Jeg skal til Cypern

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Jeg skal til Cypern

Post by 99E »

Medmindre du skal have en hund med, Gunilla, behøver du ikke være der flere TIMER før afgang. :linski:

Cut it close og vær der 5 kvarter før?
Og sørg for at have pakket ting, der skal ud af håndbagagen ved gennemlysning - så de er nemme at tage ud.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Jeg skal til Cypern

Post by Godzilla »

Ja, jeg har aftalt med min chauffør at vi tager afsted kl ca. 4:30. Hvorfor fanden vil de have os afsted på dette idiotiske tidspunkt? :ehj: Nå, fuck det.

Jeg har betalt 2228,- for rejsen. Det er incl. sygeforsikring og bustransport til og fra lufthavn. Tilbuddet var 1.999,- (gad vide om det er en jordhule jeg skal bo i?) :hhansen:

Hekseskuddet er lidt bedre i dag, men jeg skal godt nok ikke have ret meget bagage med hvis jeg skal kunne flytte rundt på det. Men det er jo heller ikke nødvendigt. :jeanie:

Kæresten vil gerne passe dyrene, men jeg er lidt betænkelig. Efter hans kortvarige dødsfald sidste sommer med hjerneskade til følge er han sgu noget rundforvirret :nej: men der er jo heldigvis masser af erfarne hestfolk som kommer her dagligt så det går jo nok.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Jeg skal til Cypern

Post by udlandet »

Dejligt at din hekseting er blevet bedre. Jeg tror ikke lige at nogen af os ville kunne bäre hvis du skulle släbe rundt på det. Ja, det er altså tidligt. Men det er Mandag morgen og der er oftest de längste köer i sikkerheden. Men man skal da også have lidt tid til at bare gå lidt rundt i forventningens gläde :heidio: Ja, hvorfor så tidligt, flyselskaberne bestemmer jo ikke selv...
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Jeg skal til Cypern

Post by Godzilla »

99E wrote:Medmindre du skal have en hund med, Gunilla, behøver du ikke være der flere TIMER før afgang. :linski:

Cut it close og vær der 5 kvarter før?
Og sørg for at have pakket ting, der skal ud af håndbagagen ved gennemlysning - så de er nemme at tage ud.


Hvilke ting er det. Det er ca 5 år siden jeg sidst var ude at flyve og jeg kan ikke huske det. Der er også noget med nogle poser?
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Jeg skal til Cypern

Post by 99E »

At elektronisk grej og metaldimser.
Lad være med at have vågen med - såsom neglefile og sakse.
Alle væsker skal i småbitte beholdere og i en pose...

Her kan du se mødetider før afrejse:
http://www.cph.dk/CPH/DK/MAIN/Foer+afrejse/

Her om reglerne for håndbagage:
http://www.cph.dk/CPH/DK/MAIN/Foer+afrejse/Bagage/Håndbagage.htm
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Jeg skal til Cypern

Post by Godzilla »

Tak Ninie :askepot: Nu kan jeg godt huske at der er blevet indført de der genlukkelige poser.

Jeg lader bare være med at have noget af det man ikke må med i håndbagagen. Det får jeg ikke brug for i flyet alligevel.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Jeg skal til Cypern

Post by Pia »

God tur til varmen Gunilla :-)
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Jeg skal til Cypern

Post by Godzilla »

Nu er der jo ikke længe til. Så nu er jeg gået helt fuldstændig i stå. Jeg er så træt at jeg faldt i søvn og sov tre timer hvor jeg lige havde den mest lede mareridtsagtige drøm om en rejse der gik helt galt....så galt at jeg ikke kom afsted og var årsag til at 2 andre heller ikke kom afsted.....hvorefter jeg følte mig forpligtet til at købe 3 rejser for en formue så jeg ikke ødelagde det for de andre. :ehj:

Så nu vil jeg bare afsted og få noget afslapning! :jeanie:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Jeg skal til Cypern

Post by udlandet »

Ja, du behöver det! Du må bare have en fantastisk tur!!!
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Re: Jeg skal til Cypern

Post by Nina »

Jeg har først læst tråden nu pga. jyllandstur = indernetfri. :linski:

Men jeg vil lige skynde mig at ønske dig en rigtig god tur!!!

Holy shit - et afrejsetidspunkt incl. mødetid før osv ....
Det kan jo dårligt betale sig for dig at gå i seng. :ehj:

Håber du får rigtig meget sol, afslapning, god mad og selvforkælelse. :askepot:

Venlig hilsen
Nina
Post Reply