekommende lige fra den første dag, og både Tusse og jeg STORtrives derude. Det er SÅÅÅ fedt, og faktisk længe siden at jeg har været så glad hver eneste dag når jeg har været i stalden. :jeanie:

Så for et par timer kan jeg faktisk lægge alle de andre daglige bekymringer på hylden og bare NYDE samværet med min hest. Dét er da lige til at blive glad i låget af :hhansen:
Danske oldenborgheste kan og vil
- og jeg har en stjerne af slagsen!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Jeg er så glad i dag:

Post by Frieser9460 »

Jeg er så glad i dag, fordi jeg om bare 4 dage får lov til at "gramse" på hvalpe for første gang... uh, hvor jeg glæder mig! :jeanie:

Bortset fra det er humøret ikke det bedste i dag... men det bliver helt sikkert bedre i morgen (jeg er optimist). :linski:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Post Reply