Gode folk til at transportere hest?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Gode folk til at transportere hest?

Post by Ane »

Pixi skal kåres på store hestedag. Jeg kender endnu ikke programmet men går ud fra det varer sådan ca. hele dagen. Jeg har ringet rundt til nogle forskellige for at arrangere transport. En kørte ikke uden for nordsjælland, en var optaget og en afventer jeg svar fra.

Har i nogen i kan anbefale (på Sjælland)? Hesten skal fra Måløv til Roskilde og retur. jeg ved jeg er ude i ret god tid , store hestedag er ikke før 4. september, men jeg smutter to uger på ferie lige om lidt og ville gerne have noget arrangeret inden. Regner med at der er ret meget run på lige i forbindelse med store hestedag.

Jeg har haft ringe til Lise: hesteadfaerd.dk (hende kan jeg anbefale, men det var for langt væk for hende). Lille Ib som er optaget en som han anbefalede (hvor jeg stadig venter på svar).

Ane

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Gode folk til at transportere hest?

Post by Ane »

og det skal selvfølgelig være en der kører pænt :-)

-Excuses are the nails used to build a house of failure
Susmh
Posts: 487
Joined: Mon 20. Feb 2006 12:32

Re: Gode folk til at transportere hest?

Post by Susmh »

Davids hestetransport er så vidt jeg husker ok.
Susanne

Always look at the bright side of life.
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Gode folk til at transportere hest?

Post by Ane »

ja men han kører hurtigt og er temmelig dyr - og er ikke rigtig åben for nye kunder (og sidst jeg var kunde var i 2004 så jeg er nok blevet 'ny' igen).

-Excuses are the nails used to build a house of failure
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Gode folk til at transportere hest?

Post by Annemaja »

Tja... inden jeg selv købte trailer for en del år siden brugte jeg altid Ib - hvis jeg ikke selv lejede en trailer. Men Ib er jo optaget kan jeg se :ehh: Kender ikke andre jeg har været rigtigt glade for andre end mig :-) Men der også en Morten i Ølstykke der både udlejer trailere og vist også gider være chauffør :-) Ham har jeg hørt er ok. De med større transporter jeg har prøvet - har jeg ikke brudt mig om..
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
Benno
Posts: 173
Joined: Sun 5. Oct 2008 20:26

Re: Gode folk til at transportere hest?

Post by Benno »

Jeg kan meget varmt anbefale stald Konig. :askepot: :askepot: :askepot: :askepot: :askepot:
Jeg brugte ham sidste Mandag, da han skulle køre min hest til sit træningsophold. Meget rolig overfor hesten, og kørte så forsigtigt :atengstedt: :atengstedt:

http://www.staldkonig.dk/site/stald-kon ... index.html
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Gode folk til at transportere hest?

Post by Annemaja »

Ville iøvrigt gerne have kørt for dig, hvis ikke jeg lige der er på Bornholm med nogle af vores brugere... :linski:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Gode folk til at transportere hest?

Post by Ane »

Tak for tips og tak for tilbuddet MBN :-) - selv om det ikke kan lade sig gøre.

A

-Excuses are the nails used to build a house of failure
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Gode folk til at transportere hest?

Post by Annemaja »

Ane: skulle det være en anden gang hjælper jeg dig gerne ;-)
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
FruTusse
Posts: 1514
Joined: Mon 4. Aug 2008 12:14

Re: Gode folk til at transportere hest?

Post by FruTusse »

Jeg kan også varmt anbefale König. Det er hendes mand Lars der kører, og jeg ved at han faktisk også kører for Falck når de har travlt. Han kan ikke hjælpe så meget med læsning da han har haft adskillige diskusprolapser og det meste af tiden er nødt til at gå med krykker, men han er dejlig stille og rolig og kører RIGTIG pænt.

Ved dog ikke hvad det koster at få ham til at køre, for da jeg kørte med ham sidst var det netop ifm min Falck-abonnement.
Men masser af :mikkel: :mikkel: :mikkel: til Lars.

Også en skam at Ib er optaget den dag, for han er nu også rigtig god at køre med, og en hyggelig fætter. :-)
Danske oldenborgheste kan og vil
- og jeg har en stjerne af slagsen!
Post Reply