Ægteskabelige pligter

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Ægteskabelige pligter

Post by BeritH »

[quote:9f43a949f2]Fra tid til anden bliver jeg kaldt for en hensynsløs og arrogant fransk skiderik. Folk der kender mig ved det ikke er sandt, men det er rigtigt at jeg ofte ikke siger det folk vil høre. [/quote:9f43a949f2]

Om du er en arrogant skiderik ved jeg ikke, men jeg vil nok tillade mig at påstå at du er meget skråsikker, og det er vel også fint nok, og som regel aftager det med alderen:-)

For mit vedkommende er det meget simpelt.

1) Jeg har ikke BRUG for en mand, så dem der måtte være af dem i mit liv, de er der for at forsøde min tilværelse. Gør de ikke det, ja så må de vist videre i deres liv.

2) Man forsøder ikke min tilværelse ved at indskrænke min personlige frihed, derfor er der kun mænd, hvis de kan lide min personlighed som den er. Det vil eksempelvis sige katte i sengen, til tider flade sko, indkøb af dyre tasker og sko (naturligvis for egne penge) og har jeg lyst til at redde en græsk gadekøter eller verdens samlede bestand af myg - ja så gør jeg det uden smålig hensyntagen til mandekæledyrets finere fornemmelser desangående :hhansen:

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Ægteskabelige pligter

Post by Stimata Doamna »

[quote:5b716170c1]Fra tid til anden bliver jeg kaldt for en hensynsløs og arrogant fransk skiderik.[/quote:5b716170c1]

Det er nu også at pensle det lige lovligt meget ud - franskmand ville have været nok :lea: :hhansen:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Ægteskabelige pligter

Post by HHansen »

Deerhunter... Hvis du altid er så kategorisk i dine udtalelser, og dermed får det til at lyde som om du repræsenterer ALLE mænd i hele verden, så forstår jeg godt du beskyldes for at være arrogant.
Nu har jeg plukket en enkelt af dine påstande ud - og jeg vil bare gerne gøre dig opmærksom på at der faktisk findes mænd der har en ANDEN holdning til dette:
[quote:2fb7564d6b="Deerhunter"] - At rød neglelak er klamt. Rød neglelak på tæerne er dobbelt så klamt.[/quote:2fb7564d6b]

Ligeledes kan man sige om din slutbemærkning:
[quote:2fb7564d6b="Deerhunter"]
Jeg er blevet spurgt om hvad piger så skal indeholde. Det er nemt at svare på. Jeg kan bare pege på Sophie, for hun ikke bare forstår, men kan så sandelig også stille de rigtige spørgsmål når jeg tager fejl. :floejt:[/quote:2fb7564d6b]

Ja, det er svaret - fra DIG... men der findes utvilvsomt mænd der ikke ville røre din Sophie med en ildtang - men som hellere vil have en kvinde der er helt anderledes.

Der er intet i vejen med dine holdninger og udtalelser om hvad kvinder skal være og ikke skal være.. bare husk at skrive det er DINE holdninger - ikke mandekønnets :hhansen:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Ægteskabelige pligter

Post by Nina »

Apropos hovedpine:


Kender I dén om manden, der kommer ind i soveværelset til sin kone med 2 hovedpinepiller og et glas vand???

Konen udbryder:
"Jamen jeg har da IKKE hovedpine???"

Manden:
"Skal vi så se at komme i gang?" :jeanie:

Grin fra
Nina
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Ægteskabelige pligter

Post by HHansen »

[quote:20dfe7fea7="Nina"]Apropos hovedpine:


Kender I dén om manden, der kommer ind i soveværelset til sin kone med 2 hovedpinepiller og et glas vand???

Konen udbryder:
"Jamen jeg har da IKKE hovedpine???"

Manden:
"Skal vi så se at komme i gang?" :jeanie:

Grin fra
Nina[/quote:20dfe7fea7]

:viben: :viben:

Og den udvidede udgave:
Manden kommer ind i soveværelset, hiver sjoveren frem og drysser knust panodil ud over den - og siger så til konen: Så, nu kan du selv vælge om du vil have hovedpinepillen oralt eller som stikpille :hhansen:

:viben: :viben:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Ægteskabelige pligter

Post by annetteB »

[quote:418a0449b8]Min mand bryder sig heller ikke om neglelak af den røde og 80'er agtige slags....men pæne velsoignerede negle kan han godt li. [/quote:418a0449b8]

-og jeg ANER ikke om min mand har præferancer af den slags overhovedet. Hvis han har er det ærgerligt for jeg kunne ikke drømme om at bruge neglelak på hverken tæer eller fingre - så skal der tåneglelak til må han komme det på sine EGNE tæer.
:lol:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Lisbeth Sejberg

Ægteskabelige pligter

Post by Lisbeth Sejberg »

[quote:4f99502b5c]så skal der tåneglelak til må han komme det på sine EGNE tæer. [/quote:4f99502b5c]
Den løsning kan jeg godt tilslutte mig :viben:

Mvh. Lisbeth
Lisbeth Sejberg

Ægteskabelige pligter

Post by Lisbeth Sejberg »

[quote:5915c343d6]Nå men jeg er sikker på at jeg ville miste lysten til at bolle med min mand,hvis han havde neglelak på. [/quote:5915c343d6]

Ih altså man skal da ikke være så gammeldaws og opgivende på forhånd Ped :mur: ...... ikke fordi jeg ved noget om behovet for krydderi på jeres 6liv, men tænk at lade den chance gå fra sig :viben: :viben:
Mvh. Lisbeth
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Ægteskabelige pligter

Post by Lone Beck »

Opsummering:

1) Hvis manden gør for lidt rent i hjemmet (efter konens parametre), er det jo klart at hun ikke har lyst til sex. Går hun alligevel i seng med ham er det kvindeundertrykkende.

2) Giver konen manden sex for at få ham til at hjælpe mere med rengøringen, er det prostitution. Hvilket er kvindeundertrykkende.

3) Giver manden sig til at deltage i rengøringsvanviddet, er det ren og skær manipulation for at få mere sex af kvinden. Den slags pres må en kvinde aldrig give efter for. Det er kvindeundertrykkende.
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Ægteskabelige pligter

Post by Stimata Doamna »

Hvor er du dog klartsynet, Lone!
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Post Reply