Regnvejrs lørdag...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Regnvejrs lørdag...

Post by Godzilla »

Her har det regnet hele dagen. DMI forudsagde 20-25 mm og det skal nok passe. Der var dog lige et ophold på en halv times tid hvor æslerne var ude og vende.

Jeg er ved at rydde op i stalden så der kan blive gjort klar til heste. Stalden bliver nymalet og fin. :askepot:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
kamber
Posts: 542
Joined: Tue 11. Nov 2008 21:49

Re: Regnvejrs lørdag...

Post by kamber »

Her på Sjælland har det regnet og regnet og regnet. Først blev jeg gennemblødt på den obligatoriske gåtur med hunden - og bagefter blev jeg gennemblødt, da jeg hjalp med at lukke alle heste på opstaldnings-stedet ind. De rystede af kulde her kl. 17. Pissevejr.

Troede faktisk at du var separeret AnnetteT - og tænker ellers Peds tanker.
Et in arcadia ego
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Regnvejrs lørdag...

Post by annetteB »

nej, separeret er jeg ikke. Jeg overvejer pro et kontra.
Manden og jeg har jo ikke haft lutter lagkage gennem årene, men heller ikke lutter elendighed, så havde ingen af os jo fundet det så sjovt at være sammen, at vi var blevet sammen i snart TYVE år.
Og dét har vi jo faktisk!
:peg:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
kamber
Posts: 542
Joined: Tue 11. Nov 2008 21:49

Re: Regnvejrs lørdag...

Post by kamber »

20 år er ingen garanti. Siger én, der blev skilt efter netop godt 20 år :hhansen:
Et in arcadia ego
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Regnvejrs lørdag...

Post by annetteB »

OK så. JEG var ikke blevet i hele tyve år, hvis ikke jeg synes at jeg med jævne mellemrum oplevede noget der var værd at råbe hurra for.
:peg:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Regnvejrs lørdag...

Post by MinnaN »

Har været på arbejde på en regnvejrslørdag.
Regnvejrslørdag passer ret godt til mig pt. *suk*
Nej, det er ikke noget jeg vil ud med og slet ikke på nettet!
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
Zippeline
Posts: 461
Joined: Sun 2. Mar 2008 18:57

Re: Regnvejrs lørdag...

Post by Zippeline »

Annette - det kræver sit at være pårørende. Min kæreste er siden sidste år gået fra meget svær til moderat depression. De dårlige dage er øv. Håber du kan bevare optimismen.

Min regnvejrsdag startede i øvrigt med en bytur, og udviklede sig herefter til en stille eftermiddag på sofaen med kæreste + computer, samt friske tulipaner på bordet og varm te. Mmm.
Fru Hurup
Posts: 506
Joined: Mon 7. Dec 2009 15:03

Re: Regnvejrs lørdag...

Post by Fru Hurup »

Regn det meste af dagen her, men vi har hygget os med min mor, bror, svigerinde og niece, så alt i alt har det været en fin dag.
Ulla
______________________________________________________
"Man kan se hvad mennesket har skabt gennem vinduet i en bil,
men det Gud har skabt, skal ses fra hesteryg."
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Regnvejrs lørdag...

Post by annetteB »

det lyder nu ellers som et ret vanvittigt projekt, ped!
:skoer:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Regnvejrs lørdag...

Post by KatieKat »

Jeg har brugt den her regnvejrslørdag til Parelli dag i Slagelse. Heldigvis var der mange fantastiske mennesker der havde trodset regnet og var dukket op og vi havde en virkelig god dag. Nu fryser jeg godt nok lidt...
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Post Reply