Det var så den sommer

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Lone

Det var så den sommer

Post by Lone »

Som alle de andre somre forsvandt den før man mente den var startet. Hvorfor kan danskerne - som den eneste folkefærd i verden - ikke lære hvordan vejret er? :( Er det ikke på samme måde år efter år - :D og alligevel står vi der - skuffede som småbørn - hyyyl, ingen sommer - igen!! :cry: Nå, måske skulle jeg også bare køre på arbejde - :wink: , men det ER da mærkeligt :roll:
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

fra min side :D Jeg har nemlig KUN haft soleksem én gang i år - og jeg har også kun været tilnærmelsesvis skoldet på skuldrene én gang - og det skete i tyskland :lol: Faktisk synes jeg det er mere belastende når det er VAAAAARMT hele tiden. God arbejdslyst :) Mvh -Helle
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Vi er flere, der er mærkelige 8) Uha, hvor vi trænger til den regn - hestene har været helt grå af støv i flere uger. :evil: Men ellers har sommeren været o.k. - ikke alt for lange perioder med hede = mange gode ridedage :D Næh, for min skyld behøves vi ikke andet end forår og efterår. Og så måske lige et par varme stranddage i juli og vinter juleaften. Dét ville være sagen :idea:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Lone

Post by Lone »

Nej, nej - I tager helt fejl!! det har været en dum sommer, fordi det enten har været MEGET varmt , eller iskoldt. En god sommer er 22 grader - let vind og lækker sommerregn!! At I ved det!!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

....har vi haft ret godt vejr. Ret tørt, og ellers blandet. Vi har heldigvis ofte et meget lunt og langt efterår, pga. alt det varme vand omkring øen, så den kommende tid kan blive rigtig god :) Det ret blæsende vejr, har været godt for dyrene. Der har ikke været så mange fluer, og ret få mitter i år. Det er godt nok skønt at slippe for flueplagen :)
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Post by CXEC »

Hmja, jeg kan nu godt lide solskin, sommer vejr og TORDEN, men vintervejr med sne og is synes jeg er PRAGTFULDT, især hvis jeg så har TID til at fræse ud og stå på skøjter... Det hænder sjældent nu hvor jeg er hesteejer... TSK TSK TSK! Jeg kan godt lide at se årstiderne skifte. Céleste
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Zanne (den Gamle)
Posts: 119
Joined: Sat 31. Dec 2005 10:29

Post by Zanne (den Gamle) »

Hvornår var det lige det var sommer - min ferie regnede væk, og jeg kan ikke engang sælge den. Jeg kan ikke fordrage vinter - sne er i orden juleaften mellen 18 og 22. men så er det også nok til mig. Jeg nyder foråret - hvorfor har vi dog ikke forår 11 måneder om året - det er da ben bedste tid. Hilsen Zanne
Post Reply