Hvad spiser vi i dag? og i morgen....og i overmorgen.

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Hvad spiser vi i dag? og i morgen....og i overmorgen.

Post by HHansen »

I dag: Rugbrød med røget pebermakrel

I morgen? Noget på grillen

Fredag: Cullotte og andet grill guf til dem der kommer til Strigle træf her :jeanie: :aribeth:
Og lagkage!
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Hvad spiser vi i dag? og i morgen....og i overmorgen.

Post by Stimata Doamna »

Vi finder sikkert noget på vejen til teatret - eller bagefter. I morgen aften har vi en aftale med en tidligere kollega, og fredag skal vi måske have fish & chips på en pub. Hvis vi ikke har brugt alle pengene i Oxford Street ...
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Hvad spiser vi i dag? og i morgen....og i overmorgen.

Post by Annemaja »

I dag rester fra i går - kylling i karry.

De næste 4 dag arbejder jeg på Bornholm, og spiser ude på nær morgenmaden. Så der må jeg jo se hvad div. spisesteder har på menukortet. Mne plejer da at finde noget jeg kan lide :-) Bliver allerede drillet med, at jeg skal spise røgede sild..... det skal jeg så IKKE lige.... :opkast:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Hvad spiser vi i dag? og i morgen....og i overmorgen.

Post by Frieser9460 »

I dag har vi fået "ruskumsnusk a la Louise" (pasta med skinketern og pølseskiver samt ostesauce) og frisk hovedsalat med gul peberfrugt og feta. :aribeth:

I morgen får jeg angiveligt ingen aftensmad, for det er "danseaften", så det bliver noget med at snuppe en banan eller noget... :hhansen:

Og fredag skal jeg være babysitter, så der aner jeg ikke, hvad menuen består af... håber bare, de husker min hvidløgsallergi. :roed:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Hvad spiser vi i dag? og i morgen....og i overmorgen.

Post by udlandet »

Deller i dag OG imorgen! Uden stuvet blomkål i morgen, bare brasede kartoflinger. Fredag sakl jeg ud med skolen, så det bliver nog pizzza. Lördag har vi 25 år siden i mödtes dag. Så der står den på böffer i Dragör :elsk:
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Hvad spiser vi i dag? og i morgen....og i overmorgen.

Post by Ane »

I dag grovpita med kylling, svampe, grønt og chilisovs, det smager egentlig meget godt.. I morgen I dont know

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Hvad spiser vi i dag? og i morgen....og i overmorgen.

Post by xtiny »

Jeg fik tarteletter med rejer, asparges og fiskeboller. UHM. (Ved godt, at tarteletter er sådan noget -70'er mad, men engang i mellem får jeg meget lyst til det. Ellers spiser jeg ALDRIG fiskeboller. )
Tip: Jeg varmer tarteletterne på brødristeren, så står de ikke i oven og branker, og det er let at dosere.

Manden var til begravelse i går, så jeg var alene, og vi plejer lidt at lave mad hver for sig. Dvs: Jeg gider ikke lave varm mad hver dag mere. Ikke fordi, han ikke vil spise det (han spiser næsten alt, der kommer på bordet), men jeg orker det ikke mere.
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Hvad spiser vi i dag? og i morgen....og i overmorgen.

Post by xtiny »

Det er KUN Glyngøres fiskeboller (der ikke smager af fisk), der duer. Sidst fik jeg købt bornholmske, der stank så meget af fisk, at ikke engang kattene ville have dem.

Ja, det er perverst, jeg ved det! Til gengæld er stuvede grønærter og gulerødder (med masser af persille) mamse til deller og krebinetter.

Høns i asparges- er sikkert godt, men jeg kan ikke lide det. :opkast: Slet ikke i tarteletter eller m. butterdej...
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Hvad spiser vi i dag? og i morgen....og i overmorgen.

Post by HHansen »

xtiny wrote:Det er KUN Glyngøres fiskeboller (der ikke smager af fisk), der duer. Sidst fik jeg købt bornholmske, der stank så meget af fisk, at ikke engang kattene ville have dem.

Ja, det er perverst, jeg ved det! Til gengæld er stuvede grønærter og gulerødder (med masser af persille) mamse til deller og krebinetter.

Høns i asparges- er sikkert godt, men jeg kan ikke lide det. :opkast: Slet ikke i tarteletter eller m. butterdej...


Engang imellem - sådan med et par års mellemrum - så MÅ jeg lave macaroni i tomatsovs med fiskeboller.. Mums.

Sidst foråd vi os alle så meget at vi var ved at kaste op - så det var ikke kun mig der kunne lide det.

:aribeth:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Hvad spiser vi i dag? og i morgen....og i overmorgen.

Post by aribeth »

fiskeboller...

Jeg får engang imellem den vildeste lyst til forloren skildpadde på dåse... med fiskeboller og hårdkogte æg... men jeg har endnu ikke købt det for jeg aner ikke hvad jeg skal gøre med det?!

men jeg fik det engang som barn og det smagte seriøst godt....

DÅSEMAD sgu!
Raxacoricofallapatorius
Post Reply