Kæmpe brokke-tråden

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by Gry »

Aaah...jeg fangede den...

Well - jeg måtte jo lige komme clean. Jeg havde lige pralet med at jeg var en størrelse 31, hvilket jeg på nettet havde fundet ud af var størrelse 9 i usa. Og så fandt jeg et andet måleskema der sagde at størrelse 9 var størrelse alt for lidt, og at min størrelse var 12 i usa (fordi min waist er 31, og buksestørrelsen egentlig ikke er det), og 12 er 44-46 - og nu har jeg lige fundet en 3. side der siger at 31 waist er str. 14 i usa

Så jeg vil gerne brokke mig over at internettet gør mig snot-forvirret og at jeg absolut ikke kan finde rundt i latterlige jeansstørrelser og waist-størrelser, og amerikansk vs. dansk! Jeg giver fandme op nå!
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by MinnaN »

Fokuser hellere på at du er i en almindelig kvindebutik. Det med størrelser har jeg opgivet. Men jeg kan gå i almindelige butikker og passe almindeligt tøj. Så kan resten sgu være lige meget.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by Gry »

Iiiih - Jeg vil godt brokke mig over at Minna er dum og ødelægger brokkelegen ved at være sød så det er svært at være sur *skule*
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by MinnaN »

Du kan bare vente dig til Praedia, bette pus... :ondgrin: Oooh, just you wait! :ondgrin:
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by Gry »

LOL!!!! Jamen der MÅ jeg jo ikke være sur! Der skal jeg jo for fanden være en tree-hugging-loving-hippie-thingy.

Så jeg må hellere huske at fodre min indre rottweiler godt op til så jeg ikke bliver sindsyg *Gg*

Og så vil jeg godt brokke mig over at folk gerne ville brænde mig! Det er fandme usportsligt! Bare fordi man er orakel og har mere ret end de andre! Småpikkede præstefolk! *hrmf*
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by MinnaN »

Jeg skal heldigvis ikke fodre min indre rottweiler af. Nok snarere tværtom. Den skal sultes godt og grundigt!
De der præstefolk gik godt nok en stor bue udenom mig.. Bare fordi man siger man er adopteret af Taurerne og man er blevet gift med en norrlandshøvding... :viben:

Falkenborg holdt sig endda langt væk fra mig. Dog var der en herold jeg gerne ville have knækket nakken på.

Da Jesper og jeg var ude i skoven med Praedias orakel, Jon (var han ikke en del af din orden?) og en anden krigermunk om natten, havde de lidt svært ved at følge med bette mig, da jeg stak af fra dem... *FNIS* De LARMEDE!! At lille jeg kunne snige mig ind på dem om natten, fatter jeg hat af. Okay, ikke ligefrem Jesper, men resten af flokken var ikke det store problem. Jeg var endda i nederdel hele tiden, godt kiltet op til tider, men altså...

Ohh, er du klar over hvor tæt på du var at få en kniv for struben med dit syn?? Oooohhhhh, jeg var sååå tæt på at slå dig ihjel, hvis det ikke var fordi jeg havde hænderne fulde med Jesper... Lige da jeg skulle ned for at give dig en kniv i ryggen, finder jeg ud af at Valgaar står og flirter med Isdamen. Hende der havde den hvide drage i sig... Fuuuck, jeg fik travlt... :wow:
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by Gry »

LOOOOL! Jon har aldrig været orakel - men iiiih han er glad for at jeg er det, for han er kronkardinal og har nu hånden så langt oppe i min mås at jeg smager gødning hver gang jeg åbner munden, fordi han vil futte mig af! *bande og svovle*

og ja der var vidst et par stykker der gerne ville have været foruden at guderne blandede sig ved at prikke mig på skuldrende *Gg*

Lortedrager! Lortekirke! Lortekoruption! Jeg ville bare daske rundt i mine sandaler og være uskyldigt og kedeligt orakel, men næææææænej! Kællingen skal blande sig ved at prikke mig på skulderen! Jeg håber fandme de drager er blevet grundigt kastrerede! For at citere Linda P "AAAAAJ! Jeg magter jer ikke!"
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by MinnaN »

Det var nu Praedias orakel OG Jon OG en krigermunk af en art (dem der tilbeder smerte?) der var med ude at gå i skoven med Jesper og jeg.
Jeg ved godt at Jon er Kronkardinal... Jeg kender til ildruner....
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by Godzilla »

Jeg vil brokke mig over at jeg har haft den mest uoplagte, deprimerede, orkeringentingagtige lortedag. Det er længe siden jeg har været så langt nede!

Og så vil jeg også brokke mig over at det er min egen skyld at jeg har en så usædvanlig nedtursbefængt dag. DET er faneme surt ikke engang at kunne bebrejde andre det. :ond:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by MinnaN »

*knus* Imorgen blir bedre.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
Post Reply