Kæmpe brokke-tråden

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Felis
Posts: 602
Joined: Fri 10. Sep 2010 23:53

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by Felis »

BROK BROK BROK

Satan og Helvede jeg har bare været GAL i dag :brok: :brok: :brok: :brok: :ond: :ond: :ond:

Forbandede Tyvagtige Told og Skat... :mettebo: :mettebo: :mettebo:

Tænk engang..man bestiller en bluse via et amerikansk firma, og den afsendes fra Indien.

Blusens pris 140 dkr + forsendelse 60 kroner.

Så kommer der bare et brev om, at pakken kun kan udleveres mod at der betale 221 kroner i moms og importgebyr :-o :-o :-o

Importgebyret er fandme større end det blusen kostede ..jeg kan til nøds acceptere at momsen opkræves...men sådan et kæmpegebyr, det er fandme tyveri.....hold kæft hvor blev jeg :brok: :brok: :ond: :ond: :ond: :mur: :mur:
Felis

Jeg har ingen fordomme....jeg konstaterer bare
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by CXEC »

Felis: Arrj, hvor surt. Men man skal VARE sig ved køb i udlandet over nettet, desværre!

Gry: er det min post du kommenterer? Hvis ja, så var det MEGA surt. Men jeg skal åbenbart lære på den HÅRDE måde at tilgive mig selv. Det har jeg så lært nu! :kindkys:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
JannieT
Posts: 773
Joined: Fri 17. Oct 2008 22:09

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by JannieT »

Jeg har fået en parkeringsbøde i dag! :mur: :mettebo: -poogift :-(
Alt er relativt
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by Gry »

Aaaaaaaaaaaj!!!!

Det er fandme ikke okay at jeg får dumping af røget makrel! ÆV!!!!!
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by Gry »

Det synes jeg jo så sjovt nok ikke - ellers ville jeg jo ikke have spist det
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by MinnaN »

Jeg vil gerne brokke mig over at mellemste kid kommer afsted på rollespilslejr (i heltelauget for det ikke skal være løgn) og jeg sidder bare hjemme!!! *PIV*

Jeg vil osse!!!

Åh jo, jeg vil gerne brokke mig over at kæresten var lidt for dejlig igår og så brændte maden på. Vi måtte spise pizza.. Hey, ungerne var nede på legepladsen....
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by HHansen »

Jeg vil gerne brokke mig over at jeg ikke tog solcreme på igår inden jeg gravede et halvt højbed væk :brok: :brok:

Selvom det var overskyet har jeg nu vædskende soleksem i hele hovedet...
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by xtiny »

Jeg vil brokke mig over, at en af mine tøjsnore er knækket- igeeen. Byggemarkeds fuske-for dyre.... :opkast: (De er ellers af typen med wirekerne, og de er sat op sidste sommer, så de burde holde nogen år). :vader:

Og så har kattene arvet deres mors dårlige vane: Lige under tøjsnorene er der, man lægger de mus, man ikke gider æde. Men. Det. Gør.Dræbersneglene.Gerne.... AAAD. :-o

Jo, det er morsomt at ordne vasketøj her i hytten. :lolskilt:
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by Gry »

Minna var du ikke med-skrive-mester på sensommerdrømme? Skal du ikke med der?
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by MinnaN »

Jeg var delvis skrivemester, men pga dims og dut, blev det ikke til så meget. Andet end det der er på hjemmesiden. Pisse irriterende, hvis jeg skal være ærlig. Kommer ikke afsted til Sensommer alligeveller pga dims og dut. Jeg tar ikke mine børn med til et voksen scenarie.

Men JEG VIL afsted til Praedia og være en pind i måsen overfor min kære ægtemand og datter og hendes bejler... Hvis Patrick tror at farmand er strid, har han ikke mødt Miadré! Trust me. Valgaar vil bare slå på ham. Jeg kan såmænd også give ham tæsk, meen hvorfor det når Naturen kan knække ham så meget hurtigere, hvis han ikke opfører sig ordentligt?!

Solvei har også bare at opføre sig pænt. At være en vølve med druide kundskaber gir visse fordele. :ondgrin: :hhansen:
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
Post Reply