Lægge billeder ind!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Lone

Lægge billeder ind!

Post by Lone »

Hvis du skal have billeder med i dine indlæg skal du først oprette et billedgalleri på nettet. Du kan enten have billederne på din hjemmeside, eller i et online fotoalbum - du kan finde masser af gratis tjenester på nettet. www.photobucket.com er en udmærket løsning. Når du skal lægge billederne ind klikker du på ikonen ovenfor: [i:dcdc2de807]Image[/i:dcdc2de807] og derefter går du til dit fotogalleri. Åbn det i et andet browser-vindue. Kopier url´en (http://stil til billedet) ved at højreklikke på billedet, markere stien og klikke kopier! Så skal du kopiere billedets placering ind mellem [img] og [ /] - klik [i:dcdc2de807]preview[/i:dcdc2de807] og dit billede er færdigt! Husk at billeder skal være enten jpeg eller gif!!! Størrelserne skal være max 400x400 i en opløsning på 72 dpi. Eventuelt må du ændre størrelse i dit billedbehandlingsprogram - eller du kan faktisk gøre det i photobucket, ved at markere billedet og klikke [i:dcdc2de807]edit[/i:dcdc2de807] [color=darkred:dcdc2de807]Er det svært? Så følg med i E-skolen: Kursus i Billedbehandling!![/color:dcdc2de807] [img:dcdc2de807]http://www.sitecenter.dk/lonerugaard/nss-folder/scrapbog/1Sommerfold1.jpg[/img:dcdc2de807]
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Post by CXEC »

:shock: Det ER bare ikke min dag i dag! Så er det officielt! Jeg har nu i LANG TID KÆMPET med at få et billede til at blive SMÅT nok til denne side, men lige meget hjælper det! SÅ var det jeg kiggede i denne tråd og så noget om billed galleri på nettet? :cry: SNØFT. Og nej, jeg er egentlig ikke meget for at smide billeder af mig selv ud ALT for mange steder. Call me nuts that's okey :!: :twisted: Grrrr jeg er lige i det humør :!: Céleste
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Zanne (den Gamle)
Posts: 119
Joined: Sat 31. Dec 2005 10:29

Post by Zanne (den Gamle) »

Jeg tror vi lynhurtigt kan finde en der kan hjælpe dig Celeste - og i mellemtiden kan jeg da rent virtuelt overrække dig en småkage af Augustenborgs de bedste - MED chokolade. Kan det hjælpe lidt på humøret ? Hilsen Zanne
Zanne (den Gamle)
Posts: 119
Joined: Sat 31. Dec 2005 10:29

Post by Zanne (den Gamle) »

Nej - det gjorde det ikke - Øv øv og øv Jeg ved endda godt hvorfor. Jeg torsk glemte jo den der ´ - ting Undskyld Céleste. Hilsen Zanne
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Post by CXEC »

på aftrækkeren er du Zanne! Jeg er næsten ikke helt med... :P Men en småkage ville være dejligt :wink: Céleste
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Post by Camilla... »

Hej Céleste Jeg har sendt en mail til dig. Camilla
God d
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Post by CXEC »

jeg har svaret! C
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Post by Camilla... »

Så tror jeg den er klaret Céleste. Har sendt en mail... Camilla
God d
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Post by CXEC »

ARGH Se hvad den skriver: The avatar must be less than 80 pixels wide and 80 pixels high
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Post by Camilla... »

Kigger på det igen, Céleste Camilla
God d
Post Reply