NY status pt

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
aribeth
Administrator

NY status pt

Post by aribeth »

88 sider... jeg prøver lige med en ny efterhånden :hhansen:

Status pt... her er koldt, men skorstensfejeren har sagt han kommer til formiddag, så jeg sidder her under et tæppe og drikker kaffe og venter på skorstensfejeren.

Basse har fået en skive morgenwrap og bliver lige inde en times tid endnu. Kattene brokker sig over brændeovnen ikke er i gang... Franz er meget sur og skuler olmt til mig, og prøver at kidnappe mit tæppe...

I dag skal der først og fremmest slappes af... måske skulle jeg begynde at overveje hvad der ville være rart at have med på sygehuset når lillebror kommer....
Raxacoricofallapatorius
Frieser9460

Re: NY status pt

Post by Frieser9460 »

Status p.t. for mit vedkommende er, at jeg sidder på jobbet og forsøger at overbevise mig om, at det er sååååå fedt at være tilbage igen efter en alt for kort weekend... :ehj:

Needless to say... det lykkes ikke rigtigt... :tommelned:

Når jeg har fri skal der handles ind og ordnes diverse omkring dyr og hus, og så skal jeg forhåbentlig nyde en times afslapning eller to derefter, inden dynen begynder at kalde... :hhansen:

Så jeg forventer en stille og rolig mandag uden de helt store dikkedarer...
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
udlandet

Post by udlandet »

Engelsk lektier. Når jeg kommer hjem skal jeg forberede noget Pink Floyd til på onsdag. 19 i Engelsk klasse, 1 !!! vidste at Pink Floyd vist er noget musik noget :mur: Jeg skal läre dem, skal jeg!
HHansen

Post by HHansen »

Har lige talt med jobcenteret - de synes jeg alligevel skal komme til infomøde i morgen - selvom jeg skal starte i job om 3 uger :mur:
Så i morgen: Infomøde hos jobcenter, onsdag: Infomøde hos a-kassen. Nå, må jo bare betragte det som det arbejde jeg skal udføre for at få min "løn" - 4 ugers dagpenge.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
MetteboDeluxe

Post by MetteboDeluxe »

Ih du kan da ikke bare lave en ny når det kun er Ane ( :elsk: ) der har kommenteret på min fantastiske hund! Vi er i øvrigt blevet spurgt om vi vil med ud her engang i ugen og kigge efter fasaner igen :hhansen:
* Kendt for :mettebo: *

* G
Stimata Doamna

Post by Stimata Doamna »

Jeg overvejer, om jeg skal ringe til lægen, så han kan sende mig til røntgen. Og se om jeg kan finde et kursus i at løfte fødderne, når man går ud af HHansens brusekabine :mur: :mur:

Sådan nogle dumheder bør kun laves om sommeren, hvor man kan have sandaler på!
Venlig hilsen
Randi

Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
MinnaN

Post by MinnaN »

Jeg har fri.
Kaffe, sofa, Animal Planet, solskin, åbne døre og ren hygge.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
HHansen

Post by HHansen »

Stimata Doamna wrote:Jeg overvejer, om jeg skal ringe til lægen, så han kan sende mig til røntgen. Og se om jeg kan finde et kursus i at løfte fødderne, når man går ud af HHansens brusekabine :mur: :mur:

Sådan nogle dumheder bør kun laves om sommeren, hvor man kan have sandaler på!

Jeg har overvejet om jeg skal straffe brusekabinen ved at sparke til den! :mettebo:

Men på dn anden side så kan mine tæer nok heller ikke tåle det - den flytter sig jo ikke.

Din stakkels lille fod! :linski:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
Stimata Doamna

Post by Stimata Doamna »

Mon ikke du kan nøjes med at skamme brusekabinen ud? Den står jo allerede i skammekrogen? :hhansen:

Jeg anbefaler at lade være med at sparke til den - den står for godt fast!
Venlig hilsen
Randi

Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
HHansen

Post by HHansen »

Stimata Doamna wrote:Mon ikke du kan nøjes med at skamme brusekabinen ud? Den står jo allerede i skammekrogen? :hhansen:

Jeg anbefaler at lade være med at sparke til den - den står for godt fast!

Jeg lover at råbe lidt af den næste gang jeg kommer derud! :peg: :brok:
Mvh

-Helle

Post Reply