Fra ranch til et-værelses...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Fra ranch til et-værelses...

Post by Lone Beck »

Du ser fantastisk ud, og fantastisk glad ikke mindst :katiekat:

Det er helt vildt. Og det er da endnu mere vildt, at det er gået så hurtigt :-o
Jeg synes lige du er blevet opereret :ehh:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Fra ranch til et-værelses...

Post by annetteB »

du ser simpelthen fantastisk ud Pia....og jeg er skidemisundelig over, at du har fået en gastric bypass - jeg vil sgu osse ha en, men se om min læge gider indstille mig!
:brok:

Eneste trøst er, at alt det tøj du nu ikke længere kan bruge fordi du er blevet så smuk og slank.....det kan JEG passe! Og jeg aftager det gerne!!
:fest:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Fra ranch til et-værelses...

Post by CXEC »

:katiekat: :katiekat: :katiekat: :katiekat: Det er SÅ imponerende og jeg skrev faktisk netop til en anden på et andet forum at jeg kendte til en som havde fået en GB og at hun ligner en fotomodel. :heidio: :heidio: :heidio: :heidio:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Fra ranch til et-værelses...

Post by Lena »

Altså Pia............ :respekt:


Det er jo vildt...... helt vildt. Og så meget i orden at du har lyst til at vise billeder............... Faktisk skulle du have :mettebo: hvis du ikke gjorde det.

Du er jo et fantastisk forbillede............. 42 kilo........... :-o


:katiekat:


Har du mødt nogen, som ikke har kunnet genkende dig?
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Re: Fra ranch til et-værelses...

Post by Glory »

Har du selv betalt for OP?? Hvad med løst hud, har du fået det fjernet?

Nej jeg har fået det lavet igennem det offentlige - dog på Mølholm privathospital pga. ventetid på Odense.

Jeg har ikke fået fjernet hud endnu.
Jeg troede først at det var efter 2 år, at man kunne blive henvist til hudreduktion, men nu har jeg så lige fundet ud af, at det er allerede efter 1 år, så det er jo allerede om 4 mdr.
Det tror jeg måske bare ikke lige helt, at jeg er klar til (jeg synes jo også lige, at jeg er blevet opereret), så jeg venter nok lidt længere.
Eller nu ser vi...især mine patter er i en sørgelig forfatning, så måske overvejer jeg det alligevel efter 1 år :linski:

jeg vil sgu osse ha en, men se om min læge gider indstille mig!
Så skift ham ud - det gjorde jeg!
Faktisk er det slet ikke noget han skal afgøre - hvis du opfylder BMI kriteriet, så skal han bare sende den henvisning og se glad ud.

Eneste trøst er, at alt det tøj du nu ikke længere kan bruge fordi du er blevet så smuk og slank.....det kan JEG passe! Og jeg aftager det gerne!!
Det må vi lige finde ud af Annette :askepot:

Har du mødt nogen, som ikke har kunnet genkende dig?
Ja, overraskende mange faktisk :hva:
Især er der en fra travbanen, som konsekvent ikke har hilst på mig de sidste måneder - han kan bare ikke kende mig.
Det er fandme sjovt - og også lidt synd for ham, for han bliver så forlegen, hver gang jeg går hen og spørger ham, hvad jeg har gjort siden han sådan er begyndt at gå lige forbi mig uden at hilse :linski:

Pia
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Fra ranch til et-værelses...

Post by xtiny »

Hvor ER du blevet pæn! Til lykke! :mikkel:

Ja, der med at være "tyk i hovedet" tager sin tid, men det kommer. En dag styrter du ikke hen til XXL- men til- hvad er du nu- str 40- eller 36?

Det er også sjovere at finde pænt tøj.
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
Buusser
Posts: 445
Joined: Fri 29. Feb 2008 09:28

Re: Fra ranch til et-værelses...

Post by Buusser »

Du er godt nok blevet smækker lækker :katiekat: :askepot:
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Fra ranch til et-værelses...

Post by 99E »

Glory wrote:Især er der en fra travbanen, som konsekvent ikke har hilst på mig de sidste måneder - han kan bare ikke kende mig.
Det er fandme sjovt - og også lidt synd for ham, for han bliver så forlegen, hver gang jeg går hen og spørger ham, hvad jeg har gjort siden han sådan er begyndt at gå lige forbi mig uden at hilse :linski:

:viben: :viben: :viben:
Det synes jeg altså er vildt sjovt.
Men... Det kan godt være, det er nemmere hvis man kender dig IRL.
(Jeg bilder mig fx ind, jeg sagtens kunne forestille mig annetteT i en krympet version....?)
Men jeg ville nok heller ikke kunne kende dig - de der 42 kg gør en temmeligt stor forskel...
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Annibl
Posts: 242
Joined: Sun 2. Mar 2008 00:09

Re: Fra ranch til et-værelses...

Post by Annibl »

Jeg har også oplevet nogen, der lige skal kigge en ekstra gang inden de genkender mig. Underligt, for jeg ligner jo mig selv, minus en del kg. Det er rigtigt lækkert at få alle de komplimenter. :atengstedt:

Min vægt står bomstille, men vil gerne lige af med 15 mere - og så kan jeg forhåbentlig få kigget på det lidt for store hylster jeg nu har. :hhansen:
Knus fra Anni
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Fra ranch til et-værelses...

Post by Anja »

:askepot:
Post Reply