Forum-battle

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Forum-battle

Post by xtiny »

Jeg er forresten meget god til at poppe corn (i gryde). 37 års træning. Mine brænder ikke på!
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Forum-battle

Post by Godzilla »

Pink py, bærbar på maven (stillet eller monteret) og masser af kage, så er jeg med. Men jeg skal ikke bage kagerne for så taber vi. Derimod vil jeg meget gerne SMAGE på varene. Jeg har f.eks aldrig smagt Annettes legendariske kanelsnegle *suk* :naese:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Forum-battle

Post by 99E »

Helt klart kage-og-mad-battle.
Og de der hotpants skal da have Strigle-logoet på måsen?
Hvad med sådan nogle pompons til at flagre med når vi hepper på os?

Spøg til side: Jeg synes det lyder som en ret rådden ide.
Men jeg skal nok idde og holde øje med forummet mens I andre tæsker diverse andre forumfolk...
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
JoS
Posts: 74
Joined: Thu 2. Oct 2008 09:03

Re: Forum-battle

Post by JoS »

Jeg tror bare jeg bliver her og klamrer mig til computeren. Al det der hotpants og real life er mere end hvad jeg kan tage. :peg:

Hvis I vil undskylde mig mens jeg arbejder på mit Morticia Addams-image... :vader: øh... :loneb:

Hotpants... *snort* :skoer:
"The cat lives alone, has no need of society, obeys only when she pleases, pretends to sleep that she may see more clearly, and scratches everything on which she can lay her paw."
Post Reply