Road rage

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Road rage

Post by 99E »

iPhones har sådan et smart hørefluffesæt - med indbygget mikrofon, der samtidig er en knap til at tage telefonen, lægge på, pause musikken, skifte nummer etc.

Og så har vi oven i købet sådan en klistrepude, så fonen kan klistres fast, fx på rattet, mens man kærer, så der er styr på den.

Og så er jeg en af de der irriterende bilister, der ikke rutinemæssigt kærer 110-130 på landevejene herovre i det mørke.
Det er ellers tilsyneladende de lokale fartgrænser.

Jeg er også en kylling, der ikke overhaler hvis jeg ikke er sikker på, der er plads - eller hvis der ikke er ordentligt udsyn - og den slags køreskoleting.

Det mest irriterende IMO er når folk ikke vil overhale en (langsomtkørende) lastbil eller traktor - men kører så tæt på den at der ikke er plads til at overhale og trække ind imellem - og stadig så langt fra at det er liiiige langt nok at overhale forbi i en bid.
Men - det er træning i "Emotional Fitness".
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
PiaK

Road rage

Post by PiaK »

[quote:55afdd70f5]Og jeg er stadig ingen gås... heller ikke når det er dig der siger det Pia... [/quote:55afdd70f5]

Ska' vi slås om det?

[quote:55afdd70f5]Jeg har været ud for sådan en IDIOT der blev sur på mig fordi jeg trak ud fra højre bane på et sted med 3 baner og han lå i midten. Han bankede ind foran mig og HAMREDE bremsen i! Jeg blev skide forskrækket, rent ud sagt. Skyndte mig bare at forsvinde ud i det blå. [/quote:55afdd70f5]

Lyder også som en klam oplevelse, jeg er også en *kryster* især hvis jeg har barn med.

Det lægger forøvrigt også en væsentlig dæmper på mine gloser i bilen, hun lærer dælme hurtigt at sige de "slemme" ord :hhansen:
Post Reply