Limefrugter

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Lone

Limefrugter

Post by Lone »

Jeg elsker ´´eksotisk´´ mad - bruger gerne mange krydderier og mange slags frugt og grøntsager. Jeg har investeret i [color=orange:711ecf2e77]6 limefrugter[/color:711ecf2e77] , fori de skulle være en god ingrediens i denslags retter - Jeg gav også manden besked om at bruge dem, men han snød!!! Så nu ligger de der og glor på mig. Hvad skal jeg bruge dem til? Hvordan? Gode ideer søges!!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Vi har to geder, der er altædende :idea: Dem må du få!! Jeg sender dem afsted til dig med det samme :lol:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Lone

Post by Lone »

Ok - så kan jeg grille dem med limefrugter i munden?
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Ja, lige netop :lol: Bon appetit :twisted:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Lone

Post by Lone »

WUHU!!! det er jo lige sådan noget jeg elsker - bare gedekød ikke var så dyrt!!! bruger bare noget andet.....
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Post by CXEC »

Hey, Kunne nogle af de limefrugter ikke bruges til at læve nogle super lækre drinks med? [url=http://http://www.google.dk/search?hl=da&q=limefrugter+%2B+drinks&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=lr%3Dlang_da]Google[/url] Googlede lige for dig. C
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Post by Camilla... »

Uhh, Lone, hvis du tager Céleste på ordet, så skriver du lige hvornår jeg skal komme til Lolland Camilla
God d
User avatar
Birgittekw
Posts: 384
Joined: Fri 18. Nov 2005 11:30

Post by Birgittekw »

Man kan bruge frilandskylling istædet for ged..... :lol: Bon appetite Birgittekw
Zanne (den Gamle)
Posts: 119
Joined: Sat 31. Dec 2005 10:29

Post by Zanne (den Gamle) »

Måske Birgitte Men gedekød er nu godt, ingen tvivl om det. Problemet med gedekød er, at det er nærmest umuligt at drive op. Jeg har nu prøvet i mere end et år, og det er stadig ikke lykkes. Hilsen Zanne
Post Reply