Billedtråd - fotografering og redigering, vis hvad I har...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
kamber
Posts: 542
Joined: Tue 11. Nov 2008 21:49

Re: Billedtråd - fotografering og redigering, vis hvad I har...

Post by kamber »

KatieKat: Den sætning var ikke møntet på dig og dit, men mere en generel betragtning. :-)

(Og jeg skrev i øvrigt også noget om, at det er måden altså, der betyder noget. Det ved jeg af egen erfaring)
Et in arcadia ego
User avatar
Deerhunter
Posts: 409
Joined: Sat 5. Sep 2009 21:09

Re: Billedtråd - fotografering og redigering, vis hvad I har...

Post by Deerhunter »

Jeg føler det som om jeg lige er kommet ind med 4-toget. Det er trist at læse om mennesker man har sympati for er i en svær situation.

Jeg havde ingen anelse om hvad der foregik i privatlivet hos striglerne, men det bekræfter bare hvad jeg hele tiden har sagt:

LÆG ALDRIG PRIVATE BILLEDER PÅ NETTET!!
Jos ei viina, terva tai sauna auta, tauti on kuolemaksi.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Billedtråd - fotografering og redigering, vis hvad I har...

Post by KatieKat »

intuina wrote:Og kom til sagen katiekat; Var han god i sengen og hvor lille er hans pik ?


Er det meget vigtigt for dig at vide? :traet:
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Replica
Posts: 275
Joined: Sun 18. May 2008 21:06

Re: Billedtråd - fotografering og redigering, vis hvad I har...

Post by Replica »

Mennesket er lavet af nederen. Flere gange end vi har lyst til at indrømme, reagerer vi på følelser frem for fornuft. Resultatet er ikke altid at prale af..
Vi er selvdestruktive og destruktive!!


Dorthe du skal have et smækkys. Fordi jeg syntes du er dejlig, og hyggelig også selvom du syntes børn er nederen og katte er sødere end hunde :lea: Og så fordi jeg syntes du fortjener bedre! Vi fortjener alle bedst!!

Min kæreste har skrevet et ret sigende haikudigt:

Alle steder er
rarere end her
men her er min plads


Indimellen stinker livet - men man kommer videre.
ImageImage
User avatar
Replica
Posts: 275
Joined: Sun 18. May 2008 21:06

Re: Billedtråd - fotografering og redigering, vis hvad I har...

Post by Replica »

dobbeltpost
ImageImage
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Billedtråd - fotografering og redigering, vis hvad I har...

Post by Intunia »

KatieKat wrote:
intuina wrote:Og kom til sagen katiekat; Var han god i sengen og hvor lille er hans pik ?


Er det meget vigtigt for dig at vide? :traet:


Nej, jeg er ligeglad ! Men Jeg synes det er ok at reagere på følelser. Og det lyder for mig som om du stadig går i flinkeskole.
Ja vi reagerer selvfølgelig forskelligt. Jeg ville have svært ved at være så kontrolleret og fornuftig, overbærende osv... Giv los, eller forbliv evigt indebrændt.

:-)
bla bla bla
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Billedtråd - fotografering og redigering, vis hvad I har...

Post by KatieKat »

Jeg hopper skam ud af flinkeskolen fra tid til anden, men jeg vælger nu at gøre det mere private steder end her... ;o)
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Billedtråd - fotografering og redigering, vis hvad I har...

Post by Godzilla »

smukke-ped wrote:Jeg ville nok starte med at være sur og skuffet.

Men jeg ville nok også unde manden at være lykkelig, for hvorfor skal jeg være sammen med en der ikke er lykkelig med mig, og ikke gider ha' mig....så er jeg da hellere fri!!!


:-o :-o

Tror du selv på det der Ped?
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Billedtråd - fotografering og redigering, vis hvad I har...

Post by 99E »

smukke-ped wrote:Nu ved du jo ikke hvad liv jeg har levet og hvorledes jeg har opført mig mht brud og forhold.

Netop.
Og det gælder for en del af os - at det ved vi ikke noget om.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Billedtråd - fotografering og redigering, vis hvad I har...

Post by HHansen »

KatieKat wrote:Jeg hopper skam ud af flinkeskolen fra tid til anden, men jeg vælger nu at gøre det mere private steder end her... ;o)


Way to go!!! :askepot:

Man skal skælde ud når man trænger... men der er ikke noget der bliver bedre af at man gør det offentligt. Der er faktisk mange der har den trang har jeg opdaget - at fortælle offentligt og til gud og hvermand om hvor dum den her eks var.. Det har jeg aldrig helt forstået. Medmindre selvfølgelig at vi taler om en helt ekstraordinært dum skid... Sådan en som alle andre skal advares imod.
Men ved langt de fleste brud som jeg kender til, er begge parter som regel godt klar over det inderst inde - at bruddet vil komme.. og i de tilfælde er der så heller ikke rigtig grund til at svine den anden til bagefter.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Post Reply