Juni statustråd

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Juni statustråd

Post by Ane »

Vi er færdige med at male underetagen (ok - panelerne i gangen skal have én gang til, men SÅ er vi færdige) :jeanie:

overetagen skal fuges efter og derefter males, ikke nogle ambitiøse projekter med at hive tapet af og spartle :nejtak: så det går hurtigt.

så er der alt det 'løse' døre, køkkenlåger og skabslåger som skal males i haven når ellers vejret vil arte sig. Hold op det bliver flot når det er færdigt.

Jeg ved ikke hvorfor jeg aldrig får taget 'før' billeder.. det gør 'efter' billederne langt mindre interessante.

Puh jeg glæder mig til ikke hele tiden at skulle male..

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Juni statustråd

Post by Frieser9460 »

FUUUUUUUCK!!!! Har lige fået MMS fra Basils "middagsbabysitter" (alias hans opdrætter) - dyret er brudt ind i stuen og har ÆDT MIN ENE SOFA!!! :mur: :mettebo:

Og her har jeg ellers været såååå stolt af min artige hund, som stort set ikke har lavet nogen som helst former for ødelæggelser... SUK...

Måske har han læst mine tanker om, at jeg inderst inde faktisk gerne vil have nye sofaer, fordi de gamle begynder at se temmelig hærgede ud??? :ehh:

Men for dælan da, der står ikke lige nye sofaer på mit juli-budget, altså... :tommelned:

Og hvor finder jeg lige - til en billig pris - sofaer, der er lige så lækre at sidde (og ligge) i, som dem jeg har nu??????? :graed:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Juni statustråd

Post by HeidiO »

Frieser9460 wrote:Og hvor finder jeg lige - til en billig pris - sofaer, der er lige så lækre at sidde (og ligge) i, som dem jeg har nu??????? :graed:


Måske du også skulle tilføje: Og mindre velsmagende :minna:

Status her:
Burde faktisk ikke være stået op idag, det er en dum dag :traet:
Heidi
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Juni statustråd

Post by 99E »

Louise, indtil videre klarer du dig vel med een sofa?
Indtil der er sofapenge i budgettet?
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Juni statustråd

Post by Frieser9460 »

99E wrote:Louise, indtil videre klarer du dig vel med een sofa?
Indtil der er sofapenge i budgettet?


Faktisk er een sofa ikke helt nok... eftersom der under ingen omstændigheder kan være plads til BÅDE kæresten, hunden OG mig i den anden sofa... :roed:

Så jeg må tælle småmønterne, droppe sommerferieoplevelserne... og se om jeg ikke kan finde bengene til en ny (brugt) sofa eller to...
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Juni statustråd

Post by aribeth »

Sækkestol (billig fra Bilka som midlertidig løsning).... så kan hunden ligge der...

Har den spist sofaen som i at den er helt væk?! eller bare helt og aldeles ødelagt?! Må vi ikke se billedet :hhansen:
Raxacoricofallapatorius
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Juni statustråd

Post by aribeth »

faktisk kunne hunden vel bare ligge på et tæppe på gulvet indtil du får råd til nye sofaer?!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Juni statustråd

Post by Frieser9460 »

aribeth wrote:Sækkestol (billig fra Bilka som midlertidig løsning).... så kan hunden ligge der...

Har den spist sofaen som i at den er helt væk?! eller bare helt og aldeles ødelagt?! Må vi ikke se billedet :hhansen:


Nej, han har bare bidt et kæmpestort hul i rygpuden (eller hvad man nu skal kalde det) og spredt fyld ud over det hele... måske lidt gaffatape kan være en midlertidig løsning... hvis jeg kan holde ud at se på det.

Billedet skal jeg nok lige prøve at få lagt ind, når jeg kommer hjem... p.t. ligger det i mobilen. :linski:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
JannieT
Posts: 773
Joined: Fri 17. Oct 2008 22:09

Re: Juni statustråd

Post by JannieT »

aribeth wrote:Har den spist sofaen som i at den er helt væk?!


I så fald kan man vel bare vente på, at den kommer ud igen :hhansen:
Alt er relativt
JannieT
Posts: 773
Joined: Fri 17. Oct 2008 22:09

Re: Juni statustråd

Post by JannieT »

Alt er relativt
Post Reply