Januar

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Mia

Re: Januar

Post by Mia »

Ane wrote:Hvor dejligt Mia- hvad var det KVL ikke fandt som Ikeyvet godt kunne finde?

Jeg tror de fokuserede for meget på at det ligge skulle i kodeleddet, eller nedad. Og Kristian mente jo det var i hasen, og lagde blokade, og hold da op en forandring. Han har haft et akut traume - det er altså et sjovt udtryk for det - og fået en overbelastning i den nederste del i haseleddet, garanteret fordi han har trådt forkert på folden. Så leddet skal i gang igen stille og roligt hen over de næste 4 uger. Og det skal han også selvom han er uren, fordi ellers bibeholdes det dårlige miljø i leddet. Men det kan dog godt være han skal have en ledbehandlinger fremover. Men jeg er ganske positiv, og så må jeg tage den herfra.

Så i dag var jeg oppe på ham i 10 minutter i skrift uden sadel. Det virkede lidt til han undrede sig over hvad jeg lavede deroppe, nu er det jo også 2 måneder siden jeg sidste sad på ham. Men han gik pænt og roligt rundt for lange tøjler :elsk: Så er nu glad for den træning jeg har lagt i ham, og ikke blev vippet til månen, som en staldkammerat gjorde, da hendes ikke havde været redet i 3 uger.
Pia

Post by Pia »

Hvor er det bare gode nyheder, Mia!
Godzilla

Post by Godzilla »

Mia: :jeanie:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
misssophie

Post by misssophie »

krydser fingre, Mia!
Misssophie
Ane

Post by Ane »

Så holder han sin gode statistik ham Ikeyvet :elsk:

Det er da alt for fedt at gå fra uklarhed til vished og endda en diagnose man kan ride sig ud af :)

-Excuses are the nails used to build a house of failure
99E

Post by 99E »

Fordele ved at bo i storbyen Nuuk:
Image
Man kan læse Informations bogtillæg (jaja, i printet/kopieret udgave) og få "kaffe" (aka. flydende kage) og gode croissanter.

Efter en uge med feber og roterende mave (effektiv slankekur...) er jeg vistnok frisk nok til at tage på job igen i morgen. Det bliver også lidt ensformigt at ligge herhjemme på sofaen og vegetere. Hunden har godtnok nydt det - hun er en enormt hjælpsom hund, når det gælder sofaputning...

Jeg glæder mig til at komme ud til ungerne igen - vi har gang i noget seriøst fedt i Kultur/Samfundsfag/Historie i den ene klasse. Ungerne bliver udfordret, og jeg får virkelig prøvet nogle spændende ting af.

Tillykke med mulig bedring til hesten, Mia...
Det er træls, når dyrlægerne ikke kan finde ud af, hvad der er galt. :tommelned:
Jeg HADER sådan noget... Uanset om det er hesten eller hunden - de skal bare være raske, BASTA!
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
udlandet

Post by udlandet »

Håber det bedste, Mia!

Har ikke lavet noget i dag, nå ja udover at väre på 6`afsnit af En by i provinsen, elsker Bonanza :elsk:
udlandet

Post by udlandet »

Lige så modbydeligt som det er at gå til mammografi, lige så dejligt er det at få brevet: Alt ok :jeanie:
Pia

Post by Pia »

udlandet wrote:Lige så modbydeligt som det er at gå til mammografi, lige så dejligt er det at få brevet: Alt ok :jeanie:

: :askepot:

Jeg har lige en halv times pause, færdig med undervisning for i dag, om lidt møder til kl. 18 :skoer:

Det sidste møde er vi dog kun to til, så det er henlagt til yndlingscafeen :jeanie:
aribeth
Administrator

Post by aribeth »

Min hjerne er visnet væk... nu har jeg siddet i 5 timer og forsøgt at fatte noget af den opgave jeg skal skrive og der er intet kommet ned på papiret...

røv røv røv lort...
Raxacoricofallapatorius
Post Reply