det kommer vel an på hvor plaget hun er af halsbranden?
jeg husker fx at INTET hjalp på halsbrand, som jeg havde rigtig meget i alle de 46 måneder jeg var gravid.
På visse stadier havde en smule rottegift sikkert forekommet mig som en bedsre løsning.
Måske skal hun bare ta lidt - arsenik er godt for mange ting i små doser.
PRØV DET KATRINE - og fortæl os hvordan det var.
Er det stadig arsenik? Eller gik det af mode for 100 år siden??
Medicinbivirkninger af alm. smertestillende
-
-
Rottegift er super i orden, når man er gravid - bare du ikke flår en hare, eller ser på en dværg , mens du æder det!!!!
FUCK... hvad sker der hvis man kigger på dværgen imens... jeg har netop taget en mundfuld gift mens jeg stod og gloede på en dværg?
Men jeg gurglede det kun.... tror I så ikke nok det skal gå?
Katrine
Men jeg gurglede det kun.... tror I så ikke nok det skal gå?
Katrine
-
Åh stakkels dig Katrine - så føder du helt sikkert en alien - med pukkel og et svagt grønligt fjæs.
men _ der er håb forude - skynd dig at tage dværgen og slyng ham 4 gange rundt om kirketårnet - så går det hele nok endda.
Ellers kan I bare få job i cirkus - og det er vel ok?
men _ der er håb forude - skynd dig at tage dværgen og slyng ham 4 gange rundt om kirketårnet - så går det hele nok endda.
Ellers kan I bare få job i cirkus - og det er vel ok?
Jeg kan da ikke slynge dværgen rundt om kirketårnet!
Nej nej cirkusjob går sgu nok ...
Katrine
Nej nej cirkusjob går sgu nok ...
Katrine
KSV
Mod halsbrand: Link, fåes på apoteket. Eller bare en teskefuld sukker (Evt iblandet rottegiften :viben: )
Tænker lige på den med dværgen.. Hvis man nu har højdeslræk og ikke kan komme op i kirketårnet, kan man så ikke bare melde sig til DM i dværgkast.. Så MÅ faren da være drevet over... :viben: :viben:
Mod halsbrand: Link, fåes på apoteket. Eller bare en teskefuld sukker (Evt iblandet rottegiften :viben: )
Tænker lige på den med dværgen.. Hvis man nu har højdeslræk og ikke kan komme op i kirketårnet, kan man så ikke bare melde sig til DM i dværgkast.. Så MÅ faren da være drevet over... :viben: :viben:
Dont drink, and drive..
When you can smoke, and fly..
[quote:ee1f11e3cb]Hvis man nu har højdeslræk og ikke kan komme op i kirketårnet, kan man så ikke bare melde sig til DM i dværgkast.. Så MÅ faren da være drevet over[/quote:ee1f11e3cb]
Ikke for dværgen.
:-o
(må vi SÅ bede om lidt respekt for - i bogstaveligste forstand - minoriteterne...vi ER faktisk nogen herinde, der er for korte i den ene ende! :hhansen:)
Ikke for dværgen.
:-o
(må vi SÅ bede om lidt respekt for - i bogstaveligste forstand - minoriteterne...vi ER faktisk nogen herinde, der er for korte i den ene ende! :hhansen:)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
[quote:d1293bede4="KSV"]i øvrigt hvad tager man mod halsbrand? jeg har den ondeste halsbrand og jeg har ingen Alminox som jeg i øvrigt heller ikke ved om jeg må æde nu hvor jeg er gravid... og mandler synes jeg ikke hjælper...
Katrine[/quote:d1293bede4]
Du må gerne spise Alminox og lign. Jeg levede af Balancid under min graviditet.
Katrine[/quote:d1293bede4]
Du må gerne spise Alminox og lign. Jeg levede af Balancid under min graviditet.
Bare rolig atengstedt.. Jeg har osse sat røv af for tidligt.. :hhansen:
Men det gør nu ikke noget.. Det jeg ikke skal nå, KAN jeg nå, når jeg står på tæer.. OG andet.. Ja så siger jeg jo bare jeg er for kort i den ene ende, så er jeg ude af problemerne..
Så det KAN há sine fordele, næsten at kunne se græsset gro :viben:
Heldigvis fik det så ikke indflydelse på mit nummer i sko...
Selvom det nu KUNNE há været rart med en str 46, i det mindste bare når det stormer... :hhansen:
Tilbage til halsbrand..
KSV, du må spise Alminox, Balancid, Link m.m, selvom du er gravid..
Link fåes i to styrker: Den blå er den milde, men til den rigtigt stygge halsbrand, er rød Link den aller bedste..
OG har du intet af det hjemme, så er helt alm sukker godt.. 1 tsk fuld og det værste er ovre.. OG du må tage det så tit du vil...af sukker altså.
De små pakker med druesukker er osse godt at ha hjemme..
Men det gør nu ikke noget.. Det jeg ikke skal nå, KAN jeg nå, når jeg står på tæer.. OG andet.. Ja så siger jeg jo bare jeg er for kort i den ene ende, så er jeg ude af problemerne..
Så det KAN há sine fordele, næsten at kunne se græsset gro :viben:
Heldigvis fik det så ikke indflydelse på mit nummer i sko...
Selvom det nu KUNNE há været rart med en str 46, i det mindste bare når det stormer... :hhansen:
Tilbage til halsbrand..
KSV, du må spise Alminox, Balancid, Link m.m, selvom du er gravid..
Link fåes i to styrker: Den blå er den milde, men til den rigtigt stygge halsbrand, er rød Link den aller bedste..
OG har du intet af det hjemme, så er helt alm sukker godt.. 1 tsk fuld og det værste er ovre.. OG du må tage det så tit du vil...af sukker altså.
De små pakker med druesukker er osse godt at ha hjemme..
Dont drink, and drive..
Sodamints- hvis de fås mere?
Ellers er banan godt mod halsbrand- og mælk. Lig højt med overkroppen (og med fødderne, hvis dine ankler hæver op- som en banan, som min søster så rammende beskrev det. :minna: ). Alminox hjælper- selvom det smager af kridt med pebermyntesmag.
Jeg er forresten igang med motion, det er derfor skroget skaber sig! Normalt tager jeg faktisk ikke ret meget smertestillende, da det er advarselstegn fra min krop- og det skal jeg høre efter.
Ryggen er undersøgt, og der er ikke noget at gøre- udover at holde den i form og træne mavemusklerne. Det har jeg så pga skulderen ikke rigtig kunnet, men har så igen pga pillerne ikke mærket andet end den dumme skulder.
Nu trappede jeg så gradvist ud af pillerne- og jo ryggen lever- og har det ikke godt! Plus min "#¤%! seneskedehindebetændelse.
Det er altså svært, at holde sig bare lidt igang, når ALT giver smerter- også IKKE at holde sig i gang... Lige nu kan jeg dårligt slå en bule i en blød hat- det snurrer ud i hænderne.
Jeg piver ikke- det er bare fandens irriterende! ÆV!
Fniseurt- nej tak. Jeg får kvalme af lugten! (En eftervirkning fra da jeg var gravid- og næh, jeg røg ikke, men barnefaderen gjorde. Så jeg fik luftet meget hund! :ane: )
Atengstedt: Dit råd er fuldt- og madrasserne liger faktisk på gulvet. :lolskilt: :gunilla:
Ellers er banan godt mod halsbrand- og mælk. Lig højt med overkroppen (og med fødderne, hvis dine ankler hæver op- som en banan, som min søster så rammende beskrev det. :minna: ). Alminox hjælper- selvom det smager af kridt med pebermyntesmag.
Jeg er forresten igang med motion, det er derfor skroget skaber sig! Normalt tager jeg faktisk ikke ret meget smertestillende, da det er advarselstegn fra min krop- og det skal jeg høre efter.
Ryggen er undersøgt, og der er ikke noget at gøre- udover at holde den i form og træne mavemusklerne. Det har jeg så pga skulderen ikke rigtig kunnet, men har så igen pga pillerne ikke mærket andet end den dumme skulder.
Nu trappede jeg så gradvist ud af pillerne- og jo ryggen lever- og har det ikke godt! Plus min "#¤%! seneskedehindebetændelse.
Det er altså svært, at holde sig bare lidt igang, når ALT giver smerter- også IKKE at holde sig i gang... Lige nu kan jeg dårligt slå en bule i en blød hat- det snurrer ud i hænderne.
Jeg piver ikke- det er bare fandens irriterende! ÆV!
Fniseurt- nej tak. Jeg får kvalme af lugten! (En eftervirkning fra da jeg var gravid- og næh, jeg røg ikke, men barnefaderen gjorde. Så jeg fik luftet meget hund! :ane: )
Atengstedt: Dit råd er fuldt- og madrasserne liger faktisk på gulvet. :lolskilt: :gunilla:
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!