Udkast til efterlysning

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Udkast til efterlysning

Post by Gry »

Efterlysning!!!

Er der nogen der kender ”Misser”?

Misser er en hunkat med en ulæselig øretatovering, der i de sidste mange måneder er kommet næsten dagligt i kvarteret Frankrigsgade/Lyneborggade/Moselgade.



Så vidt jeg kan se er ”Misser” en hunkat. Hun har fine hvide hår i pelsen efter de slåskampe hun har været i, og har små hvide ar på ørene efter at hankattene i kvarteret har givet hende bank.

”Misser” er en utroligt kontaktsøgende hunkat, der spinder og ”snakker” og gnider sig op af folk. Jeg har set hende blive jagtet af mennesker, og spise skrald på gaden, og er i tvivl om hvorvidt ”Misser” har et hjem. Det begynder snart at blive meget koldt udenfor, og så er det ikke sjovt at være kat uden et hjem.

Jeg og min familie, har besluttet os til at prøve at fange ”Misser” og give hende til et internat, der kan finde hende et godt og blivende hjem, hvis der ikke kommer henvendelser på dette opslag.

Kontakt på: 26 95 45 68

(nu ser det ikke så pænt ud da jeg ikke kan sætte dokumentet herind så det blev lidt lala - men hvordan synes i det lyder? )

Hvordan synes i det lyder? Er det fint nok?


Image
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Udkast til efterlysning

Post by misssophie »

jeg synes det ser fint ud
Misssophie
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Udkast til efterlysning

Post by Anja »

Jeg undrer mig over at du vil prøve at fange hende samtidig med at du ved at øretatoveringen er ulæselig.

Ved du hun får bank af de andre katte? Hunkatte kan være sindsygt agressive.

Min kat ændrer sig fra tøsedreng til dræber når den kommer ud, han har iøvrigt også hvide hår, det er ikke kommet af at han har slåsset, de er der bare.

Min kat har flænget øret, herregud sådan kan det jo gå når man har poterne for langt fremme.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Udkast til efterlysning

Post by Anja »

Hedder det iøvrigt ikke en fremlysning når man søger efter ejer?
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Udkast til efterlysning

Post by Gry »

ja jeg ved hun får bank af kvarterets hankatte. jeg har set og hørt det flere gange fra mit vindue.

og det ved jeg ikke om det gør - men jeg efterlyser en ejer, jeg fremlyser ikke en kat ;)
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Udkast til efterlysning

Post by MetteboDeluxe »

Lyder fint. Hun ser sød ud.

Vil som Anja dog sige, at sorte katte godt kan have hvide hår uden at det skyldes "ar" fra kamp.
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Udkast til efterlysning

Post by aribeth »

jeg ville slet ikke skrive så meget... det er en antagelse at hun har hvide hår i pelsen efter slagsmål, har du aldrig set en sort kat med hvide stænk i pelsen? alle mine sorte har haft det fra killinger af... og er det egentlig ikke ganske irrelevant at hun har rifter på ørerne?!

Fremlysning!

Sort, kontaktsøgende hunkat mangler en ejer.
Ulæselig øretatovering.
Er de sidste mange måneder kommet næsten dagligt i kvarteret Frankrigsgade/Lyneborggade/Moselgade.

Vil blive afleveret på dyreinternat hvis ingen henvender sig på: 26 95 45 68


og så billederne!

I øvrigt ville jeg flove mig noget så gevaldigt hvis jeg indleverede nogens kat på et internat, bare fordi jeg så den løbe rundt jævnligt og spise madrester og så digtede mig en historie om, at den sikkert var blevet ladt i stikken og var helt alene ...!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Udkast til efterlysning

Post by Gry »

Det gør jeg så ikke. Det er sandheden for rigtig mange katte. "Ih en hyggelig lille kolonihave-misser" og så bliver det vinter, og så er de ligemeget.

desuden ville jeg som ejer være ret interesseret i at vide at min kat åd skrald på gaden og fik tæv af andre katte. den risikere alle mulige sygdomme i maven og at få katte-aids.

men det er nok bare mig.
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Udkast til efterlysning

Post by Anja »

Men "fattig-katte" er sjældent øretatoverede...
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Udkast til efterlysning

Post by Gry »

Det er derfor jeg laver den. problemet er at der er en del herude der fodre hende og går og kalder på hende

så hvis hun er løbet væk hjemmefra eller er en smid-ud-kat så er det lidt sævrt at vide som tingene ser ud nu
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
Post Reply