Septemberstatus

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Septemberstatus

Post by aribeth »

hvorfor kan du nu ikke det Minna?

Hvad med en ny bruger? nyt brugernavn?
Raxacoricofallapatorius
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Septemberstatus

Post by 99E »

MinnaN wrote:Jeg er træt. Synes at tingene er ved at være uoverskuelige. Det irriterer mig at jeg ikke længere kan skrive frit på strigler, kamphest, fb eller min egen blog.

Her er hvad jeg tænker:
Hvad er det, du har brug for at "skrive frit" om på Strigler?
Hvorfor har du det behov?
Hører det i virkeligheden til et andet sted end på et internetforum?
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Septemberstatus

Post by MinnaN »

smukke-ped wrote:Jeg fatter ikke du gider blive ved.....hvad med at gøre noget, i stedet for den sædvanlige klagesang?


Det er der såmænd også. Det her er noget andet.

Ninie, fordi Strigler er/var for mig blevet et sted hvor jeg kan lufte diverse problemstillinger fra mit liv og fortælle om gode og dårlige ting. Sådan bruger du måske ikke Strigler, men det gør jeg. Det kan jeg ikke længere.
Her kan jeg forvente et ærligt svar og ikke det jeg reelt set vil høre. Her kan mine øjne blive åbnet på en anden måde, nye tanker kan komme ind og friske raske debatter kan udvikle sig.

Jeg er ikke den eneste der bruger strigler sådan. Udlandet har gjort det med hendes far. Man deler stort og småt med strigler. Nogen af os gør. Andre gør ikke. Fair nok, men jeg kan ikke længere dele store ting med strigler eller det der tynger mig. Det gør mig faktisk lidt ked af det.

Om om det hører sig til på et andet sted end et internetforum. Måske, men det er jo hverken her eller der. Det kommer jo ikke herop, fordi det kommer til at bide mig i røven hvis jeg gør. Ikke fordi jeg er bekymret for striglesvar, men det der sker i RL, hvis jeg gør.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Septemberstatus

Post by Ane »

Det er vel derfor vi har spørgejørgen..

Jeg er træt. Har været nede syd for Køge for at ride min søde træners hest. Nu vil jeg gå i seng.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Septemberstatus

Post by annetteB »

brug spørgejørgen. Eller brokkerøv. De er der til det samme.
Eller opfind en helt ny bruger.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Septemberstatus

Post by udlandet »

MinnaN wrote:
smukke-ped wrote:Jeg fatter ikke du gider blive ved.....hvad med at gøre noget, i stedet for den sædvanlige klagesang?


Det er der såmænd også. Det her er noget andet.

Ninie, fordi Strigler er/var for mig blevet et sted hvor jeg kan lufte diverse problemstillinger fra mit liv og fortælle om gode og dårlige ting. Sådan bruger du måske ikke Strigler, men det gør jeg. Det kan jeg ikke længere.
Her kan jeg forvente et ærligt svar og ikke det jeg reelt set vil høre. Her kan mine øjne blive åbnet på en anden måde, nye tanker kan komme ind og friske raske debatter kan udvikle sig.

Jeg er ikke den eneste der bruger strigler sådan. Udlandet har gjort det med hendes far. Man deler stort og småt med strigler. Nogen af os gør. Andre gør ikke. Fair nok, men jeg kan ikke længere dele store ting med strigler eller det der tynger mig. Det gør mig faktisk lidt ked af det.

Om om det hører sig til på et andet sted end et internetforum. Måske, men det er jo hverken her eller der. Det kommer jo ikke herop, fordi det kommer til at bide mig i røven hvis jeg gør. Ikke fordi jeg er bekymret for striglesvar, men det der sker i RL, hvis jeg gør.

Ja, jeg har overlevet på grund af strigler! Men hvad er det der gör at du ikke kan skrive frit?
User avatar
mathea
Posts: 279
Joined: Wed 23. Dec 2009 16:13

Re: Septemberstatus

Post by mathea »

Der er sgu sket meget siden jeg sidst var på strigler....

Min far døde den 13 Sep, bisat søndag den 16 - så det var :graed: en røvhård tid.

MEN..... jeg har så til gengæld gjort noget helt FAB for mig selv (og sikkert også min hest) - Jeg er hoppet med på Anes lejlighed i Neindorff og tager ned og ser fantastisk ridning og får undervisning 2 dage efter..... det bliver helt utroligt fedt. :askepot:

Og hvis nogen har nogle helt suveræne råd (der ikke involverer honning) til hvordan man kan få en god nattesøvn modtages de med kyshånd
"100% of the Shot's You Don't Take Don't Go In"
User avatar
lonek
Posts: 314
Joined: Fri 7. Mar 2008 11:03

Re: Septemberstatus

Post by lonek »

Og hvis nogen har nogle helt suveræne råd (der ikke involverer honning) til hvordan man kan få en god nattesøvn modtages de med kyshånd


Der er mange der anbefaler Baldrian - Enten i the, som dråber eller som piller - de har en god effekt på søvnproblemer. Nogle anbefaler man max tager tilskud i 14 dage, da der ellers skal kigges på problemet af en læge fx.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Septemberstatus

Post by CXEC »

Baldrian har jeg altid haft det problem med at de først fungerer når jeg skal være vågen igen!!

Ellers kan det anbefales at foretage åndedræts fokuseret vejrtrækning. Det lyder måske som om det er lige ud ad landevejen, men det at holde tankerne fokuseret på at trække det helt roligt og meget dybt, er søvn dyssende. (For mig i hvert fald.)
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Mia
Posts: 187
Joined: Tue 2. Dec 2008 19:31

Re: Septemberstatus

Post by Mia »

Hanne --> Du drikker bare en halv flaske vodka... :hhansen:

Jeg skal være investeringsrådgiver i "min" gamle bank igen.

Wuhuu - skal ud og købe nyt dækken til den lille grå i dag, jeg har stadig ikke fået mit nye dankort efter det blev stjålet - så kæresten betaler(ihvertfald i første omgang :minna: )
Post Reply