Kæmpe brokke-tråden

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by MetteboDeluxe »

Jeg vil simpelthen prøve liverollespil engang!
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by MinnaN »

Jeg vil gerne brokke mig over at jeg ikke kan komme på sangkursus i år, fordi ALLE de fucking kurser ligger på enten på en onsdag eller en mandag og det nægter kæresten at gå med til.

Jeg er STIK tosset, for aftalen var at jeg godt kunne "og det finder vi ud af, skat også selv om det er en onsdag eller mandag" og så trækker han kraftedeme i land som en eller anden tåbetorsk!!! FARVEL musical audition siger jeg bare! ARRRRRRRGH!
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by Annemaja »

Jeg gider ikke brokke - det er livet for kort til. Hellere sige fra - eller eksplodere - men brok - nej tak.... :mettebo:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by MinnaN »

Lige nu er det smartere at jeg brokker mig/får luft HER for ellers ryger der satme finker af fadet.

Og når jeg så er faldet ned, så kan jeg tale om det stille og roligt. Tror jeg.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by MinnaN »

HRM! Så finder jeg da bare et andet kursus på en anden dag! Det skal ikke skille os ad, bette ven!
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by MinnaN »

smukke-ped wrote:Det lyder ikke rimeligt at det er din kæreste der skal bestemme hvad dage du må gå til sang?


Det hele handler om at der er dage han laver noget og lige de dage var der nogen kurser jeg ville på. Så siger han: "Det finder vi ud af, skat" hvorefter han trækker i land som en eller anden lystfisker. DEN handling pisser mig af. Det at han giver HÅB om at det kan lade sig gøre og så BAGEFTER ikke vil, istedetfor at sige fra med det samme, irriterer mig...

Nåh, jeg fik sagt mit til ham, så må han surmule resten af aftenen. I don't care. Jeg har fået de kurser jeg vil på. FOR jeg vil ondelynemig stå på en scene til næste år! Det kræver træning af min stemme.
Det gode er at jeg har fået den sanglærer som har fulgt mig igennem 1 år og som er imponeret over mine fremskridt.
FEDT!!!! :jeanie: :hhansen: :hhansen: :hhansen: :hhansen:
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by Gry »

...oh...my...god...jeg har lige spildt godt og vel 2 timer af mit liv på at se "the last exorcism". Fårk hvor er jeg bare ikke til de der blair witch hjemmevideo-crap-ting. Den var så kedelige at jeg stoppede den 3 gange for at gå på toilettet, se nyheder og lave natmad...nu er jeg frustreret af kedsomhed...hva ska jeg nu lave?
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by 99E »

MinnaN wrote:Det hele handler om at der er dage han laver noget og lige de dage var der nogen kurser jeg ville på. Så siger han: "Det finder vi ud af, skat" hvorefter han trækker i land som en eller anden lystfisker. DEN handling pisser mig af. Det at han giver HÅB om at det kan lade sig gøre og så BAGEFTER ikke vil, istedetfor at sige fra med det samme, irriterer mig...

Men hvor lille er det MindsteBarnet er? For lille til at være alene hjemme med StørreBørnene?
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by Stimata Doamna »

Nogle af kollegerne er på ferie, og vi er et team på 3, der tager tørnen med at lave deres arbejde (+ vores eget selvfølgelig) - vi tager så ferie på skift, så det kun er i august (hvor her er ret dødt), at en sidder alene med hele molevitten. Nu er den ene kollega så på ferie, og den anden har en ond bronchitis. Så jeg har lidt travlt ... :brok: :brok: På den anden side keder jeg mig så ikke så længe :hhansen:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by CXEC »

Årh, jeg vil bare gerne BROKKE mig over at jeg skal til reeksamen i PA :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: Skod fag. Jeg GIIIIIIIDER ikke læse op, jeg vil videre med mit herlige speciale! NU! TAK! :ondgrin:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Post Reply