Kæmper *for* at blive fed(?!)

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Kæmper *for* at blive fed(?!)

Post by Gry »

Ja for det er mig der er off, selvom det er dig der skriver de der ting...erhm...right...
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Kæmper *for* at blive fed(?!)

Post by aribeth »

Det er vist ikke studenterhuen der trykker i dag!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Kæmper *for* at blive fed(?!)

Post by Gry »

Har den nogensinde trykket på dig Ari? Det er meget flot at du prøver at tørre den af på mig. Det var dig der skrev det. Kald mig dum alt det du vil. Det ændre ikke på noget. Det gør dig heller ikke et bedre menneske, uanset om du bruger sarkasme eller ej. Skriv dine egne holdninger i stedet for at prøve at skyde mig noget i skoende, og derefter indikere at *jeg* er dum fordi jeg ikke giver dig ret.

Fej for egen dør først.
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Kæmper *for* at blive fed(?!)

Post by aribeth »

for satan Gry...

det kan sgu godt være det er din ADHD eller hvad det er der er i vejen, der gør at du ikke forstår, men jeg mener jo for fanden da ikke du skal skrive til damen vel!!

Men det er tydeligt at du har en eller anden form for antipati mod hende... så bruger jeg nogle udtryk, som du SELVFØLGELIG ikke skal bruge bogstaveligt... ja undskyld mig, men det er sgu da logik for selv en retarderet!

I øvrigt synes jeg ikke du skal skrive et brev eller en mail til hende, hun får nok rigeligt af den slags, og jeg er ret sikker på hun ikke stopper med at æde af den grund...

Jeg synes dit indlæg er et røvkedeligt "jeg er forarget" indlæg... thats it! Og du bliver veeeed med at forarges i det...
Brok brok brok... så gør dog noget ved det hvis det generer dig så meget! skriv til hende, eller brok dig til det samfund hun lever i...
Raxacoricofallapatorius
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Kæmper *for* at blive fed(?!)

Post by aribeth »

og forklar mig hvad det er du vil sige med udtrykket "fej for din egen dør først" hvis du kan!
Raxacoricofallapatorius
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Kæmper *for* at blive fed(?!)

Post by LoneR »

Jeg er helt vildt glad for, at der er andre end mig, der elsker møek choko. Nu har jeg de sidste mange år været næsten ene om denne forkjærlighed, idet mine børn og diverse kærester altid har sværget til det lyse.
Kun min fru moder har haft samme tilbøjelighed som jeg - og da hun nu er faren heden ( det er sgu da et sært udtryk???), så har jeg følt mig ganske ene om denne sag.

MEN DER FINDES ANDRE SOM MIG!!!!! WUHUUUUUUUUUUU!!!!

Og så har jeg erkjendt, at jeg må føle noget, der bedst kan tilkendegives som ægte kjærlighed for Ped, fordi jeg skiftevis æææælsker og hader hende - det MÅ da være truuu loooof.
Og hvad skal jeg egentlig stille op med det, jeg tror ikke det er gengældt, tror I, at det ville gøre en forskel, hvis jeg sendte hende en tørret krabbeskal, som jeg har fundet på stranden? Den stinker ganske vist, men det kunne vel symbolisere mine følelser? Stærke, intense, og ikke til at slå ihjel med klorin.....
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Kæmper *for* at blive fed(?!)

Post by aribeth »

jamen lad os da lave en gruppe på FB, det er så moderne! "For alle os der elsker møek chokolade"

Det er sgu ækelt at gå og samle rådne dyrelig op!

For et par måneder siden var vi ved stranden og samle muslinger og andet stads... Max havde så samlet muslinger med fyld op og proppet ned i spanden... det fandt jeg ud af da spanden havde stået i solen i en god uges tid! MUMS!
Raxacoricofallapatorius
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Kæmper *for* at blive fed(?!)

Post by LoneR »

Nå, I er midt i en sssssseriøs ballade?

Altså Gry - det lyser ud af dit indlæg, at det gør dig pissebange, at nogen kan vælge at æde i så ekstreme mængder, og at du gerne vil have vores opbakning i at forarges, væmmes, og faktisk forsøge at diskutere regler/tiltag mod den slags.
Men det er altså DIN angst, og ikke nødvendigvis vi andres - vi har nok nogle andre issues, så du skal ikke regne med en fællesforargelse.
For mit eget vedkommende, så kunne jeg ikke være mere ligeglad med denne kvinde - der er klart andre ting jeg hellere ville vælge, at gå op i.
Implikationerne af hendes valg er så samfundsbestemte, så jeg slet ikke orker at begynde at fundere over det - hun gør jo som hun gør, uanset hvad vi andre tænker.
Og du tænker som du gør -uanset - i mine øjne er du faktisk lige tungt funderet i din egen tro på alting ( ikke mindst madvaner), så det faktisk er som at slå i en dyne ( en rigtig fed dundyne), at forsøge en konstruktiv kommunikation med dig.
Så på den måde minder du mig rigtig meget om hende der grovspiseren - I véd nok, hvad I véd - og ingen kan ændre på det.

Og så ved jeg at det altid har naget Aribeth, at hendes studenterhue trykkede, fordi hendes hjerne var så enorm.......eller fordi hun ikke kunne finde ud af, at måle hovedets omkreds ........ :ondgrin: :ondgrin:

- siger Lone, som fravalgte en studenterhue - så der er sgu ikke noget der trykker :hhansen: :hhansen:
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Kæmper *for* at blive fed(?!)

Post by aribeth »

Og så ved jeg at det altid har naget Aribeth, at hendes studenterhue trykkede, fordi hendes hjerne var så enorm.......eller fordi hun ikke kunne finde ud af, at måle hovedets omkreds ........


Jamen jeg kan sgu da ikke gøre for, at min nærighed tog over så jeg IKKE ville være den der stod med største hattestørrelse og dermed skulle give bajere til hele klassen, så jeg snød mig 2 numre mindre og i øvrigt hånede Bruno da han så købte de billige slots til os (og stjal to ekstra øl til mig selv)...

NÅ!
Raxacoricofallapatorius
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Kæmper *for* at blive fed(?!)

Post by LoneR »

Ååååh, studenterminder - dét må vi lave en tråd om!!!

Ikke fordi jeg kan huske så meget :hhansen: :hhansen: - men jeg har da enkelte erindringer, som nok kunne få os til at opslå en latter - ha - ha - ha.

:ondgrin: :hhansen:
Post Reply