Ane wrote:Hvor dejligt Mia- hvad var det KVL ikke fandt som Ikeyvet godt kunne finde?
Jeg tror de fokuserede for meget på at det ligge skulle i kodeleddet, eller nedad. Og Kristian mente jo det var i hasen, og lagde blokade, og hold da op en forandring. Han har haft et akut traume - det er altså et sjovt udtryk for det - og fået en overbelastning i den nederste del i haseleddet, garanteret fordi han har trådt forkert på folden. Så leddet skal i gang igen stille og roligt hen over de næste 4 uger. Og det skal han også selvom han er uren, fordi ellers bibeholdes det dårlige miljø i leddet. Men det kan dog godt være han skal have en ledbehandlinger fremover. Men jeg er ganske positiv, og så må jeg tage den herfra.
Så i dag var jeg oppe på ham i 10 minutter i skrift uden sadel. Det virkede lidt til han undrede sig over hvad jeg lavede deroppe, nu er det jo også 2 måneder siden jeg sidste sad på ham. Men han gik pænt og roligt rundt for lange tøjler Så er nu glad for den træning jeg har lagt i ham, og ikke blev vippet til månen, som en staldkammerat gjorde, da hendes ikke havde været redet i 3 uger.