Suk... jeg er dum

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Suk... jeg er dum

Post by HHansen »

Jeg PLEJER sgi da ellers godt at kunne læse en brugsanvisning, og finde ud af sådan noget her...

Men jeg kan ikke lægge billeder ind her :cry:

Hjælp!!!

Jeg har prøvet at lave et indlæg, trykke på img knappen, og derefter indsætte adressen til det billede jeg vil have ind (det ligger på HN, så det ER på nettet) og så img knappen igen. Men nej. Der kommer ingen billeder ind. :cry:

Føler mig dum :cry:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Næh, du er da ikke dum. Det, du prøver på, kan bare ikke lade sig gøre.

Jeg er bange for at du er nødt til at oprette en photobucket, og kopiere billederne ind derfra. Det er omstændeligt, men ikke mere end først at skulle lægge dem ind på HN. :mrgreen:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Jeanie

Post by Jeanie »

Helle ! Du skal først kopiere adressen på billedet, og så klikke den ind indlægget, dernæst markere du adressen, og trykker på img..

Du er da ikke dum...sådan noget vås !!!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Nå på den lumske måde :lol:

Må straks prøve.. det har sgi også været en hård weekend - kan jeg ikke undskylde mig med det? :mrgreen:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Jeg er stadig dum. ](*,)

Det hjalp jo ikke en ski..

Hvorfor kan man ikke bruge billeder der ligger på HN? Det er da ligeså meget på nettet som alle andre steder?

:evil:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Ok, har næste selv regnet det ud nu.... Det er fordi når man lægger stien til billedet på HN ind, så er der ikke filtype med...

Så får i ikke set min multi pony før jeg får tid til at lægge dem et andet sted...
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Post Reply