Nå, hvem kommer så på fredag??

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Nå, hvem kommer så på fredag??

Post by HHansen »

Lone Beck wrote:Men jeg GIDER ikke gøre rent i morgen!! :-(

Jeg hader at gøre rent (og jo længere jeg venter, jo mere når Kim inden jeg kommer i omdrejninger :hhansen: ).

Der er lissom forskel på helt åbenlyst at køre til strigletræf og overlade al besværet til manden - og så ikke liiiige nå så meget, fordi man liiiiiiiiiiiiiiige skal noget andet først...eller slå mave...eller stresse lidt af ved computeren...eller ... noget, ikke? :engel:


Du GIIIIDER jo heller ikke gøre rent fredag???
Og Kim har vel gennemskuet dig?
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Nå, hvem kommer så på fredag??

Post by Lone Beck »

HHansen wrote:
Lone Beck wrote:Men jeg GIDER ikke gøre rent i morgen!! :-(

Jeg hader at gøre rent (og jo længere jeg venter, jo mere når Kim inden jeg kommer i omdrejninger :hhansen: ).

Der er lissom forskel på helt åbenlyst at køre til strigletræf og overlade al besværet til manden - og så ikke liiiige nå så meget, fordi man liiiiiiiiiiiiiiige skal noget andet først...eller slå mave...eller stresse lidt af ved computeren...eller ... noget, ikke? :engel:


Du GIIIIDER jo heller ikke gøre rent fredag???
Og Kim har vel gennemskuet dig?


Selvfølgelig gider jeg ikke gøre rent på fredag. Det gør jeg sgu da først lørdag morgen/formiddag :lol:
Kim er et kærligt og overbærende menneske, men jeg tror bestemt ikke han har gennemskuet mig :hhansen:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Nå, hvem kommer så på fredag??

Post by xtiny »

Jeg må desværre melde afbud, jeg har fået en nerve i klemme i ribbenene. AV for den da, hvor det gør ONDT. Her sidder man helt stille, og så gør det pludselig bare ondt, så jeg ikke kan få luft.

ØØØV. Bare fordi, jeg var på indkøb i går.
Jeg vil byyyttes! :mettebo:
---

Jeg håber, I andre får en dejlig dag, det er jo fint vejr- omsider. :druk:
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Nå, hvem kommer så på fredag??

Post by HHansen »

xtiny wrote:Jeg må desværre melde afbud, jeg har fået en nerve i klemme i ribbenene. AV for den da, hvor det gør ONDT. Her sidder man helt stille, og så gør det pludselig bare ondt, så jeg ikke kan få luft.

ØØØV. Bare fordi, jeg var på indkøb i går.
Jeg vil byyyttes! :mettebo:
---

Jeg håber, I andre får en dejlig dag, det er jo fint vejr- omsider. :druk:


Øv hvor ærgerligt - især for dig der så ovenikøbet har ondt.. God bedring!

Tror du egentlig ikke garantien på din krop er ved at være udløbet?? :linski:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Nå, hvem kommer så på fredag??

Post by xtiny »

Nu er garantien på mig forlængst udløbet, med min fortidspension in mente. Psykisk har jeg det bedre- men fysikken er lala, det er desværre ikke sådan, at man vupti-hva-behar får det bedre. :brok:

Det her ribbenshalløj, har jeg ikke prøvet før, men selv med smertestillende og Voltaren- gør det ondt. Ikke ondt ONDT, men ondt. :brok:
Hvis jeg var en hest, var jeg skudt for længst. :oeje:
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Nå, hvem kommer så på fredag??

Post by xtiny »

Det er rigtig sødt af dig Ped, at tilbyde det. Hvis jeg kan samles op i Odense, men når det er lørdag (her kører ikke bus, og taxi er DYRT). Må jeg forbeholde mig min stilling lidt endnu?

Og IGEN TAK! Det er dejligt, der findes hjælpsomhed af den art, og jeg vil gerne smide lidt gysser til benzin/diesel, hvis det er.
Som min fysik skaber sig, så er det lidt med korte varsler.
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Nå, hvem kommer så på fredag??

Post by xtiny »

Må mig- og ribben fortryde? (De gør godt nok stadig ondt- men)
I følge Rejseplanen- kan jeg være fremme 18.31 (ved skolen). Er det for sent?

Ellers kan jeg tage bus en time før. Uanset hvad, skal jeg kukke i Bogense og Middelfart.

Jeg trænger til at se andre mennesker!
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Nå, hvem kommer så på fredag??

Post by HHansen »

Du må ombestemme dig lige så tit du vil :-)

18.31 er fint, en time før er også fint :hhansen:

Mit tlf nr er 28438108 - ring eller skriv når du er i bussen fra Horsens til Hovedgård - stå af ved stationen (ikke skolen) - så sender jeg nogen ned og hente dig :lol:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Nå, hvem kommer så på fredag??

Post by annetteB »

NÅ!? NÅ, siger jeg bare: Da jeg kom hjem igår efter arbejde, var der ikke flere brombær!??!
Jeg ved ikke hvad du har planlagt af kage jeg skal gøre....men nu mangler vi i hvertfald frugt :-(
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Nå, hvem kommer så på fredag??

Post by HHansen »

Jeg har slet ikke planlagt noget kage, det troede jeg jo at jeg havde folk til - men jeg får købt ind til noget - så må vi se hvad det bliver :hhansen:

Og hvad så? Hvem kommer så??

AnnetteB selvfølgelig!
Xtiny, er du stadig på?
MetteBo? Hvordan er helbredet?

Sine måtte desværre melde fra igår - så efterhånden er vi et mindre pænt selskab :hhansen:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Post Reply