den hest driver mig til vanvid

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

den hest driver mig til vanvid

Post by Lone Beck »

Jeg har min gode gamle skovturshest, Madigan, til salg, og det har jeg af flere gode grunde: - Jeg vil være frederiksborgeravler - Madigan er oldenborger uden papirer - Jeg får slet ikke redet hende nok - Jeg kan bedre lide ungheste Og frem for alt: - mig og madigan har aldrig rigtig været på bølgelængde. Problemet er lissom bare, at jeg hele tiden fortyder :oops: hun er en pragtfuld skovturshest, og lige nu bruger jeg hende som ´´førerhest´´ for mine to ungheste, når vi tager dem med i skoven. Det fungerer godt, og så er hun jo svær at undvære... :oops: Og så trækker jeg annoncerne tilbage. :roll: Hvorefter jeg tager mig selv i nakken, og indrykker dem igen 8) I går indrykkede jeg hende således igen. Men i dag har jeg mest lyst til at trække annoncerne tilbage... :oops: Hvad dælen skal jeg stille op med mig selv :?:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Post by CXEC »

Det er godt nok ikke nogen let situation du der har sat dig selv i... Jeg ved med mig selv at jeg aldrig kunne sælge frøken KRAPYLIA som jeg kalder Xenia når hun er en hystade :P Og det var hun idag til springningen :evil: Bølletøs :!: Meeeeen hun er jo sin menneskemors livs lys :wink: Og jeg hverken kan eller vil leve foruden :!: :!: Altså er det ikke nogen form for hjælp jeg her kommer til torvs med. Beklager :oops: Céleste
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Berit
Posts: 146
Joined: Sun 19. Feb 2006 14:54

Post by Berit »

tja lone du er jo tydeligvis ikke klar til at sælge hende, kan du ikke bare gøre som alle os andre der ikke kan sælge hest af følelsemæssige årsager !? amistar irreterer mig til tider noget så grusomt, men sælge ham nej, det kan jeg ikke han er jo så dejlig og han fylder jo kun en hest mere..... en fra eller til hvad gør det ? vh berit
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Jamen, Madigan er IKKE mit livs lys :oops: Jeg elsker bare at ride hende. :roll: Og så er der heller ikke nogen af de interesserede købere, der dur :twisted: Og det gør noget med én fra eller til - jeg får jo hverken plads, tid eller råd til freder, hvis ikke jeg skiller mig af med størsteparten af de andre. Og Fie bliver aldrig nogensinde solgt :evil: altså må Madigan ud. :evil: Jeg kan bare ikke undvære hende... :(
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Jamen jamen... Det er jo det jeg siger: Jeg burde have den hest :) Er sikker på hun også ville udgøre en glimrende skovturshest for mig. :D Mangler jo også sådan én.... Bare en fofærdelig skam at jeg ikke har TID til at ride, og slet ikke råd til at have en hest mere... :( Men hun er bare så dejlig.. Begriber slet ikke hvorfor jeg egentlig er faldet for Madigan - uden at kende hende.. Oldenborgere har aldrig været min type hest... :D Men bare vent - når jeg vinder i Lotto på lørdag - så kommer jeg og henter hende! :D Og iøvrigt tak for invitationen til dette forum - tror jeg er strigle nok til at være her :mrgreen: Mvh -Helle
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

og velkommen til. skal jeg nu krydse fingre for at du vinder i lotto på lørdag :roll: hmmmm...tjaeh...jeg ved sgu ikke...njoeh....elller.... :oops: Men Madigan er nu også en rigtig strigle. Måske kan vi udråbe hende til maskot :D
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Post by Camilla... »

Hvis hun skal være maskot, kan du da slet ikke sælge hende. Man sælger ikke en maskot. Camilla
God d
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Nej, Camilla. Det er nemlig rigtigt :D
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Så er det jo afgjort :) Madigan er Striglernes maskot som den superstrigle hun er - og Lone Beck kan ikke sælge hende. Og så må jeg jo nøjes med at forvilde mig nordpå en dag og besøge dyret - måske hun giver en tur i skoven??? :D Mvh -Helle
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Du skal være velkommen. Madigan giver gerne en skovtur :D
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Post Reply