Kæmpe brokke-tråden

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by Gry »

Nååårh! Jokke! :p Han var ikke "praedias orakel" han var bastionens orakel. Eller var det muren de kaldte det? nej det var vidst bastion eller sådan noget. den der kombination af 4 guder

den anden må næsten være valimo eller lynzia eller "lystens maske"

- og så vil jeg godt brokke mig over den her dumme hovedpine der nægter at gå væk! *æder nogle flere smertestillende og håber på at min bedste veninde ikke har smittet mig*
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by Pia »

Hold kæft det er sjovt at læse jeres rollesespilsnak, Gry og Minna :hhansen:

-jeg har ikke noget at brokke mig over... :anonym:
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by HHansen »

smukke-ped wrote:Jeg vil da godt brokke mig.....min kjole skal til rens....måske havde jeg den nede i lokummet i går, måske ikke, men der er pletter på den, noget er vin. Måske er der sæd pletter på.

Det er sgu da træææææææls. :mettebo: ...jeg er et svin med sådan noget.


Men så har det da været en go fest :druk:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by Dorte Hansen »

smukke-ped wrote: Måske er der sæd pletter på.




Skal vi til at kalde dig Monica?????? :lea: :lea:
Nu med køter-bande!
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by xtiny »

Jeg vil brokke mig over min genbo, der mener, en af hendes høns ruger i min temperede jungle (aka haven), netop som vi overvejere at købe en buskrydder.
(Tanken om en halshugget høne....)
Og hvad nu hvis kattene æder de små kyllinger? De har ofte udvist trang til hønsejagt.
(Tanken om små søde kyllinger, der går lige i ALLE missernes gab...)

Hvorfor kan hun ikke bare holde sine høns, hvor hun kan se dem?
Jeg synes ikke de er sjove, når de går på galetur 3 gange om dagen- eller de kradser nyanlagte bede op eller sandbader bag mine nyplantede espalierpæretræer.

Jeg HADER høns! nå nej: Jeg hader hønseejere.... :lolskilt:
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by xtiny »

Men: Så hermed kan jeg undskylde den temperede jungle med, at vi ikke kan rydde ud i krudtet for, der er måske en rugehøne... :minna:
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by Dorte Hansen »

xtiny wrote:Jeg vil brokke mig over min genbo, der mener, en af hendes høns ruger i min temperede jungle (aka haven), netop som vi overvejere at købe en buskrydder.
(Tanken om en halshugget høne....)
Og hvad nu hvis kattene æder de små kyllinger? De har ofte udvist trang til hønsejagt.
(Tanken om små søde kyllinger, der går lige i ALLE missernes gab...)

Hvorfor kan hun ikke bare holde sine høns, hvor hun kan se dem?
Jeg synes ikke de er sjove, når de går på galetur 3 gange om dagen- eller de kradser nyanlagte bede op eller sandbader bag mine nyplantede espalierpæretræer.

Jeg HADER høns! nå nej: Jeg hader hønseejere.... :lolskilt:




Nu havde jeg forsøgt længe nok på ikke at skrive noget, men jeg kan simpelthen ikke lade være:

Hvorfor kan hun ikke bare holde sine katte, hvor hun kan se dem?
Jeg synes ikke de er sjove, når de går på vandretur 3 gange om dagen- eller de kradser nyanlagte bede op eller skider bag mine nyplantede espalierpæretræer.

Kan du godt selv se det????
Nu med køter-bande!
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by MinnaN »

Gry, tror han var Lynizia tilhænger, temmelig spinkel, rendte rundt i nøgen overkrop og sødt lille skæg. Honningblond, så hut jeg visker.
Valimos præst fra Norrland fik ikke et ben til jorden rent religionsmæssigt, da jeg så absolut mente at præster er overvurderede og alle har en direkte linie til deres respektive guder, som iøvrigt er en tåbelig ting, fordi mennesket er for snævert i sin tankegang, da alle guder udspringer af Kraften..
Så hvorfor han skulle være der til at fortolke sin guds ord overfor andre og lede andre, hvordan kunne han så være objektiv overfor sine tilhængere og ikke mele sin egen kage?? Jeg har ikke meget til overs for præster, can you tell?? Det har mit folk Taurerne heller ikke.
Han blev gasblå i hovedet kan jeg godt fortælle dig. Hvis det ikke var fordi han var blevet slået ihjel, så ville jeg nok have forudset ham en ulykke... :ondgrin:
Kraften blev nødt til at dele sig op, fordi mennesket er for snævert i sin tanke og ånd og det er kun visse der kan se Helet, Altet og dermed Kraften. Taurerne, Felinerne og visse af menneskerne som ikke er så snævre i deres forståelse af Verden.
Et andet ord for limited ønskes...

Men jeg er lidt sur idag... Jeg kan ikke komme til at sy mine kostumer og jeg mangler stof til at få afprøvet det... :ond:
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by Skjold (Tidl. SL) »

Jeg vil gerne brokke mig over, at jeg fatter komplet fu*king nada af det der rollespil!?!? Blank som et glasøje..

Jeg vil gerne brokke mig over, at jeg ikke kan tåle at trappe ud af min medicin, selvom jeg gør det laaaaangsomt. Det er da bygget af nederen at være pisse nederen syg i flere uger (HELDIGVIS kun fysisk, så jeg brokker mig i virkeligheden ikke)!

Jeg vil gerne brokke mig over, at opvasken ikke vasker sig selv op!

Jeg vil gerne brokke mig over, at jeg har glemt at købe mælk!

Jeg vil gerne brokke mig over min nabos katte, der skider i mine bede!

Jeg vil gerne brokke mig over, at jeg ikke har været til derby i dag!

Jeg vil gerne brokke mig over, at der ikke er nogen der har slået mit græs og klippet min hæk!

Jeg vil gerne brokke mig over, at det koster penge at sende bilen til eftersyn!

Jeg vil generelt gerne brokke mig over, at jeg ikke har nok penge! (Well, det handler om prioriteringer...)

Jeg vil gerne brokke mig over at der er hul i min strømpe!


...men ellers går det faktisk meget godt.
/SL
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by Gry »

AAAAAAAAAAARG!!!!!

Jeg vil gerne klage kraaftigt over at jeg ikke er indehaver at en have, nu hvor føtex har foldbare hængekøjer til under 500 kr! JEG VIL OGSÅ HAVE EN HÆNGEKØJE!!!!

*tude*
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
Post Reply