Kæmpe brokke-tråden

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by Frieser9460 »

Hm... nu har jeg jo lige lavet et kæmpe "jeg er så glad" indlæg... kan jeg så overhovedet tillade mig at brokke mig?? :ehh:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by Gry »

Jeg vil gerne brokke mig over at Louise er for glad til at brokke sig :p
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by Frieser9460 »

Ah... jamen så vil jeg da gerne brokke mig over at man skal punkes for at være for glad til at brokke sig.... tror jeg... :lea:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by Gry »

LOL!!!
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by Gry »

...jeg vil gerne brokke mig over at min døde ven har været online på Facebook de seneste 12 timer...

Jeg synes ikke det er okay at nogen bruger hans pc, og logger ind på hans FB. Jeg synes ikke det er okay hvad det gør ved os. Og jeg håber fandme at hans kæreste gennem 9 år ikke når at se det, for det er da det sidste hun har brug for lige nu...

Jeg synes ikke det er okay...intet ved det er okay...

så jeg vil godt brokke mig over uempatiske folk...
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by Godzilla »

Je gier ik å law bråk i daw. A sol skjiern. :jeanie:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by annetteB »

Idag vil jeg gerne brokke mig....over alting.
jeg sidder midt i flytterod og vægmaling og har INGEN energi og SLET ikke noget godt humør til at komme i sving med dagens id. Æv.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by CXEC »

Jeg vil GERNE BROKKE mig over MIG SELV! Tænk at jeg kunne finde på at smide eller rettere TABE den dejlige nederdel som jeg købte igår på udsalg i Malmø væk på vejen hjem, i min træthedsforvirring! Ringede til det supermarked jeg var inde at købe ind i på vejen hjem, men den er ikke set eller fundet. :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur:

På den anden side: Errare Humanum est (sed in errore perseverare turpe) og da jeg ER menneske er det også MIG tillladt at begå fejl. Det betyder ikke at jeg er stolt af mig selv, men at jeg tilgiver mig, mine fejl. :kindkys:

Ignoscere divinum! :elsk:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by Gry »

aaaarg mand! Hvor er det bare surt!!!!
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by Frieser9460 »

Jeg vil gerne brokke mig over, at jeg skal have så forbandet ondt hver eneste måned, når jeg rammer "den der tid"... :brok: :brok: :brok:

Av for f*****.... :brok:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Post Reply