Slanke/Sund livsstil-tråd...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Slanke/Sund livsstil-tråd...

Post by KatieKat »

Jeg vil også rigtig gerne høre om den operation Pia. Jeg er sikker på at jeg også sidder og tror en masse forkert.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Kokjo

Slanke/Sund livsstil-tråd...

Post by Kokjo »

Argh !! Jeg står stille igen nu, det er så irriterende at jeg har meldt mig ind i www.madlog.dk - Noget må der gøres.
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Slanke/Sund livsstil-tråd...

Post by MinnaN »

Dyrk noget sex??
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
Kokjo

Slanke/Sund livsstil-tråd...

Post by Kokjo »

Det er ikke det der mangler - he he
Kokjo

Re: Slanke/Sund livsstil-tråd...

Post by Kokjo »

Nåh.... Madlog virker ikke umiddelbart for mig, så det pausede jeg lige for 4-5 dage siden, og nu skete der ENDELIG lidt...

Det har taget en HEL måned at tabe 800g - det er FANEME surt !!! :doed: - Men nu altså minus 22,1 ialt. Så håber jeg sku bare det bliver ved, ellers bliver jeg SINDSSYG. :mur:

Er i nogen der hænger på ? Eller andre der er startet op ??
PiaK

Re: Slanke/Sund livsstil-tråd...

Post by PiaK »

Jeg læser med endnu, jeg skal selv have smidt 10 kg.

Er der ikke noget med de første kg. er *lette* at smide, men så begynder det at gå langsomt? Jeg kan ikke huske hvorfor :-?

Jeg skal igang med at dyrke noget motion, lige så snart jeg kan lægge iglen fra mig :ehj: Det glæder jeg mig til!

Pt. er min vægt meget stabil, trods amning, men jeg er også kronisk sulten, det tager hårdt at producere nok mælk til en baby der insisterer på at tage 400g på om ugen :traet:
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Slanke/Sund livsstil-tråd...

Post by HeidiO »

Jo, jeg hænger på endnu.....Det har zigzagget lidt her i januar, for jeg har bøvlet med at få fokus vendt efter alt juleriet.

Men i sidste uge havde jeg tabt 1,5 kg - så jeg samlet er på -19 kg. Så nu er jeg på igen - håber jeg :-)
Heidi
Kokjo

Re: Slanke/Sund livsstil-tråd...

Post by Kokjo »

Godt Heidi :askepot: Jeg håber satme også at det glider lidt afsted for mig nu, jeg synes godt nok det er svært for tiden.

Pia hvilken form for motion vil du gerne igang med ?
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Slanke/Sund livsstil-tråd...

Post by MinnaN »

PiaK wrote:Jeg læser med endnu, jeg skal selv have smidt 10 kg.

Er der ikke noget med de første kg. er *lette* at smide, men så begynder det at gå langsomt? Jeg kan ikke huske hvorfor :-?

Din krop kæmper imod at komme af med de kilo. Vi er ikke bygget til at tabe os, men til at holde på kiloene.
Jeg har enormt nemt ved at ta på, men tabe mig?? Ikke på vilkår. Pt står jeg hamrende stille. Jeg kommer ingen vegne og har smidt håndklædet lidt i ringen. Eneste trøst er at jeg ikke har taget på under julen.

Pt. er min vægt meget stabil, trods amning, men jeg er også kronisk sulten, det tager hårdt at producere nok mælk til en baby der insisterer på at tage 400g på om ugen :traet:

Sikke en bassedreng!! Vægttab og amning er ikke så godt igen. Bare kværn noget sundt i hovedet, så ryger de vel??
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
Kokjo

Re: Slanke/Sund livsstil-tråd...

Post by Kokjo »

Minus 1,3 = 23,4 ialt.

Jeg tror jeg når mit delmål på 25 kg total til 28. marts :atengstedt:
Post Reply