Pc bakke med køler?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Pc bakke med køler?

Post by Gry »

http://www.amazon.com/Lapdawg-Pug-Lapto ... d_sbs_op_3

Er der nogen der kender den her? eller typen? Er den god eller dårlig, og findes der noget lign. i danmark? Jeg overvejer kraftigt at ønske mig den her til jul, for min pc har altså lukket ned et par gange fordi den er blevet overophedet, og jeg frygter den går i stykker til sidst
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Pc bakke med køler?

Post by 99E »

Ikea har noget billigere - den, der er en pude med en plastikplade ovenpå er fin. God til mig, der holder af at stene i sofaen med 'puteren på lårene.
(OK, som regel sidder jeg på sofaen i skrædderstilling med 'puteren balancerende på knæene...)
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Pc bakke med køler?

Post by Gry »

hæhæ!

Jeg har sådan en plastikbakke med opbevaringsrum fra Netto til 50 kr :p

http://3.bp.blogspot.com/_Vxv4IiXAqOI/T ... .34.50.png

Sådan en dimmer. Men den er stadig slukket et par gange fordi den ikke får luft nok nedenunder. Så nu har jeg sat sådan en bordskåner i metal på bakken fordi den nærmest er en grill så den kan ånde igennem "risten". Meeeen! Det er jo ikke helt optimalt.

og ja jeg er også sådan en rigtig sofa-kartoffel med min pc :) og praktisk når man har katte som synes det er skide sægt at ligge under bakken - for så får man ikke katte op på tastaturet som jeg gjorde før :p
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Pc bakke med køler?

Post by Stimata Doamna »

Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Pc bakke med køler?

Post by xtiny »

Når min skaber sig er det som regel fordi den er beskidt (støvet), så bliser den blæst igennem med kompressoren og en passende lille dyse (noget fra Harald Skrald), men man kan også få trykluft på dåse til det samme.

Min står som regel på træborde, da jeg ikke kan sidde ordentligt med den ellers.

Jeg har overvejet sådan en kølebakke, men mere for at få den bærbare op i højden (mit sofabord er lidt lavt) for, pt har jeg en stor ventilator kørende (så de :mettebo: staldfluer ikke sætter sig på mig), og den køler da afgjort også på pc-en. :mikkel:
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
Post Reply