Ægteskabelige pligter

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Ægteskabelige pligter

Post by HHansen »

[quote:d2d216ec28="Lone Beck"]Opsummering:

1) Hvis manden gør for lidt rent i hjemmet (efter konens parametre), er det jo klart at hun ikke har lyst til sex. Går hun alligevel i seng med ham er det kvindeundertrykkende.

2) Giver konen manden sex for at få ham til at hjælpe mere med rengøringen, er det prostitution. Hvilket er kvindeundertrykkende.

3) Giver manden sig til at deltage i rengøringsvanviddet, er det ren og skær manipulation for at få mere sex af kvinden. Den slags pres må en kvinde aldrig give efter for. Det er kvindeundertrykkende.[/quote:d2d216ec28]

Og jeg kan fortsætte:
4) Hvis manden vil ligge øverst er det kvindeundertrykkende :viben:

Godt man også bare kan have lyst til sex - uanset om manden gør rent eller ej... :hhansen:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
vicky02
Posts: 830
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:53

Ægteskabelige pligter

Post by vicky02 »

Er det så også kvinde undertrykkende, hvis kvinden er nymfoman/har ekstrem lyst og manden ikke har??
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Ægteskabelige pligter

Post by HHansen »

[quote:56bc8ddcaf="vicky02"]Er det så også kvinde undertrykkende, hvis kvinden er nymfoman/har ekstrem lyst og manden ikke har??[/quote:56bc8ddcaf]

Selvfølgelig er det dét!!! :ond:

Hvis han ikke vil rette ind til højre og levere varen når hun vil, så er det kvindeundertrykkende!
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Ægteskabelige pligter

Post by Lone Beck »

Det er nemlig ganske særligt kvindeundertrykkende, hvis manden ikke har lyst. Det undertrykker jo hendes seksualitet, og det er RIGTIG RIGTIG slemt :mettebo:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Lisbeth Sejberg

Ægteskabelige pligter

Post by Lisbeth Sejberg »

Åh hvor er det i grunden svært at vide, hvad man må og ikke må :ehh:

Hvem undertrykker man så, hvis man køber sig en dildo og rigeligt med batterier ???

Mvh. Lisbeth
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Ægteskabelige pligter

Post by Stimata Doamna »

Miljøet?
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Ægteskabelige pligter

Post by Glory »

Oh great it´s Wednesday :mur: - så er det igen tid til udlødning og kvindeundertrykkelse i det lille hjem [img:55671e9d1a]http://www.langkawi.dk/smileys/u205.gif[/img:55671e9d1a]

Gad vide om jeg, til anledningen, kan lokke ham i Pinochio-dragten?
The longer the nose - the merrier it goes [img:55671e9d1a]http://www.langkawi.dk/smileys/b223.gif[/img:55671e9d1a]

http://www.123hjemmeside.dk/Stald-Katrinebjerg/2464129?i=3009003

Pia
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
Lisbeth Sejberg

Ægteskabelige pligter

Post by Lisbeth Sejberg »

Hvor finder du den smiley ?? ...... altså den sidste :viben:

Nå jeg skal forresten høre en foredragsholder fra Spastikerforeningen i morgen, han er også 6ualvejleder for handicappede.
Er der nogle spørgsmål, jeg skal stille på mine medstriglers vegne ??

Jeg kommer jo til at tænke på den lille historie om den blegfede danske mand, der var på tur i U.S.A.
Han duperede alle de garvede cowboys til et rodeo, da han slog alle eksisterende rekorder på stedet.
Da de spurgte, om han havde smugtrænet, svarede han:"Næh jeg har bare lige fejret sølvbryllup med min kone ......... som er spastiker".

Mvh. Lisbeth
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Ægteskabelige pligter

Post by Glory »

Åhh Lisbeth :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben:

Smiley´en er fra langkawi.dk

Pia
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Ægteskabelige pligter

Post by Godzilla »

[quote:9239937ce5]Gad vide om jeg, til anledningen, kan lokke ham i Pinochio-dragten? [/quote:9239937ce5]

Mums, Pia, han er sgutte til at stå for! Lånes han ud? :slik:

Jeg føler mig sgu som en alien i den her debat. :alien:

I perioder mister jeg totalt lysten til sex, og det synes jeg egentlig er kedeligt. Det er ærgeligt at de der piller ikke giver lystigen, for så tror jeg da jeg ville benytte mig af dem. Kæresten tager det helt roligt så det ville ikke været pga. ham. Men jeg kan godt lide sex, jeg finder endda min kæreste tiltrækkende, men mister altså lysten ind imellem. :ked:

Jeg fatter ikke at de piller skulle undertrykke kvinder, heller ikke selvom de GAV lystigen. Hvorfor skulle nogen gide æde en pille for at få lyst til en mand de finder frastødende? Og hvis nogen gjorde det, må det være det der skal til for at få vedkommende til at indse at de har gang i noget helt galt?

Om mænd er undertrykkende bæster, eller franske skiderikkker, eller om kvinder er tomhjernede hystader aner jeg ikke noget om. Jeg synes egentlig at folk er ret forskellige. :ehj:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply