Hvad gør man hvis

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Hvad gør man hvis

Post by misssophie »

min erfaring er, fra vores egne lokalaviser, at der sættes ret mange boliger til leje via en annonce i avisen.

i vores lokalaviser er der altid ml. 5 og 10 boliger til udleje, både gårde, parcelhuse, alm. lejligheder og værelser

hvilken radius vil hun bo i? har hun bil?
Misssophie
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Hvad gør man hvis

Post by CXEC »

Hun har ikke bil. Vidst endnu ikke kørekort? Radius, så tæt på byen som muligt, altså Slagelse. Tror jeg. Eller sådan at hun kan komme frem og tilbage med offentlige transportmidler. Hun overvejede noget i Albertslund. Det er ikke ganske tæt på Slagelse. Derfor er det jeg skriver nu forholdsvis selvmodsigende.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Hvad gør man hvis

Post by Gry »

Et styks hus i slagelse med husdyr tilladt :)

http://lejebolig.dk/boliger/60801/3v-so ... gelse.aspx
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Hvad gør man hvis

Post by Ane »

Det er muligvis lovligt at bo i det der sommerhus, men offentlig transport til stillinge strand er så vidt jeg husker ret begrænset om vinteren, og så skal man være cool med at bo langt væk fra alt, og at der er mørkt og sådan..

Men jeg kan ikke tro det er særlig svært at finde en lejebolig i provinsen. I stedet for at være frustreret skulle hun ringe rundt til nogen af de boligselskaber der findes i Slagelse.. jeg kender flere der har boet der og de har ikke haft svært ved at finde noget.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Hvad gør man hvis

Post by Ane »

på boligportal.dk er der MASSER af lejligheder i Slagelse - just saying, der er ikke noget parameter der hedder husdyr men så må man jo ringe rundt

-Excuses are the nails used to build a house of failure
Susmh
Posts: 487
Joined: Mon 20. Feb 2006 12:32

Re: Hvad gør man hvis

Post by Susmh »

Jeg syntes hun skulle starte med at gribe knoglen og ringe rundt til alle boligselskaber i slagelse og omegn og høre hvad de har.
Jeg forestiller mig at det er noget lettere at få en lejebolig i "provinsen" end det er i kbh.
Hvis hun er studerende kan hun vel også komme i betragtning til ungdomsboliger og kollegier.
På det kollegie jeg boede på i tidernes morgen var der nogle store lejligheder hvor man måtte have dyr.
Susanne

Always look at the bright side of life.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Hvad gør man hvis

Post by CXEC »

TUSIND tak til alle for råd og vejledning. Jeg tror nok det var mig der var frustreret. Ikke min veninde. :heidio: Jeg tror muligvis der er ved at være noget på plads. TAK igen til alle! :kindkys:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Post Reply