Kattemis søger nyt hjem

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Kattemis søger nyt hjem

Post by Gry »

Kattemis er mine forældres 5 år gamle burmeser. Hun er stereliseret vaccineret osv. Hun er en venlig sjæl, og kan både med hunde og børn. PERFEKT familie kat. Hun er meget social, og kontaktsøgende.

Hun er ALLERGI-VENLIG, da jeg selv har katte-allergi, og meget sjælendt reagere på hende. Ligeledes har vi oplevet at andre katte-allergikere ikke reagere på hende.

Hun kræver ingen umiddelbart pels-pleje, men fælder self. når der skal skiftes pels. Og hun bliver heller ikke sur hvis man giver hende engang med børsten ;o)

Pga. flyning m.m. har mine forældre ikke mulighed for at beholde hende, og vi skal desværre finde et nyt og dejligt hjem til hende.

VI SØGER derfor et hjem til hende, hvor der skal være have (da hun er inde og ude kat) og det er okay hvis det er sommerhus om sommeren og lejlighed om vinteren.

Hvis Du/I kunne være interesseret i at møde hende, så skriv i min indbakke. :)


http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 854&type=1
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Kattemis søger nyt hjem

Post by Gry »

http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 854&type=1

Det her link burde virke - hun har lige åbnet albummet så folk kan kigge med.

sorry for det defekte link
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Kattemis søger nyt hjem

Post by Frieser9460 »

Hun er en smuk mis.... med en meget speciel farve, ser det ud til. Er hun også Aby? Eller er hun en blanding?
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Kattemis søger nyt hjem

Post by Gry »

Nej hunkatten er en burmeser :)

Det er ikke min eller min mors. Det er en bekendts, forældres og jeg prøver bare at give en hånd med at finde nyt hjem til missen
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Kattemis søger nyt hjem

Post by Frieser9460 »

Ups!! Det kan jeg da faktisk godt se, nu du siger det... altså at hun er burmeser. :roed:

Det forklarer også farven. :hhansen:

Jeg kender desværre ikke lige nogen, der står og mangler sådan en smukmis... men bliver jeg spurgt, eller hører jeg om nogen, skal jeg nok formidle kontakten. :-) Hun ser dejlig ud. :elsk:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Kattemis søger nyt hjem

Post by Pia »

Lækker kat!

Hvis ikke det var fordi huset ER fyldt op med dyr, så havde jeg da været fristet :-)
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Kattemis søger nyt hjem

Post by Gry »

ja hvis ikke jeg havde 3 drenge og boede i en lejlighed og uden haveudgang, så havde jeg også overvejet at nuppe hende selv :)
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
DorteCL
Posts: 8
Joined: Thu 28. Jul 2011 16:47

Re: Kattemis søger nyt hjem

Post by DorteCL »

Hvor er den henne?

Jeg kunne/ville nemlig gerne overtage hende.
Jeg har en enlig kastrat, der mangler selskab :-)
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Kattemis søger nyt hjem

Post by Gry »

Sjælland :)

Uhm - ja jeg ved ikke præcis hvor på sjælland, men du kan jo skrive til hende albumopretteren på FB :)
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
DorteCL
Posts: 8
Joined: Thu 28. Jul 2011 16:47

Re: Kattemis søger nyt hjem

Post by DorteCL »

Det vil jeg gøre :-)
Post Reply