Bonderøven

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Bonderøven

Post by 99E »

I går så jeg faktisk for første gang et helt program med ham der bonderøven.
Så er det prøvet.

Jeg synes han er vildt irriterende.
Der er altså lidt for meget "Gamle dages landbrug og gårde var bare totalt bygget af toppen og rare, og så var man lissom bare selvforsynende og i harmoni med sine bondegårdsdyr"-agtigt.

Og lur mig om ikke han får fysiske problemer, hvis han insisterer på at fortsætte med at hyppe alle sine kartofler med det gamle franske hakkejern og hvad ved jeg. Det gav da en uhyggeligt dårlig arbejdsstilling.

Jeg HAR set hvordan "folk" så ud på landet efter at have arbejdet manuelt hele deres liv.
Det er ikke bare fred og blomster.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Bonderøven

Post by xtiny »

Som du siger Ninie. Han irriterer også mig, når han pløjer i stenjord og kun bruger Mammut. Jeg tror skam Bellis (sødt navn- til en ko) også kunne trække noget. Men hun er til salg.

Og han irriterer mig med sit rod- og gamle stinkende biler.
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
aribeth

Re: Bonderøven

Post by aribeth »

99E wrote:
Der er altså lidt for meget "Gamle dages landbrug og gårde var bare totalt bygget af toppen og rare, og så var man lissom bare selvforsynende og i harmoni med sine bondegårdsdyr"-agtigt.



Sådan ser jeg ham slet ikke må jeg indrømme :ehh:


Katrine
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Bonderøven

Post by CXEC »

Heller ikke jeg. :ehh:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Tristan
Posts: 273
Joined: Wed 22. Oct 2008 16:36

Re: Bonderøven

Post by Tristan »

Her ser vi også gerne bonderøven.
Vi syntes det er et godt program, og det er egentlig en spændende indgangsvinkel han har på tingene, altså det der med at man ikke bare skal købe, bruge og smide ud, men han er jo næsten helt over i den modsatte grøft.
Den gyldne middelvej kunne være godt hos ham. Og så skulle han få ryddet lidt op og smidt ud!
Post Reply