Hvad er I egentlig for nogle?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Louiseva
Posts: 81
Joined: Tue 25. Jul 2006 15:08

Post by Louiseva »

Glemte lige.....
178 cm høj og vejer for meget!
Brune øjne!
Min hårfave...hm, jeg er født rødhåret, men det er falmet en del, så nu er det vel nærmere lidt leverpostej.
BH 95DD
Med venlig hilsen

Louise
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Post by KatieKat »

Ok Lone, så skriver jeg også lidt.

Jeg er 1.69 høj, min øjenfarve er næsmest grumset og ligesom alle andre end Celeste er jeg også overvægtig, men til gengæld er mit hår ensfarvet og der er ikke et eneste gråt imellem. Det er vel nærmest sådan honningfarvet.
Jeg er 28 år og gift med Anders som jeg primært giftede mig med fordi han kan tæve mig i TP, men ikke gør det. Han er i øvrigt computernørd hos IBM.
Jeg har ud over folkeskolen en HG og en HH. Jeg har taget et par enkelt HF fag fordi man ikke kunne få dem på handelsskolen. Jeg har været forbi teknisk skole og har lært at tegne. Jeg har læst historie på SDU og jeg har meget kort (ca et år) været forbi biblioteksskolen i København.

Jobmæssigt har jeg arbejdet på et galleri, i en forlystelsespark, på et bibliotek, i butikker, som receptionist, som bartender og er nu datastruktør og søger for at alle jer der før løn via dataløn før nogen penge en gang imellem.

Jeg har ingen børn og heller ikke nogen aktuelle planer om at få nogen, men man kan jo aldrig vide.

Jeg er ud af arbejderfamilie og er den første med en studenterhue og den første der har set indersiden af et universitet i min familie. (Ej, det passer faktisk ikke for min mor har gjort rent på RUC engang). Mine forældre siger at de er stolte af mig, men det virker mere som om de synes jeg er lidt underlig at jeg gider læse så meget og de bliver lidt skræmt af tykke bøger. Årh ja forresten, jeg har også været sådan en vise-rundt-dame på et museum, så jeg ved en hel masse om vikingeskibe.

Jeg er ikke videre social. Der er meget få mennesker jeg virkelig godt kan lide. Min søster og min mand er de to vigtigste personer i mit liv. Det er lidt underligt for jeg er faktisk god til mennesker og de fleste kan vist meget godt lide mig når de lærer mig at kende, men for det meste trives jeg ret godt med ensomhed.

Humor og interlektult er jeg vel som de fleste af jer herinde og det er vel også derfor vi kommer så fint overens herinde.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

Hvem er jeg?

Det er jo da et godt spørgsmål.

Jeg er en lille tyk kone, nogen gange endda gammel.

Lille er ihvertfald rigtigt. Jeg er 155 cm. det er jo ikke alverden.

Tyk er måske lidt lala, men buttet er jeg da. 60 kg. (Inden jeg fik det sidste barn og fyldte 30, vejede jeg konsekvent mellem 35 og 38 kg. så jeg føler mig tyk)

Men at have taget på, betyder så også at jeg har fået bryster. Det er noget helt nyt. Før kunne jeg hvis jeg var heldig næsten udfylde en 70A, men nu er jeg sørme i stand til at bruge 75B, og hvis de er små i størrelsen en 75C.

Gammel, tjah jeg er ikke 40 endnu, men det nærmer sig (næste år)


Jeg er lige blevet klippet korthåret (og farvet, mørk bund og lyse spidsre)
ellers har jeg haft langt hår stort set hele mit liv.
Og da jeg har et riigtigt tyndt fe-hår, var det ikke videre smart. Men det var praktisk. Lige en elastik om, så var der styr på det.


Jeg er vild med dyr, alle slags.
Undtaget lige baff-baffer (det er natsværmere, og her hvor vi bor, er der mange, og de er monster-store.)

Jeg rider ikke mere, og har ikke gjort det i mange år.
Dels fordi min krop ikke helt vil, og dels fordi jeg egentlig hellere ville nusse om dem.

Jeg går hjemme.
Pt på kontant-hjælp, men det bliver til en pension.
Jeg burde ha været på pension for mange år siden, men jeg ville ikke.

Min stædighed gjorde at jeg blev ved at forsøge at finde noget jeg kunne, men min psyke og min fysik, sagde nej.

Jeg er den "heldige" vinder af al landsens dårligdomme.
Jeg bøvler med en hofte som "lever sit eget liv".
Jeg er blevet undersøgt i hoved og den anden ende, for at finde ud af hvad den fejler, men ingen kan entydigt sige noget.
Oveni, har jeg en ryg der heller ikke er for skrap.
Den ved de heller ikke hvad der er galt med.

Jeg har fået tilbudt en ny hofte, men har i første omgang takket nej, da ingen kan garantere om det overhovedet vil have nogen effekt.
Jeg har stadig flest gode dage, hvis jeg bare husker at passe på mig selv, og så længe jeg kan leve tåleligt, skal de ikke begynde at udskift noget.

Psykisk er jeg et skvat, der render ind i depressioner jævnligt, men de er dog under kontrol medicinsk.



Jeg har 3 børn, og manden har 2
Marie på 18., Kristian på 17, og Anna på 10(om 3 uger)
Mandens er Steffen på 16, og Søren på 13(på fredag)

Derudover har jeg begravet 3 piger.
Sara i 1993 (født i 22 uge, død ved fødslen)
Cecilie i 1994 (født i 25 uge, levede i 24 min.)
Karen i 1995 (født i 24 uge, levede i ca.10 min.)




Jeg var i mine unge dage en meget aktiv sports-idiot.
Nævn en sport og jeg har sikkert snuset til den.
Mine største lidenskaber var gymnastik, og atletik. Jeg var faktisk ret god til begge dele.
Måtte desværre stoppe da jeg ødelagde min achillessene.

Senere har jeg trænet drenge i 12-13 års alderen i hånbold sammen med manden min.
Det har jeg desværre også måttet lade fare, da hoften ikke vil være med.
Nu bliver alt sport begået på sofaen ( jeg så f.eks. hele touren)

Rent faktisk ser jeg en del tv. Inden jeg blev "halv-invalid", så jeg meget sjældent tv.
Jeg forsøger at fange spændende film, men falder som oftest i dokumentar programmer om alt mellem himmel og jord.(mest dyr)


Jeg er nok en rappenskralde i manges øjne.
Jeg siger min mening, somme gange uden helt at tænke mig om først.
Det er jeg dog blevet bedre til med årene.
Jeg er meget tålmodig med dyr, hvorimod det kan knibe med en del mennesker.
Dumme mennesker, kan jeg have det svært med.Altså f.eks rabiate racister, der er det fordi de engang har hørt om en der kendte en der .....osv.......... der har mødt en muslim der var dum.
Jeg hader at indrømme det, men den slags mennesker kan jeg nemt komme til at "latterliggøre" mens andre hører det, fordi jeg kører deres diskution ud hvor de ikke kan bunde.

Jeg forsøger at gå i stedet, men enkelte gange mislykkes det.

Jeg har en lille men tæt venskabskreds, og en stor bekendtskabskreds.

Jeg er ofte hende folk kommer til med deres småproblemer og sager, da jeg åbenbart er god til at hjælpe med den slags.

Jeg er tilgengæld enormt dårlig til at bede om hjælp selv.

Jeg er medlem i alverdens foreninger : greenpeace, WWF og lignende.

Jeg sorterer mit affald, da jeg går op i at vi skal have et renere miljø.

Og så forsøger jeg at udvide min horisont ved at læse.
Både faglitteratur, og romaner.

Lige nu går det meste af mit liv med at male vores nye hus, og finde ud af hvor hvad skal stå, når vi flytter.

Nårh ja, og så bruger jeg en del tid på strigler.
Er inde og læse hver dag, men har lige for tiden ikke tid nok til også at svare på indlæg.
Lone

Post by Lone »

èn ting vi IKKE har tilfælles: I er sgu allesammen gråhårede - og det er jeg ikke?
Og jeg er endda ældre end jer??? Flere af jer????
Lone

Post by Lone »

Men det er stadig fedt at høre jeres beskrivelser af jer selv!
Jeg elsker strigler.dk fordi - det får det bedste op i allle!!

Det er fandme super!!!!
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Post by KatieKat »

Du kan bare blive ved med at være rødhåret så. Lige til du bliver så gammel at det skal farves blåt og du skal have den der kørehest og det der vin...
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Lone

Post by Lone »

Kørehest og vin - det er fint - blåt hår - nej!
Når jeg blir så gammel så farver jeg mit hår grønt , tror jeg - håbets farve, så kan jeg vel vel score en 20-årig filmsstjerne...?
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Post by MinnaN »

Mit hår skal være lilla. Totalt syrenlilla med mørkeblå striber! Så lægger man mærke til håret og ikke rynkerne. Samt det der niv i den faste ynglinge bagdel.
Kørehest og cola, tak. Med en muskuløs lækkerbid som bagstopper. :bahh:
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Post by KatieKat »

Hvis det er en farveblind filmstjerne kommer det vel ud på et Lone. Så kan du lige så godt gøre det nu mens du er rødhåret.

Godt. tillægsspørgsmål til jeres beskrivelse. Når i et blevet gamle og har farvet håret i en en absurd farve, hvilken filmstjerne vil i så score?
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

[quote:3a943ed699]Godt. tillægsspørgsmål til jeres beskrivelse. Når i et blevet gamle og har farvet håret i en en absurd farve, hvilken filmstjerne vil i så score? [/quote:3a943ed699]

Sguda ikke nogen, der er født på nuværende tidspunkt :mrgreen:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Post Reply