Det kan man da ikke sige!!!!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Det kan man da ikke sige!!!!

Post by annetteB »

jojo, jeg ville da osse gerne have mere i løn - men det er tilsyneladende ikke dét der gør, at jeg er villig til at knokle igennem. Det er mig faktisk osse temmelig ligegyldigt at andre får mere for det DE laver, sålænge det ikke er et arbejde jeg ville have alligevel, om jeg så blev forgyldt. Og den slags jobs er der dæleme mange af - og de bliver flere med tiden. (ligesom der tilsyneladende bliver flere og flere mænd jeg ikke gad røre med en anden mands teleskoppølsetang. Og abesthandsker.)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Det kan man da ikke sige!!!!

Post by Intunia »

Jeg må sgu indrømme, at jeg ikke altid forstår hvorfor nogle fag er sindsygt højtlønnede, mens andre er det modsatte.
Hvorfor er det, at en psykolog skal have 800 kr. i timen ?
Det er 5 gange så meget som en håndværker. Ja ja, de har brugt 2 år mere i det gratis uddannelses system.
Og oftest er det, at folk har mistet job og hjem før de får mod på at opsøge en psykolog, men så har de sgu ikke råd.
Hvorfor er alle de fag, som kvinder før i tiden har taget sig af, altid lavtlønnede? Ja jeg spørger bare.
bla bla bla
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Det kan man da ikke sige!!!!

Post by annetteB »

Hvorfor er alle de fag, som kvinder før i tiden har taget sig af, altid lavtlønnede? Ja jeg spørger bare.


Send mig lige en PB, når du har fundet ud af det.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Det kan man da ikke sige!!!!

Post by Intunia »

annetteB wrote:
Hvorfor er alle de fag, som kvinder før i tiden har taget sig af, altid lavtlønnede? Ja jeg spørger bare.


Send mig lige en PB, når du har fundet ud af det.

Også selvom du ikke kan lide svaret? :hhansen:
bla bla bla
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Det kan man da ikke sige!!!!

Post by annetteB »

jaja, jeg kan klare dårlige nyheder: er på toppen lige pt
:jeanie:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Det kan man da ikke sige!!!!

Post by Intunia »

annetteB wrote:jaja, jeg kan klare dårlige nyheder: er på toppen lige pt
:jeanie:

Du virker forelsket!
Er du det?
:hhansen:
bla bla bla
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Det kan man da ikke sige!!!!

Post by annetteB »

Har bare været ude og lege i weekenden. Har haft det så skægt, at jeg stadig har ondt i mavemusklerne!
:viben:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply