Septemberstatus

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Septemberstatus

Post by aribeth »

hvad består søvnproblemerne i?
Kan du ikke falde i søvn eller vågner du hele tiden? og kan så ikke falde i søvn?!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
mathea
Posts: 279
Joined: Wed 23. Dec 2009 16:13

Re: Septemberstatus

Post by mathea »

Tak for vejrtræknings og baldrians råd :-) - De er afprøvet - men kan jo prøve dem igen.

Mia....Den er også afprøvet :-) Dog var det Fernet Branca - Og til lykke med det nye gamle job :-)

Aribeth...Det er kan ikke falde i søvn - når jeg så gør, så vågner jeg flere gange om natten og er plim-lysvågen..... natten til mandag sov jeg fx kun 3 timer - jeg er ganske langsomt ved at blive nuts.....
"100% of the Shot's You Don't Take Don't Go In"
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Septemberstatus

Post by CXEC »

Åh! Det kender jeg Mathea! Det er så NEDEREN!!! Jeg er så oveni LYSFØLSOM så det vil noget. :traet: :traet:

Men her på det sidste er det trods alt lykkedes for mig, at få ordentlig søvn igen.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Septemberstatus

Post by Godzilla »

Du kan evt prøve en "søsygepille" - det kan sløve så meget at man falder i søvn og sover tungere.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
mathea
Posts: 279
Joined: Wed 23. Dec 2009 16:13

Re: Septemberstatus

Post by mathea »

Godzilla wrote:Du kan evt prøve en "søsygepille" - det kan sløve så meget at man falder i søvn og sover tungere.


hey - det skal jeg prøve for i går slingrede jeg rundt af træthed :-) Så kan være det også hjælper på det :-)

Glemte i øvrigt noget meget vigtigt i min status - Har lært min hest at kindkysse :-) - Mia er vidne.
"100% of the Shot's You Don't Take Don't Go In"
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Septemberstatus

Post by BeritH »

Mathea, sørger du for at blive fysisk træt. Ikke bare mentalt træt.

Jeg sover selv meget let og kan vågne 5-6 gange på en nat. Når jeg ryger ind i de perioder, så får træningsintensiteten et hak opad. Det hjælper.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
mathea
Posts: 279
Joined: Wed 23. Dec 2009 16:13

Re: Septemberstatus

Post by mathea »

Ja, jeg prøver virkelig - i går gik jeg med hesten og lavede monsterstøvsugning - rendte rundt på kontoret (op og ned af trapper til 3. sal) og holdt mig selv vågen til 00:00 dut - men lige lidt hjalp det, vågnede igen igen igen

Men det er gode råd allesammen, jeg tænker hvis jeg laver en kombo af baldrian, dybe vejrtrækninger, overdreven fysisk aktivitet, vodka og søsyge piller må jeg da gå omkuld :-)
"100% of the Shot's You Don't Take Don't Go In"
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Septemberstatus

Post by misssophie »

øv Mathea, sikke noget møg med din far... skete det pluseligt?

mht. til søvnløsheden, så kan afslapningsmusik altså også gøre underværker
Misssophie
sinesmølf
Posts: 1436
Joined: Fri 1. Sep 2006 23:48

Re: Septemberstatus

Post by sinesmølf »

Et lidt underligt råd, men måske ikke afprøvet råd i forhold til søvnløshed er at er at hoppe 20 gange rigtigt tungt, så det bumper i hele kroppen. bagefter falde ind mod en væg på strakte arme sådan det giver stød gennem alle ledene. Og så på hovdet i seng bagefter, jeg læser dog altid lidt.
hilsen sine

:sine: Tilbage i b
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Septemberstatus

Post by Annemaja »

Et lidt underligt råd, men måske ikke afprøvet råd i forhold til søvnløshed er at er at hoppe 20 gange rigtigt tungt, så det bumper i hele kroppen. bagefter falde ind mod en væg på strakte arme sådan det giver stød gennem alle ledene. Og så på hovdet i seng bagefter, jeg læser dog altid lidt.


Så det gør du altså selv når du ikke kan sove.....og så.... sover du..... :ehh: :ehh: :ehh: Måske fordi du har fået kropsrystelse...... :-o :-o :viben: :viben:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
Post Reply