Hvad gør man hvis

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Hvad gør man hvis

Post by CXEC »

nogen man kender og holder af har svært ved at finde bolig? Der skal være mulighed for at have husdyr og vedkommende kan maks betale 4-5000 om måneden. Egentlig tror jeg det er mindre vigtigt hvor det er henne, bare hun kan få noget at bo i. Kender du nogen som lejer en lejlighed ud eller et godt værelse eller anneks?

På forhånd tak.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Hvad gør man hvis

Post by CXEC »

Nåja, pokkers. Det skal vidst være på sjælland! Men TAK Ped!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Hvad gør man hvis

Post by Gry »

hvis vedkommende vil købe en lejlighed så er det "let" at få en månedlig ydelse på omkring 3000 kr i en 2 værelses lejlighed.

konceptet er jo blot at der skal punges ud eller lånes til selve købet i første omgang. Så tænkes der på køb eller udelukkende fremlejning, for sådan noget som små skallede kollegieværelser koster snildt op til 3-4000 pr. måned i kbh ved jeg

De er absolut ikke kede af det i hovedstaden
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Hvad gør man hvis

Post by Gry »

http://m.dba.dk/koebenhavn-s-2/id-72909052/

Men her er der ellers en rigtig fin 2-værelses på amager.
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Hvad gør man hvis

Post by Gry »

Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Hvad gør man hvis

Post by CXEC »

Køb mener jeg ikke er en mulighed for vedkommende. Men tusind tak Gry!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Hvad gør man hvis

Post by Gry »

De to andre er lejemål, men man skal være medlem af siderne for at kunne kontakte udbyderen - eller udlejeren eller hvad pokker man kalder det :) og man må have kæledyr begge steder :)
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
Susmh
Posts: 487
Joined: Mon 20. Feb 2006 12:32

Re: Hvad gør man hvis

Post by Susmh »

Har personen været rundt til samtlige almennyttige boligforeninger på sjælland og spørge?
Er personen i arbejde?
Hvis vedkommende er, kan vedkommende være heldig at kunne springe over i rækken til almene boliger.
reglerne kender jeg ikke helt præcist, men de kan vel googles.
Susanne

Always look at the bright side of life.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Hvad gør man hvis

Post by misssophie »

i hvilken kommune skal vedkommende læse/arbejde?

og hvilke dyr? og hvormange?
Misssophie
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Hvad gør man hvis

Post by CXEC »

Først og fremmest TAK til jer alle for svar.

Hun skal læse i Slagelse. Det er en spansk jagthund hun har. Jeg tror kattene (2) bliver hos hendes far. Hun har spurgt nogle steder, men hvor er jeg ikke helt sikker på. Men i Slagelse. Hun gør naturligvis også noget selv, jeg kan bare ikke sidde og bare kigge på, mens hun er frustreret og ked af det.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Post Reply