Ville du trykke på knappen?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
JannieT
Posts: 773
Joined: Fri 17. Oct 2008 22:09

Ville du trykke på knappen?

Post by JannieT »

Alt er relativt
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Ville du trykke på knappen?

Post by aribeth »

hvaffor en knap?
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Ville du trykke på knappen?

Post by Stimata Doamna »

Mon ikke det er denne?

http://tvtid.tv2.dk/nytomtv/article.php/id-43277676.html?forside

Som minimum burde man også skulle drikke den blendede guldfisk, hvis man går med på 'spøgen'.
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Ville du trykke på knappen?

Post by MetteboDeluxe »

Kunne jeg slå en fisk ihjel for 30.000? Ja.
Ville jeg slå en fisk ihjel i et tåbeligt tv-show der ville skaffe mit hold 30.000? Nej
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Ville du trykke på knappen?

Post by aribeth »

no problem... det eneste problem ville være at jeg aldrig ville deltage i sådan noget lort der!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Ville du trykke på knappen?

Post by Gry »

Det ville jeg ikke have problemer med overhoved. Hvis JEG fik de 30.000 ned i foret direkte.

Det går sgu hurtigere end hvis man fisker og skal hive kalorius op af vandet og skære hovedet af den. Den når ikke at mærke en tøddel, og jeg ville blive mere mæt af 30.000 kr. end af en 2½ kg. fisk.

så ja, det ville jeg ikke have det store problem med. men jeg havde et problem med det da det blev brugt som kunst-dims og en dreng tændte for stikket og tændte blenderen. Det synes jeg var meningsløst.
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
nanna1979
Posts: 485
Joined: Wed 6. Jun 2007 20:09

Re: Ville du trykke på knappen?

Post by nanna1979 »

Gry; hvad er forskellen på dig og så drengen?? Begge dele er sku da meningsløst :oeje: uanset om det er kunst eller 30.000 kr :-?
http://www.svinene.dk
Danmarks hyggeligste marsvineforum
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Ville du trykke på knappen?

Post by Gry »

Det er vi så uenige i.

30.000 kr. ville for mig gøre en verden til forskel i henhold til overlevelse. Jeg tror verden kan overleve uden kunst der handler om hvorvidt man vil være i stand til at slå ihjel for ingentings skyld.

Det ene kan jeg se en mening med, det andet kan jeg ikke.
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Ville du trykke på knappen?

Post by xtiny »

Vorherrebevares. Ham der på udstillingen på Trapholt, blendede en fisk, var også pacet af EkstraPladder.

Nu vil jeg slet ikke være med i sådan noget, vorherre fri og frels mig for at komme i tv for dét.

Jeg ville slippe guldfisken løs i den nærmeste havedam. Eller træde på den.

Jeg kom i dag til at se "Skjulte Stjerner" konceptet er, at de glade amatører skal synge duet med de kendte. Af "kendte" ved jeg hvem, Johnny Reimar er- og ham der, med den døde rotte på hovedet, der vandt det danske Melodi Grand Prix.
(Amerikansk marinesoldat-frisure, de ligner i bedste fald nogen med et dødt dyr på hovedet. Den mest uklædelige frits- siden karsehår og skaldet!) UFF.
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Ville du trykke på knappen?

Post by Gry »

du kan da selv være tykpandet? Jeg har ikke talt om underholdning nogen steder overhoved.
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
Post Reply