Nej nej, det var ikke rotterne der skød, men os der skød rotterne
Så store er de heller ikke
Jeg synes det er sjovt at man kan være bange for mus, altså ikke at frygten er morsom, men for pokker, det er jo næsten verdens mindste dyr? Og så har de verdens sødeste små sorte øjne? Og nuttede ører?
Hvad er det der er væmmeligt ved mus?
December
Re: December
Det blev jeg jo ikke klogere af dame!
Hvad er det væmmelige?
Hvad er det væmmelige?
Altså sådan en mus i en foderkasse...den hopper jo... hoppende uberegnelige pelsede kræ = et lille hvin , tænk nu hvis den angreb!
Og de sidste 3 vi havde indendøre, de åd 50 stearinlys, og jeg vil hverken dele hjem, seng, mad eller stearinlys med mus
Jeg er bare ikke til mus
Og de sidste 3 vi havde indendøre, de åd 50 stearinlys, og jeg vil hverken dele hjem, seng, mad eller stearinlys med mus
Jeg er bare ikke til mus
Heidi
-
Årh Heidi, forestil dig sådan en 20-30 mus i dynerne i aften, det kunne da være hyggeligt
*krible krible*
HAR du nu kigget under sengen? Det er ofte der de gemmer sig, ved du!!!
*krible krible*
HAR du nu kigget under sengen? Det er ofte der de gemmer sig, ved du!!!
Mus er sødest hvis de er kvast under en støvle eller når de er halvspiste af en kat... Ligesom andre klamme skadedyr der skider hvor de går og bærer rundt på bakterier og sygdomme.
Raxacoricofallapatorius
aribeth wrote:Mus er sødest hvis de er kvast under en støvle eller når de er halvspiste af en kat... Ligesom andre klamme skadedyr der skider hvor de går og bærer rundt på bakterier og sygdomme.
Som høns?