I 1000 stykker

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Jasper
Posts: 785
Joined: Sat 1. Mar 2008 16:20

Re: I 1000 stykker

Post by Jasper »

EJ Pia for fanden da....................øv hvor jeg syntes at I har meget modgang lige pt.

Jeg håber at I hurtigt finder noget ro og får styr på det hele igen.

Mange tanker fra mig.
Livet er da for dejligt

Sagde Pia
User avatar
Tigerbaby
Posts: 1506
Joined: Thu 20. Jul 2006 17:56

Re: I 1000 stykker

Post by Tigerbaby »

Jeg vil bare nøjes med at skrive, at det gør mig virkelig ondt på jeres begges vegne. Det må være forfærdeligt at gennemgå, det I er i gang med nu - jeg håber på det bedste for jer.

Kh
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: I 1000 stykker

Post by aribeth »

nogle dage er det hele bare latterligt! sådan er det fandeme i dag når jeg læser sådan noget! hvor er det dog dumt og uretfærdigt og LATTERLIGT!

Jeg håber fandeme det bedste for jer! Åha!
Raxacoricofallapatorius
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: I 1000 stykker

Post by Intunia »

Hvor kan livet synes uretfærdigt nogen gange. Jeg ønsker det bedste for jer.Knus og kram.
bla bla bla
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: I 1000 stykker

Post by LoneR »

Det var da noget værre lort med Tonni!
Kan godt forstå, du tænker at han måske ikke får den trøst han har brug for af andre - folk fokuserer vel mest på dig lige nu.
Og tænker lidt at det for ham ville have været en dejlig ting, at få nye kræfter og glæde af, nu han måske skal i noget belastende behandling, hvis han havde kunnet glæde sig over et lille spirende barn i mens.
Men måske blir det også sådan. Man ved aldrig hvordan det går. Lige nu skal I hele og komme jer, og finde ud af at sætte jer sammen igen, og så måske er der pludselig nyt håb, nyt liv - måske kommer det senere, efter behandling - sommetider skal det bare gå af sig selv alting.
Jeg er sikker på, at der venter en lille unge på at få jer til forældre engang.

Håber I har det nogenlunde nu. :kindkys:
Fru Hurup
Posts: 506
Joined: Mon 7. Dec 2009 15:03

Re: I 1000 stykker

Post by Fru Hurup »

Hvor gør det mig ondt at læse. Jeg kan nok ikke skrive det jeg føler meget bedre, end det de andre allerede har gjort, men jeg kan sende en masse varme tanker og trøstekrammer til jer begge to.
Ulla
______________________________________________________
"Man kan se hvad mennesket har skabt gennem vinduet i en bil,
men det Gud har skabt, skal ses fra hesteryg."
Post Reply