Ægteskabelige pligter

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Ægteskabelige pligter

Post by Nina »

Jeg vil også gerne "støtte" Deerhunter. :lol:

Hund og kat hører slet ikke hjemme i soveværelset!
:tommelned:

Det er nu ikke kun pga. ægteskabelige "ting" - men generelt fordi at dyr og børn skal være i seperate rum, med mindre det er påkrævet, at de skal være der!
(sygdom og deslige).

Om jeg er "et forpjusket ego"???

Dét mener jeg jo ikke selv!!!

Jeg er forholdsvist velplejet - går i bad med regelmæssige mellemrum og har ret nemt ved at fjerne uønsket hårvækst, da jeg ikke lider af alt for mange uønskede hår.
:jeanie:

Hvad jeg egentlig ville sige ....

Ja! - jeg virker tiltrækkende på mange mænd - MEN det er desværre tit "dem i netundertrøjerne", der efterhånden savler over mig! *LOL*

POKKERS!!!

Grin fra Nina
Lisbeth Sejberg

Ægteskabelige pligter

Post by Lisbeth Sejberg »

[quote:b752703759]De skal være gode på job, kunne det hele når de kommer hjem og være ren sexgud når dynen er trukket over hovedet. [/quote:b752703759] ........ jeg lader nu altid manden få mulighed for at trække lidt luft :linski:
[quote:b752703759] Vi for mere og mere ferie osv osv [/quote:b752703759] ....... men der hopper kæden da alvorligt af for rigtig mange iflg. diverse undersøgelser. Folk VIL jo ikke holde fri fra deres arbejde, de tager mobilen og den bærbare med alle steder, for tænk nu hvis de var uundværlige for deres arbejdene kolleger ?? ........ Det er da sygt og det problem må folk jo selv tage ansvar for og sige fra over for.
Mvh. Lisbeth
Deerhunter

Ægteskabelige pligter

Post by Deerhunter »

Jeg har forstået på Vicky02 at sexpillen åbenbart ikke er kønsbestemt, men gør noget ved kroppen så normale funktioner genvindes. Det er vel ikke anderledes end f.eks. antihistaminer eller insulin, hvor normalt begavede mennesker vel ikke kunne finde på at påstå at årsagerne bag skyldes mænds undertrykkelse.

Undertrykkelsen klarer mange piger udmærket selv. Noget af det nemmeste i verden er at finde piger at gå i seng med - problemet er at finde nogen man gider stå op med. At de ulækre og frastødende på forhånd er valgt fra, er en selvfølgelighed som intet har med mandlig dominans at gøre. Jeg forventer pigerne gør det samme.

Hvorfor har nogle piger så dårlig samvittighed over ikke at slå til, at de må ty til sexpiller? Årsagen skal nok ikke findes mellem benene, men mellem ørerne. Som jeg skrev tidligere, findes der en meget stor gruppe piger med et forpjusket ego - mon ikke de inderst inde er klar over at de er i risikozonen for at blive valgt fra, fordi de faktisk ikke slår til.

Af emner der kan bringe dem i affekt, kan i flæng nævnes:

- At det piger har mellem benene, ikke er så unikt at det kun kan komme i spil mod fremvisning af en edsvoren trolovelseerklæring. Alle piger er forsynet med sådant et uhyre.

- At clairvoyanter er svindlere. Tro på den slags vås er et sikkert tegn på manglende indsigt og omtanke.

- At der findes væsentligere emner at engagere sig lidenskabeligt i, end en tilfældig ligegyldig skabet gadekøter i Grækenland, men det kræver formåen og rummelighed.

- At rød neglelak er klamt. Rød neglelak på tæerne er dobbelt så klamt.

- At argumenter ikke nødvendigvis skal gå ind af det ene øre og ud af det andet - uden at støde på modstand undervejs.

- At deo og dulmevand ikke kan erstatte vand og sæbe.

Fra tid til anden bliver jeg kaldt for en hensynsløs og arrogant fransk skiderik. Folk der kender mig ved det ikke er sandt, men det er rigtigt at jeg ofte ikke siger det folk vil høre.

Jeg er blevet spurgt om hvad piger så skal indeholde. Det er nemt at svare på. Jeg kan bare pege på Sophie, for hun ikke bare forstår, men kan så sandelig også stille de rigtige spørgsmål når jeg tager fejl. :floejt:
User avatar
Tigerbaby
Posts: 1506
Joined: Thu 20. Jul 2006 17:56

Ægteskabelige pligter

Post by Tigerbaby »

Hvad er det for mennesker i ser ud til at omgåes, siden i kan konkludere at så mange kvinder er usoignerede?

Jeg møder fandme mange mennesker hver eneste dag, og måske 1 ud af 100 kunne godt have brugt tandbørsten og taget et bad inden de gik ud af døren.

Resten er da ganske almindelige mennesker, der ser ud og lugter som om de går i bad med passende mellemrum.

Deerhunter: hvad mener du med at de ikke slår til? Slår til i forhold til hvad?

Vi kan vel ikke alle gå op i international politik og vinsmagning, vel?

Jeg synes faktisk det er rimelig arrogant at sige at nogen ikke slår til overhovedet, fordi de har en anden opfattelse af hvad der er interessant at gå op i, end du har.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Ægteskabelige pligter

Post by Lone Beck »

ej, hvor træls, at de der piller ikke engang giver lyst :hhansen:

Jeg forstår slet ikke den holdning at det skulle være kvindeundertrykkende at spise en lystpille (hvis en sådan fandtes). Det er sgu da snarere selv-undertrykkende at leve sammen med en mand, man ikke har lyst til - og ikke engang har lyst til at få lyst til :tommelned:

Deerhunter: Hvis kvindelig attraktivitet starter og slutter med vand og sæbe, kan kvindelig attraktivitet ikke OGSÅ starte og slutte med noget fornuftigt mellem ørerne, vel? :linski:

Men, der er mange, der ikke begriber at prioriteringer pr. definition medfører nedprioriteringer.

Personligt ville jeg ikke være bange for at gå i lag med en beskidt, men intelligent og charmerende mand. Det er sgu noget lettere at putte ham i bad, inden man tager ham med i seng, end det er at gå efter én, der er renskuret og velklædt, og så skulle til at putte noget ind mellem ørerne på ham :ide:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Ægteskabelige pligter

Post by annetteB »

[quote:0da869c7cb]Jamen hvis "Lystigen" ikke virker medmindre man i forvejen har lyst - hvad er så problemet? [/quote:0da869c7cb]

Det ved jeg sgu heller ikke?
At det er vildledende markedsføring, måske??
Eller at det gør diskussionen om definitionsmæssigt at forholde sig til manglende lyst som en sygdom irrelevant ift produktet??
:hva:

[quote:0da869c7cb]Personligt har jeg ikke noget problem med at sige at jeg ikke gider/har lyst - you name it. Men dybest set så ved jeg også, at hvis jeg ikke har lyst, så er mit forhold på vej "down the drain", og så kan man ligeså godt tage konsekvensen og slutte det.[/quote:0da869c7cb]
Sådan kan man selvfølgelig osse gøre.
Nemt og billigt.
:lol:

Jeg er dog endnu her i min høje alder så naiv at jeg forestiller mig, at der kunne være andre kvaliteter i et forhold der gør, at man kan vælge at BLIVE hos hinanden til trods for manglende lyster - og derefter i fællesskab får rettet op på dét der nu gør at den ene eller den anden part har mistet lysten.
:linski:

Hvis man er HELT på bar bund mht. årsagen til den manglende lyst(og dét er de færreste sgu nok, når push comes to shove :linski:) så kan man naturligvis starte ud med at besøge Den Rare Læge og få afgjort om årsagen måske ligger i noget dårligt fungerende udi fysik eller psyke - og så få kvalificeret hjælp dertil.

Ihukommende det der eufemistisk hedder "lokal hormonmangel" og som stod på i 1½ ÅR før jeg endelig endelig fik skreget, brokket og plaget mig til hormonstikpiller (der nu er uden recept :respekt:) hos en usamarbejdsvillig læge og en endnu mindre samarbejdsvillig pensionsmoden gynækolog skal jeg være den sidste til at forklejne fysiske årsager til et ikkefungerende sexliv.

Der er i mine øjne dog stadig en væsentlig forskel på "ikke at have lyst" og på "at have selv nok så meget lyst, men ikke at KUNNE gennemføre sex." Jeg mener stadig ikke at manglende lyst er en sygdom....men den KAN være et symptom på en behandlingskrævende sygdom.

Og jeg mener - osse i denne sag - at det er vigtigt at skelne mellem symptomet og dets årsag, således at man kan behandle årsagen.
istedet for blot at behandle symptomet.
:linski:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Ægteskabelige pligter

Post by Stimata Doamna »

[quote:70126e2c47]Og jeg mener - osse i denne sag - at det er vigtigt at skelne mellem symptomet og dets årsag, således at man kan behandle årsagen.
istedet for blot at behandle symptomet. [/quote:70126e2c47]

Hørt!!!
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Ægteskabelige pligter

Post by Lone Beck »

[quote:15f157a904]Og jeg mener - osse i denne sag - at det er vigtigt at skelne mellem symptomet og dets årsag, således at man kan behandle årsagen.
istedet for blot at behandle symptomet. [/quote:15f157a904]

Utvivlsomt!

Men er det dét man gør, når man for 117. gang har "hovedpine"? :linski:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Ægteskabelige pligter

Post by annetteB »

[quote:25c7009b8e]Men er det dét man gør, når man for 117. gang har "hovedpine"? [/quote:25c7009b8e]

I så fald vælger man efter min mening en løsning der forværrer problemet.
:lea:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Ægteskabelige pligter

Post by Stimata Doamna »

[quote:99e0a232f3]Men er det dét man gør, når man for 117. gang har "hovedpine"?[/quote:99e0a232f3]

Nej, for det er jo ikke en hovedpine, der kan kureres med hverken Lystigen eller Panodil - og dermed er man tilbage, hvor man startede. Og har måske nok i grunden taget et skridt mere baglæns.
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Post Reply