Regnvejrs lørdag...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
kamber
Posts: 542
Joined: Tue 11. Nov 2008 21:49

Re: Regnvejrs lørdag...

Post by kamber »

annetteT wrote:OK så. JEG var ikke blevet i hele tyve år, hvis ikke jeg synes at jeg med jævne mellemrum oplevede noget der var værd at råbe hurra for.
:peg:


Øh, næh, hvem siger, at det var anderledes for mig.....
Et in arcadia ego
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Regnvejrs lørdag...

Post by BeritH »

annetteT wrote:Jeg forbavses bare over, gang på gang, i HVOR høj grad jeg egentlig håber på hurtig og varig bedring af min mands depressive tilstand. og i HVOR høj grad jeg bliver modløs, trist og vred når de skuffes selv i mindre grad.

Jeg finder det virkelig svært ikke at "flyve med" på en bølge af optimisme, når der sker fremskridt - især al den stund jeg jo reelt IKKE har den helt store lyst til at gennemføre en skilsmisse med alt til faget hørende. Men det kommer bag på mig HVER gang forventningerne skuffes i nøjagtigt HVOR høj grad jeg egentlig håbede på at DENNE gang var det en varig bedring. Og helst en STOR en.


Annette, pas nu godt på dig selv ikke. Det der er umenneskeligt, det kan du ikke blive ved med i al evighed.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Regnvejrs lørdag...

Post by misssophie »

jamen, min regnvejrslørdag startede på Hammerknuden på Bornholm, hvor vi pakkede og satte næsen mod Sjælland.

Vel hjemme kunne vi konstatere at vores projekt "flyt nogle hundrede ton jord med kæmpe gravemaskine" var gået godt, på trods af at vi ikke var i nærheden til at supervisere.
heldigvis havde vi lavet oversigtskort og vejledning til grave-manden,- og BeritH sendte os fotos løbende så vi kunne checke om alt gik fint.

så skal vi bare have marken til at tørre, så vi kan få pløjet og sået folden til.

idag: skal vi lave så lidt som muligt...

god søndag til alle
Misssophie
aribeth

Re: Regnvejrs lørdag...

Post by aribeth »

På en regnvejrssøndag...


Har jeg smidt isolering i etageadskillelsen... jeg nåede omkring 30 m2 før det efterhånden kløede så meget at jeg måtte gå nedenunder og tage et bad... JEG HADER ISOLERING!!!!


Nu har jeg været i bad... sidder lige her lidt... og så skal dagen stå på Max og afslapning tror jeg... mens Keld knokler videre ovenpå :hhansen:
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Regnvejrs lørdag...

Post by misssophie »

det med at sove til Barnaby det virker også altid her. et sikkert hit!

han er sgu go´ham Barnaby!
Misssophie
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Regnvejrs lørdag...

Post by BeritH »

Ja sove til Barnaby - det ved man hvad er. Han er en sikker sovepille er han :-)

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Regnvejrs lørdag...

Post by misssophie »

Ja sove til Barnaby - det ved man hvad er. Han er en sikker sovepille er han

BeritH


ja,- men du slår sgu da hastighedsrekord.

hvad er du nede på,- 5 minutter?

:hhansen:
Misssophie
Anita
Posts: 166
Joined: Fri 11. Jul 2008 11:12

Re: Regnvejrs lørdag...

Post by Anita »

Tilslutter mig Barnaby koret, men jeg har fundet en sovepille som er næsten ligeså god.

FORMEL 1, yes brølende motorer og skarpe sving forceret med 200 km/t, Monarco's grand prix er altid god for spænding, men hvem sov fra ca 1/2 delen...

Nå pyt, fik set start og slut spændende som serien har udviklet sig i år, håber at det fortsætter sådan.

Nu rykker jeg teltpælene ud i køkkenet for at kreere aftensmad, kedelig lasange og grøn salat.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Regnvejrs lørdag...

Post by misssophie »

de sidste par sæsoner i formel 1 har også været gudjammerligt kedelige,- og jeg er træt af at der hver sæson er 7 nye regler.

i år har jeg ikke gidet se det endnu...

derfor glor jeg i stedet på strigler mens ham den langhårede ser F1
Misssophie
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Regnvejrs lørdag...

Post by Annemaja »

Det regnede så voldsomt igår, at min ene ishest rystede af kulde, og måtte monteres i overgangsdækken igen - det var det samme sidst vejret var sådan. :-o Typisk... det har taget mig flere år at være parat til at mine heste går i løsdrift - og så er det bare det værste våde, kolde vejr efter en solfyldt april, hvor de alle 4 har fældet stort set hele ispelsen.. :graed: Er virkeligt bekymret og hader lige nu, at de ikke har deres bokse, de kan komme ind i. :nej:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
Post Reply