Så er træffet slut

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Så er træffet slut

Post by Dorte Hansen »

:cry: I får lige et par overskriftet:: Jeanie køber Ismule og GÅR I SENG MED DEN! Stratego og JulieT går i seng sammen JulieT lå øverst! DET VAR FANTASKISK HYGGELIGT! Vi måtte jo desværre undvære LoneSchannon, da hun åbenbart heller ville blive bedstemor! :shock: Vi håber på beretning om en veloverstået fødsel, med et øøøøøndigt barn til følge! :wink: Vi fik både sunget og danset, og drukket en smule :twisted: Og manden min opdagede at Elsoma hverken var fuld eller mærkelig, bare norsk! :lol: Nu vil jeg tage mig en ´´morfar´´ på sofan, med hunden, der er ked over at striglerne er kørt! Vi må helt klart gentage successen, næste år!!!!!!
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Post by stratego »

Tak for sidst og tror jeg følger dit eksempel med en morfar. Snakketøjet har måske også brug for en pause og hubertusjagten kan bedst ses fra hyggekrogen i sofaen. :D Hilsen Britta
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Ja tak for sidst alle sammen - det var SÅÅÅÅÅ hygsomt :D Håber alle er kommet godt hjem - og er kommet sig ovenpå 'anstrengelserne'. Tror i måske vi vil komme til at se Jeanies nye hest på travbanerne verden over??? Selvom den virkede lidt død i sværen, så kan det jo være at skindet bedrager :mrgreen: Måske er det en travstjerne??? :wink:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Post by stratego »

Næ, nej Helle. Med de små ører kommer den ikke langt i verden. :D Hilsen Britta
Jeanie

Post by Jeanie »

Ja mange tusind tak for sidst...det var da hyggeligt !!... :D Er kommet godt hjem for længe siden, landede kl 12...og som kom der uventede gæster... :o ..Nåede kun lige at læsse hesten af, og præsentere den for familien...vi har endnu ikke fundet et navn.. :roll: ... Tror den skal hedde Leif....No Leif !!!.. :P Det bliver nok en der vil ligge ´´dødens´´ i mange løb, men det har den jo som forhenværende ismule jo så bestemt også energi og kræfter til..... 8) ..det lærte jeg jo igår !!! Min datter troede det var et Skotsk Højlands kvæg..... :lol: ....Jeg er vild med den...så har lige ligget lidt på ryggen af den, og kløet den bag ørene !!......måske kan det bringe lidt mere liv i den....hvem ved :roll: ...Pelsen er trods hestens dårlige foderstand ret blød og lækker...!!!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

´´Jeanie køber Ismule og GÅR I SENG MED DEN! ´´ :shock: ´´Stratego og JulieT går i seng sammen JulieT lå øverst! ´´ :shock: Hmmm...gad vide, om jeg overhovedet TØR at tage med til et strigletræf nogensinde?? :roll: (om man ellers gider at invitere een med, der ´´springer i målet´´ som undertegnede gjorde igår...æøøøv! jeg er en HUND, når det kommer til ufred under eget tag!! :oops: )
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Tak for sidst allesammen - for S. hvor var det hygsomt :D Jeg imødeser Jeanies billeder fra træffet med lige dele fryd og frygt 8) No Leif er jo NAVNET til din nye hest Jeanie. Så er der heller ingen, der kan sige at skinnet bedrager (skindet er da mere korrekt i denne sammenhæng) :shock: Gad vide, hvad folk vil forvente, hvis du først præsenterer dem for No Leif og derefter siger, at de også skal hilse på Nonae? :roll: Se lige at få lagt billeder ind, Jeanie. Bare dem dér af Julie og Britta :lol:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Og Atengstedt, forresten, vi har allerede vedtaget, at vi holder det næste træf hos dig. Så kan Ctengstedt sgu lææææææææææææææær' det! :twisted: Er der nogen, der har en mening om hvor længe vi kan vente med at holde det næste træf? Bare så Atengstedt ved hvornår den nye hytte skal stå færdig... :D
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Jeanie

Post by Jeanie »

Ja ja Lone !! Rolle nu mulle, jeg arbejder ikke så hurtigt idag .... :roll: ...wonder why.... :P Billeder kommer snarest..... :wink: ..Frygt blot det værste...godt det er mig der kan slette og sortere.... :shock: Ps : Kunne jo også kalde hesten for No-body !!!!..... :P
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

Det ville da være det ultimativt perfekte navn til Ismulen....... Jaaa, Jeannie, vi vil se billederne!!! Jeg vil se Lone med pels!
Post Reply