Jeg har lyst til!!!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Jeg har lyst til!!!

Post by aribeth »

Jeg har lyst til at hælde rødvin indenbords, svælge og gurgle i det! Drikke mig glad og blød og rar og varm! og ... jah....

Jeg savner rødvin ok!


Kom nu ud unge.... og placer venligst mine bryster på Keld i 6-12 måneder TAK!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Jeg har lyst til!!!

Post by Gry »

Det min bedste veninde havde størst problemer med at undvære var alt lavet af chokolade. Hun må stadig ikke få det fordi hun ammer.

Jeg anede faktisk ikke man ikke måtte spise chokolade-ting når man var gravid
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Jeg har lyst til!!!

Post by aribeth »

det må man da godt?
Raxacoricofallapatorius
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Jeg har lyst til!!!

Post by annetteB »

hvis ikke man må spise chokoladeting når man er gravid eller ammer, så har mine unger nu en vandtæt forklaring på eventuel mærkelighed de måtte udvise.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Jeg har lyst til!!!

Post by Gry »

nå okay? Hun har talt om og behandlet det, som var det gift. Og grædt bitre tåre over ikke at kunne spise det.

jeg kan sætte mig ind i det der med at man ikke skal farve hår osv. da det jo er en masse kemikalier som man optager i blodet som bebs så kan blive udsat for osv. men jeg anede ikke den med chokolade.

jeg har en ven hvis kone holdt sig langt fra neglelak, også grundet det med kemikalier. men ja - nogle ting er måske...hm...lidt underlige?

vi optager jo alt gennem huden. så skulle man vel også nedsætte indtag af æbler da der er blåsyre i æblekerner? Det bliver en smule...fanatisk til sidst hvis det skal dyrkes som religion det med hvad man må spise eller ikke spise *Gg*
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Jeg har lyst til!!!

Post by annetteB »

nogle ammebørn reagerer kraftigt på enkelte fødevarer som moderen spiser eller drikker - men mine unger har tilsyneladende været galvaniserede indvendigt i samme grad som jeg selv er det: for de har i hvertfald aldrig reageret mærkbart på noget som helst jeg har indtaget. Jordbær får ofte skyld for at give tyndskide og rød røv hos ammebørn og der er da sikkert nogle historier osse om chokolade - jeg har bare ikke hørt dem. Men jeg spiste nu osse jordbær mens jeg ammede. Og ingen fik røde røve. Heller ikke mig selv.
:hhansen:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Jeg har lyst til!!!

Post by aribeth »

Det er en af de der utallige madhistorier..... man må ikke spise kål, chokolade, lakrids, chili diverse... for så kan det være baby får ondt i maven?!

Jeg kan kun huske Max fik ondt i maven hvis han fik for meget at spise... det var ikke afhængigt af hvad jeg spiste... men der er jo nogen der tror på det...
Raxacoricofallapatorius
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Jeg har lyst til!!!

Post by udlandet »

Har heller aldrig hört om chokolade forbud når man er gravid. Men jeg kan på det kraftigste fraråde at äde en halv äske fyldt chokolade på hospitalet, :opkast: lige efter födslen fordi man ikke kan lide maden.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Jeg har lyst til!!!

Post by annetteB »

og er det ikke bare ærgerligt, når nu ens yndlingsmad er stuvet kål med lakrids, chokolade og chili.....med jordbærmos på toppen - og en ordentlig kop sort kaffe til!
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Jeg har lyst til!!!

Post by aribeth »

jo det er faktisk skrækkeligt! det ER jo det jeg lever af HVER ENESTE DAG!
Raxacoricofallapatorius
Post Reply