Billedtråd - fotografering og redigering, vis hvad I har...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Billedtråd - fotografering og redigering, vis hvad I har...

Post by BeritH »

HHansen wrote:Men ved langt de fleste brud som jeg kender til, er begge parter som regel godt klar over det inderst inde - at bruddet vil komme.. og i de tilfælde er der så heller ikke rigtig grund til at svine den anden til bagefter.


Enig - og så skal du bare se folks måben, når man siger at ens eks er en flinker fyr, som man til stadighed ser og sågar holder juleaften sammen med :viben: :viben:

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Billedtråd - fotografering og redigering, vis hvad I har...

Post by HHansen »

BeritH wrote:Enig - og så skal du bare se folks måben, når man siger at ens eks er en flinker fyr, som man til stadighed ser og sågar holder juleaften sammen med :viben: :viben:

BeritH


Altså jeg har holdt jul med min eks de sidste 10 år. Nu er der jo også børn at tage hensyn til, men alligevel...
Jeg tror dog ikke jeg ville gøre det hvis det ikke var for børnene. Men jeg ville nu nok se ham som ven af og til alligevel.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Billedtråd - fotografering og redigering, vis hvad I har...

Post by Anja »

Hvaaa Gunilla, skal jeg ikke lige komme forbi så du kan tage nogle billeder af mig? :hhansen: be be.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Billedtråd - fotografering og redigering, vis hvad I har...

Post by Godzilla »

Anja wrote:Hvaaa Gunilla, skal jeg ikke lige komme forbi så du kan tage nogle billeder af mig? :hhansen: be be.


Anytime Anja. Dem jeg har lagt ind her er taget om aftenen og det giver det bløde lækre lys. Så du skal være her når det bliver mørkt. Husk Gunnar hvis det er muligt.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Billedtråd - fotografering og redigering, vis hvad I har...

Post by CXEC »

Hrm, altså. Jeg ved kun om det med bruddet fordi jeg fik en henvendelse omkring retshjælp. Jeg har åbenbart for meget liv ved siden af til at kunne nå at følge med på FB......

Jeg vil helst ikke blande mig i andres privatliv, men det bliver lidt svært når det smækkes lige i ansigtet på en, sådan som i denne tråd. Som jeg først har tid til at læse idag, så det er ikke fordi jeg ikke har set den, som sådan.


Jeg nåede aldrig at se nøgenbillederne. Om de andre billeder vil jeg sige som de andre: de er alt for små til at jeg kan vurdere dem.

Gunillas billeder er rigtig flotte!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Post Reply